- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- Proxmox VE
- PHP programozás
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Sweet.tv - internetes TV
- Windows 11
- Adguard Premium (Android, PC és egyéb rendszerekre, valamint böngészőkhöz)
- Mikrotik routerek
- DIGI internet
- Synology NAS
Új hozzászólás Aktív témák
-
tDr1v3r
veterán
válasz sz.balazs.95 #8 üzenetére
A játékfejlesztő arra fog fejleszteni amire könnyebb. De amúgy nekem is az az egyértelműbb hogy először a gyengébbre, utána meg módosítva az erősebbre írják...
Az eddigi játékokból az derült ki hogy vagy a framerate, vagy a felbontás alacsonyabb One-on multiplatform címeknél... ez azért megmutatja azt hogy mennyire számít az erő. Persze driverekkel lehet ezt kompenzálni, de ugyanezt a Sony is megcsinálhatja...
Engem amúgy a One érdekel jobban (az egész AIO+Kinect dolog sokkalta közelebb áll hozzám), azt is fogom megvenni elsőnek, de a teljesítménykülönbség azért necces... de sebaj, évekig nem jönnek ki azok a címek PS4-re amik engem érdekelnek, addig meg elleszek a gyengébb portokkal és az exxklúzívokkal.
disznóvágás, nepotizmus, pálinkagőzös hedonizmus | intelhüttö (c) Tirexi, szívünkben őrzünk örökre <3