Új hozzászólás Aktív témák

  • vicze

    félisten

    válasz bambano #13 üzenetére

    Mondjuk úgy a kártya adatod az igen magas eséllyel közkézen forog. Ha online fizetsz és ha nagyon figyelsz, akkor is legalább 50% esélye(ha nem több), hogy kártyád valamilyen adata rossz kezekbe jut, és az adatok mennyiségétől függ, hogy vissza tudnak-e élni vele, illetve füg a vásárlási felülettől. Amcsiban, elég a kártyaszám és vásárolhatsz többnyire, EU-ban többnyire azért kell a lejárat, sokszor már kell a név is. Tényleg nagyon sok dogtól függ. CVC már többnyire kell, de inkább nem, főleg ha nem megy valami extra banki ellenőrzésre a vásárlás előtt.

    Eddig 1 magyar és 1 UK kártyámmal fordult elő(letiltás és új kártya), egyszerűen olyan mennyiségben vásárolok online, hogy gyakorlatilag lehetetlen elkerülni(boldog boldogtalant feltörnek). Mert rákényszerülök, az akár "nem biztonságos" fizetésre(kis eladó, szinte biztosan 0 valós biztonsággal, nem használ 3rd party szolgáltatást ilyesmi). A kedvenceim a telefonon bemondott kártyaadatok, amire először csak WTF-ot tudtam mondani (egyik a legnagyobb mobil szolgáltatónál), aztán beletörődtem, hogy nincs más választásom, ha óhajtom azt az adott szolgáltatást. Tudom tudom, ne akarjam...
    Mindezt úgy, hogy UK-ben az online kártyahasználat egy kínszenvedés, mert tuti hogy 50GBP felett visszadobja, ha új "hely"-ről vásárolsz, de X össze felett mindig megfogja és akkor vársz az SMS-re visszaigazold, vársz a timeoutra. Eddig 4x tiltották le a kártyám mert fraud alert-et generáltam saját magam, mivel épp nem volt térerő így nem jött meg az SMS(UK-ben elég normális), a fizetési felületen meg általában 0 visszajelzés és próbálkozol újra mert nem tudod mi történt, vagy hasonló. Volt hogy ezért 20perc telefonálgatásom volt a bankkal, meg a hellyel ahol vásárolni akartam, hogy átverekedjem magam minden ellenőrzésen, és feloldják a kártyám és elhiggyék, hogy igen én voltam. Szóval imádom.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák