Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Somatom

    veterán

    válasz #92253184 #34 üzenetére

    Ilyen szempontból nekem mindegy, hogy mi lesz, mert mire ez annyira elterjed, hogy az én munkámat veszélyeztesse, addigra én már le fogom tenni a lantot. Azért más ez, mint a többi, általad említett közlekedési mód, mert azok a járművek az emberek életterétől viszonylag elszeparáltan közlekednek. Ez viszont közöttük zajlik, és ezáltal sokkal több potenciális konfliktushelyzet alakulhat ki ember és gép között. Egy gép nem üthet vissza (ezt nem szó szerint kell érteni), és ha ezt tudja az ember, akkor bizony könnyen "antiszocializálódik". Most is történnek közlekedési tragédiák, de teljesen más lesz egy ilyennek a visszhangja, megítélése, ha nem egy humán sofőr a felelős a történtekért. Csak egy példa. Egy sofőrnek minden indulás előtt ellenőriznie kell a verdát. Felelős érte. (Pl. egy kamionon jelenleg elég egyetlen kart meghúzni ahhoz, hogy leakadjon a pót, és e kar pillanatnyi állapotára semmilyen visszajelző sincs. Ijesztő, ugye? Én bizony minden elindulásnál ellenőrzöm, mert egy ilyen "tréfának" nagyon csúnya következményei lehetnek.) Egy robot ezt nem tudja megtenni, számára teljesen más konstrukciójú (értsd: drágább, bonyolultabb) járművet kell készíteni. Amíg nagy odafigyeléssel, egy-két cég, vadi új verdákkal tesztelget, addig nincs probléma a műszaki állapottal, és a napi kontrollal. Tömeges magán (értsd: a minél több áru szállításában érdekelt cég általi) használatnál ez már egészen másképp néz ki.

    [ Szerkesztve ]

    Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

Új hozzászólás Aktív témák