- Windows 11
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- HBO Max & OD topic
- Ember helyett robot kellene az űrbe
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Proxmox VE
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
Új hozzászólás Aktív témák
-
Euromail
aktív tag
válasz BlackPriest #6 üzenetére
+1
több nézettség=több pénz elven nekik minden mindegy lenneIntel i7-4770, MSI GTX 1060 GAMING X 3G, Chieftec A80 750w, Coolermaster Hyper 212+ 76.8 CFM! LG 24" 1920x1200
-
Darthforce92
tag
válasz BlackPriest #6 üzenetére
Ez a cégek részéről a marketingről szól. Folyamatosan bizonygatják ,hogy mennyire pc-k hátha nem feszítik őket keresztre a neomarxisták azért ,mert mernek pénzt kérni a termékeikért. Aztán, hogy milyenek a valóságban az egy más kérdés.
Egyébként elég sok országban ez diszkriminációnak is minősülhet ugyanis véleménye miatt senkit nem érhet hátrány. Még ha az a vélemény társadalmilag nem is elfogadott.
-
Tesztelo.hu
senior tag
válasz BlackPriest #6 üzenetére
Nem is ez a problémájuk, hanem az, hogy így úgy tűnik, mintha anyagilag (szponzorációval) támogatnák az adott tartalom megjelenését. Ezt pedig nem szeretnék.
-
electrodoki
aktív tag
válasz BlackPriest #6 üzenetére
+1 Ez ennyi...
"A lét határozza meg a tudatot! Ha megiszom a lét, elszáll a tudat!" /Hofi Géza/
-
julius666
addikt
válasz BlackPriest #40 üzenetére
Ez működik is kishazánkban, csak nem azt szűrik, hogy milyen falfelületekre kerülhessenek ki a plakátok, hanem hogy melyik reklámcég tegye ki őket.
De a viccet félretéve, plakátnál attól, hogy egy házra kiteszik, nem finanszírozod direkte szélsőséges nézetek terjedését, akkor sem, ha az a Ku-Klux-Klán főhadiszállása éppen. Ha viszont valami közkedvelt svéd gameplayes hülyegyerek kitesz poénból nettó náciskodást videóban, annak felpörög a nézettsége, amire utána hó végén kapja is az utalást, akkor te mint reklámozó cég a pénzed egy részét ténylegesen arra költötted, hogy ő, meg az őt majmolók azt érezzék, hogy ezt kell csinálni, mert erre jön a della. A pozitív visszacsatolást pénzeled kvázi.
Talán így jobban érthető.