Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • -szp-

    aktív tag

    válasz Rison77 #2 üzenetére

    Mindjárt kirakom az NMHH közleményét az összes lényegi információval, pár perc.

    <!-- Hello tourist on the right side, hello tourist on the left side -->

  • twi452

    senior tag

    válasz Rison77 #2 üzenetére

    Nagyon úgy tűnik.
    Én is vártam, az sms után de nem kerestek. Amit küldtek linket anno az online oldalhoz nem működött.
    Most itt a cikkben szereplő linkről 1 perc alatt meg lehet csinálni.

  • Fire/SOUL/CD

    félisten

    válasz Rison77 #2 üzenetére

    Igen, de ez Telenor/Vodafone esetén is így van. Minden mobilszolgáltatóra kötelező az adategyeztetés a feltöltőkártyás csomagok esetén.

    szupermacs
    A Blue- és MOL mobil is a Telekom-hoz tartózik, sajnos igaz, hogy csak telefonon lehet (jelenleg legalább is) elintézni a dolgot, igaz, ingyenesen. (Vodafone estében sincs még jelen pillanatban online lehetőség)

    proci985
    Nem arról van szó, hogy a régi adatokat vetik össze a mostani felhasználó adatokkal (tehát pl egy 10 éve vett feltöltős mobil szerződésen szereplő személyes adatok jó eséllyel nem felelnek meg a jelenlegi személyes adatokkal (mert pl új személy igazolványod van, stb stb vagy épp Te vettél másnak telefont de a Te adataidat adtad meg akkor a szerződésen, mint vevő)) és ha ez nem stimmel, akkor bebukod a számod. :N

    Most megadsz egy érvényes igazolványon szereplő adatsort(pl személyi igazolványt alapul véve), ezen adatokat a Telekom lecsekkolja (de te is megteheted adategyeztetés előtt az érvényességet itt: [link]). Ha a lecsekkolás sikeres(az igazolvány meg az azon szereplő adatok rendben), akkor összehasonlítják a saját nyilvántartásukkal. Ha te szerepelsz benne, akkor nem történik semmi, ha meg nem, akkor új szerződés lesz készítve az adategyeztetésnél megadott user nevéhez és megadott adataihoz rendelik a SIM-t, de a számod megmarad, nem szüntetik meg.

    (Én édesanyámnak vettem több, mint 10 éve egy feltöltős mobilt, az én nevem és adataim vannak az akkori szerződésen. Adategyeztetésnél édesanyám adatait adtam meg (személyi igazolványon szereplőket) és az adategyeztetés sikeres volt... (Mondjuk egész hétvégén a füléhez nőtt a teló, mert online adategyeztetésnél megkapta az 1 hétvégére szóló ingyenes beszélgetés bónuszt...) :DDD

    [ Szerkesztve ]

    Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)

  • cinemazealot

    addikt

    válasz Rison77 #2 üzenetére

    Páromnak Domino 5 csomagja van Domino Most opcióval, január 12-én kapott egy ilyen SMS-t:

    "Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy jogszabály változtás miatt 2017.01.01-jétől módosulnak a Domino előfizetések igénybevételének feltételei. Adategyeztetés miatt hamarosan keresni fogjuk Önt, addig további teendője nincsen. A változások összefoglalóját a telekom.hu/domino-adategyeztetes weboldalon találja. Üdvözlettel: Telekom"

    Nekem ellenben Domino Web feltöltőkártyás internet csomagom van, de én nem kaptam ilyen SMS-t. E szerint mobilnetre ez az adategyeztetési procedúra nem vonatkozik? :F

    (#4) twi452
    A link azóta már működik és a cikkben szereplő oldal landing page-ére vezet.

Új hozzászólás Aktív témák