Új hozzászólás Aktív témák
-
L3zl13
nagyúr
Szimplán attól, hogy nem kell figyelni a vezetési időkre még nem lesz több a szállítandó árú.
Ha lecsökken a szállítási idő, akkor az X mennyiségű árút kevesebb kamion fogja leszállítani. Tehát a környezetszennyezésnek ettől nem kéne változnia.Viszont kevesebb kamion lesz az árokban mert elaludt a sofőr.
Aki hülye, haljon meg!
-
L3zl13
nagyúr
A kamionok jelentős utat tesznek meg autopályán. -> Itt nem feltétlenül szükséges az előzés megkönnyítéséhez nagy távolságot tartani.
A dugók természetesen bizonytalanságot jelentenek továbbra is, de bizonyos hatásfokkal kalkulálható menetidő mindig van. És így az átlagos szállítási idő csökkenni fog.Az, hogy alkalmanként előfordulhat, hogy az önvezető kamionnak sem sikerül gond nélkül leszállítania valamit, és várakozásra kényszerül, vagy elkésik, még nem jelenti azt, hogy mindig így történne, vagy hogy nagyobb arányban történne ez meg, mint egy humán soffőrrel. Ha pedig így van akkor egyértelmű előnyei vannak.
Persze biztos vagyok benne, hogy vannak hátrányai is amit vagy meg kell oldani, vagy a szállítási folyamatot kell hozzá igazítani. Arról nem is beszélve, hogy az autonóm vezetés még mindig gyerekcipőben van, de szerintem nem kétséges, hogy a nem túl távoli jövőben eljön az a pont amikor a kamionok szinte kizárólag önvezetők lesznek.
Aki hülye, haljon meg!
-
L3zl13
nagyúr
Persze, hogy lehetne. Utánna meg lehetne kezdeni elölről az egészet, hogy kiderüljön mi az amit a virtuális valóság nem fedett le megfelelően.
Ugyanis anélkül, hogy a való életben bizonyítaná a technológia, hogy részt tud venni a forgalomban úgysem fogják jóváhagyni soha.Aki hülye, haljon meg!
-
L3zl13
nagyúr
Ennek semmi értelme. Persze a gyártó teszteli majd az eszköz. Úgy mint egy TV-t vagy egy számítógép processzort a gyárban, de az autonóm rendszer megfelelőségét egy adott típusban elég egyszer bevizsgálni.
Megkapja a típusengedélyt és kész.
Ez a bevizsgálás viszont remélhetőleg sokkal mélyrehatóbb lesz, mint egy forgalmi vizsga.Aki hülye, haljon meg!
-
L3zl13
nagyúr
Ahogy átbillen az egyensúly és már sokkal több önvezető autó lesz az úton, mint a nem önvezető, és a pár nem önvezető autó okozza a problémákat, lassítja a forgalmat, maguk az autonóm autóval közlekedő emberek fogják követelni a közlekedési szabályok módosítását.
Én erre tippelek. Csak azt nem tudom, hány évtized múlva fog ez bekövetkezni.Aki hülye, haljon meg!
-
L3zl13
nagyúr
válasz Darthforce92 #94 üzenetére
A kötött pálya kiépítettége közel sem lenne elegendő a közúti, kamionnal történő fuvarozás kiváltására.
Sem az hálózat nem olyan kiterjedt, sem a kapacitás nem elég erre.Arról meg hadd ne beszéljek, hogy pl hazánkban sokszor még viszonylag forgalmas vonalakon sincs megvalósítva a villamosítás.
Aki hülye, haljon meg!
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Politika
- Futás, futópályák
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Autós topik
- Elfelejtettem a film címét
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
- HP ProBook 430 G6, 13,3" FULL HD IPS, I5-8265U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, SZÁMLA, GARANCIA
- Dell Latitude 3420, 14" FULL HD IPS, I5-1145G7 CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W11, Számla, Garancia
- Dell Latitude 7280, 12,5" FHD IPS Kijelző, I5-6300U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Lenovo ThinkPad X280, 12,5" HD Kijelző, I5-8250U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, Számla, Garanc
- Lenovo ThinkPad L490, 14" FHD IPS Kijelző, I5-8265U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, Számla, Gar