Új hozzászólás Aktív témák

  • #16939776

    törölt tag

    válasz haxiboy #23 üzenetére

    Azt írtam le amit a környezetemben láttam, nem magamból általánosítottam, nekik a 40FPS+ nem volt szaggatás AAA játéknál mert megkapták a látványt, nekem ezek 60 FPS-nél már a játszhatatlanul lassúak voltak. Nem is játszottam AAA játékokkal, csak megjelenés után 3-5 évvel, amikor már értelmezhető sebességre képes vasat is tudtak gyártani alá.
    Kompetitív játéknál pl.: cs meg a motor limitje volt a cél, mert ott "felgyorsult" az a szerény fizika amit beleírtak, lehetett ugrás/futás közben USP-vel egyeneset/íveset lőni, meg gránátot bounce-olni párhuzamos falak között, pl szellőzőben, utáltak is mint a sz@rt érte.

    Nekem a régiek közül a Deadspace maradt mint nagyon gyors játék, nagyon frankó időzítés trainer volt, ha megvolt a 300FPS(motorlimit).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák