Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    válasz #16939776 #13 üzenetére

    Hagyd. Trollreg, túl sok szabadidővel.

    SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

  • #00137984

    törölt tag

    válasz #16939776 #21 üzenetére

    A mágikus 60fps elérése a játékokban egy áhitott megjelenitési szint volt minden játékmegjelenés idejében. Mindig az volt a téma, hogy vajon elindul a gépen a játék vagy megvan-e a folyamatos 60fps...
    Ténykérdés, hogy nekem is általában a High beállitáson volt meg fixen a 60fps, mert "maxon" nem mindig volt folymatosan sima a képmegjelenités.

    GTX 1070 Ti videókártya direkt a teljesitménystabilitás miatt került a gépembe.
    Ez most nálam a 100Hz képfrissitésre változott, de mindig van olyan játék ahol a 60fps-nek is őrülni kell...
    :)

    [ Szerkesztve ]

  • haxiboy

    veterán

    válasz #16939776 #21 üzenetére

    Szintén meg kell hogy cáfoljalak, ha visszatekintek a múltamba akkor ~7 éves korom óta gamernek vallom magam, már akkoriban is arra törekedtünk hogy megfelelően fusson 1-1 játék - ne szaggasson.
    Viszont amikor elkezdtünk kompetitíven játszani, pl call of duty (mondjuk itt az engine bug miatt 125/250/333 fps-re voltunk állítva), CS, stb ott már törekedtünk a lehető legkisebb Input Lag és legmagasabb FPS értékre. Viszont nekünk már akkor teljesen logikus volt hogy teljesen felesleges több FPS-t lerendereltetni a géppel ha a monitorunk nem tud többet megjeleníteni. Így elkezdtünk nagyobb képfrissítéssel rendelkező monitorokat beszerezni innen-onnan, és a választott monitorhoz vettük a vasat és nem fordítva. Szerintem ez lenne az alap hozzáállás ha valaki játékos gépet tervez, először a monitort kell kiválasztani, és ahhoz vásárolni a gépet, így kevesebb kompromisszumra kell számítani.
    Az említett időszakban pedig valóban, hiába volt pénzed vasra, akkora zsongás volt a DX10/DX11 implementációja körül, hogy optimalizálásra már nem jutott idő/pénz. Elég megnézni a Crysis-t ami még a mai középkategóriás hardvereket is képes megizzasztani, vagy a Metro 2033-at ami a megjelenésekor tudott DX11-et, illetve PhysX-et is, de a megjelenés pillanatában ilyen kombináció nem létezett, kivéve ha volt gyorsítókártyád (senkinek nem volt), és szintén, senkinek nem futott normálisan. De például a Mass Effect az akkori középkategórián is nagyon jól futott. Mindig lesz olyan játék ahol előfordulhatnak performance beli problémák.

    [ Szerkesztve ]

    Premium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)

  • haxiboy

    veterán

    válasz #16939776 #29 üzenetére

    Minden esetben az alkalmazás vezérli a vsyncet. De például Battlefieldben, ha a játékban bekapcsolt Vsync mellett nem állítók 1 fps-el alá FPS lockot (szintén a játékban) akkor hatalmas az input lag, 75hz monitoromnál tehát battlefield esetében fps_max 74-el fut a játék, és nincs sem tearing, sem érezhető input lag, ugyanez működik szinte az összes játéknál.

    Premium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)

Új hozzászólás Aktív témák