Új hozzászólás Aktív témák
-
gliskard
senior tag
7000 mérnököt felvenni vagy 7000 mérnökkel bővíteni a meglévő kapacitást az erősen mást jelent. Ha nem figyelnek és kicsit meglódul a turnover, akkor a 7000 felvett mérnök is max a lelépőket fogja pótolni...
-
gliskard
senior tag
cikk a Vodafone global-ról szól, a hazai "leány" többé-kevésbé megy a saját útján, mert amit megtermelnek nyereséget az nem olyan égbekiáltó, kb fedezi a c-level karácsonyi buliját. Illetve anno elég nagy szabadsággal rendelkeztek, most már lehet, hogy jobban figyelnek rájuk a kintről.
-
gliskard
senior tag
Sokat nem lehet várni a vodától, anno a RedSky projektre is eltapsoltak pár milliárdot és nem lett belőle semmi, ha nem változott a manager réteg, akkor a UPC összeborulás után sem várható semmi pozitív változás. Mobil szegmensben az üzleti dominál neki és nem a lakossági. Informatikában pedig nem éppen erősek. Éveken keresztül nem tudtak egy elfogadhatóan működő és használható front-end megoldást kirakni a szerencsételen előfizetőknek, miközben a magenta újrahúzta a lényegesen nagyobb és komplexebb portálját és még használható is.
Az app-ra pedig valószínűleg magasról tojnak, mert a másik két szolgáltatónak a play store-ban 3,9 és 4 az értékelése, a hazai vodának nem meglepő módon 1,7
Pedig nem lehetetlen használható, működő self service app-ot készíteni (meg hozzá back-end-et) DT pár évvel ezelőtt kitalálta, hogy lenyomja a natco-k torkán a központi app koncepciót ami sikerült is (nem mellesleg itthon folyt a tervezés és fejlesztés ami azóta tovább vittek Indiába)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Ukrajnai háború
- OLED TV topic
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- The First Descendant - Kizárólag PC-n lesz játszható a következő teszt
- LEGO klub
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Formula-1
- Fallout 76
- További aktív témák...