Új hozzászólás Aktív témák
-
gliskard
senior tag
Sokat nem lehet várni a vodától, anno a RedSky projektre is eltapsoltak pár milliárdot és nem lett belőle semmi, ha nem változott a manager réteg, akkor a UPC összeborulás után sem várható semmi pozitív változás. Mobil szegmensben az üzleti dominál neki és nem a lakossági. Informatikában pedig nem éppen erősek. Éveken keresztül nem tudtak egy elfogadhatóan működő és használható front-end megoldást kirakni a szerencsételen előfizetőknek, miközben a magenta újrahúzta a lényegesen nagyobb és komplexebb portálját és még használható is.
Az app-ra pedig valószínűleg magasról tojnak, mert a másik két szolgáltatónak a play store-ban 3,9 és 4 az értékelése, a hazai vodának nem meglepő módon 1,7
Pedig nem lehetetlen használható, működő self service app-ot készíteni (meg hozzá back-end-et) DT pár évvel ezelőtt kitalálta, hogy lenyomja a natco-k torkán a központi app koncepciót ami sikerült is (nem mellesleg itthon folyt a tervezés és fejlesztés ami azóta tovább vittek Indiába)[ Szerkesztve ]
-
qwertly
addikt
Ez teljesen igaz...
Amit lehet az elcseszték,nem is értem,hogy a fenébe nincsen botrány belőle.
Kezdve,hogy mennyi plusz dolgot megszüntettek ami teljesen normálisan működött UPC alatt.
Kezdve a számlákkal ami botrányos...
Nem is tudom,hogy a fenébe van. Sz@rab szolgáltatást nyújtanak mint az UPC ??