Új hozzászólás Aktív témák
-
szerintem elutazni olaszba, majd ott széttaposni a gépet, elég hülye ötlet
mondjuk egy ilyen után a tréleres egy darabig előre köszönne, az tutti...Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
A hsz-eket olvasva Cserkuti nyilatkozata jutott eszembe, mikor élete első bmw-jét rendberakta. Azt nyilatkozta, hogy a gyorsulásról alkotott fogalmaim tévesek voltak.
A suzukiról meg annyit, hogy anno a suzuki nagyon jól érzett rá arra, hogy a módszerváltáskor beálló autópiaci űrbe mit kell betolni. A trabin, dálián, varnyún szocializálódott néptömegeknek ez az autó kellett, mert nem lehetett technológiai űrugrást végrehajtani. A mostani suzukik messze nem ilyenek, viszont nagyon durván elszállt az áruk.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
a szó, amit keresel: hibrid.
egy rendesen összekonfigurált stift 8-9 millió forint. ami borzalmasan sok pénz egy suzukiért.
két éve szétnéztem az összes itteni autószalonban, a japán kotványok ára elfogadhatatlanul magas volt.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
fogod a láncot, rákötöd az autóra is, meg a bokorra is.
majd jól hátratolatsz, hogy legyen hely lendületet venni.
ezután nagy lendülettel elindulsz, lesz egy pont, ahol megfeszül a lánc, utána egy rövid távon elkezded hajlítani a bokrot, majd ha a bokor nem ereszt, akkor olyan erővel megrántja a suzit, hogy az 5-6 métert repül hátra.fizikailag el tudom képzelni, nem ezzel van a baj. azzal van a baj, hogyha valami 6 métert rántott egy kasztnin meg felfüggesztési ponton, az rendes helyen gtk, többet nem mennek vele utcára.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
lehet, hogy nem fogalmaztam pontosan, két éve tavasszal néztem az árakat, akkor volt aktuális. az összehasonlítási alapot az adta, hogy egy haverom akkor vett egy normálisan összekonfigurált j astrát.
az akkori árszinten egy stift árából majdnem kijött két j astra.ez volt az a pont, ahol a suzuki lekerült a térképről. mások voltak az árak, akkor még többféle motorból lehetett választani, ma meg csak egy van. ez sokat javít az áron. most megnéztem, a vitara 7.8-ra jön ki listaáron. rotfl, mit képzelnek ezek.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
nem kell, hogy 5-6 méteren végig húzza a lánc. ha kap egy nagy adag lendületet, megy az magától is.
ja, az tényleg kockázat, hogy betöri az autó hátulját. de én nagyobb problémának látom, hogy olyan erőhatásoknak teszi ki a kasztnit, amire nem biztos, hogy méretezve van.
az, hogy anno "mi" krazzal meg bmp-vel csináltunk tisztást, nem kellene, hogy suzukisokat is bátorítson
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Cut & paste az előbb lekérdezett árajánlatból.
Modell neve Suzuki Vitara
Felszereltség GLX
Motor 1.4L Boosterjet Hybrid 48V
Váltó Manuális
Szín Hűvös gyöngyházfehér metál
Meghajtás 4WD (AllGrip)
Panoráma tető Nem
Listaár Hűségprogram kedvezményes ár
7 850 000 Ft 6 850 000 Ftugyanez 2wd-vel listaáron 7.25 misi. a kolléga által megadott linken a konfigurátor gombbal állítottam elő ezeket az árakat. kérdezhetné bárki, hogy minek hibrid, hát azért, mert ez mind az egy választási lehetőség.
ezen az árszinten biztosan nem fogok suzukit venni. a haver a j astráját 4.1-ért vette, ehhez képest ez az autó mocskos drága.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
nem vettem j astrát. az csak egy viszonyítási alap. valahogy úgy dobta a sors, hogy a haverral nagyjából egyszerre esett be a fejünkbe, hogy autót kellene cserélni, ő egy hónappal hamarabb hozzáfogott, mint én, így én már láttam az ő megrendelését. végignéztem egy csomó itteni kereskedést 2018. első negyedévében, borzalmas árak voltak, itt-ott (pl. toyota) türhő hozzáállással a kereskedésben. komolyan, a hajam szála az égnek állt a látottaktól.
ha most lenne egy időgép, és valaki kigurítaná az előző autómat nullkilométeresen nulla évesen, azt venném meg megint. de mindjárt felébredek...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
"Annyit írtam, hogy": holott megtehetted volna, hogy egyáltalán nem írsz semmit. mások is gondolhatták, hogy van problémás pont a posztban, csak megtisztelték bacsist egyéb tevékenységei miatt azzal, hogy nem szóltak be.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
-
-
-
válasz SyMbioTe #114 üzenetére
persze, persze, sokkal jobb, a 6.85 tényleg sokkal jobb ár egy suzukiért...
hiszen ez már nem 3.7 ezerrel drágább, mint egy j astra, hanem csak 2.7-tel.rotfl
továbbra sem változtatok a véleményemen, 2018. első negyedévében rám szakadt a tudat, hogy másik autóra van szükségem, körbejártam az összes debreceni autókereskedést (bent voltam személyesen, kaptam árajánlatot), és a suzuki árai nekem túlzóak voltak. pont. tehát mégegyszer: 2018 elején és NEKEM túlzóak.
mindenki azt vesz, amit akar, ha neked megfelelnek azok az árak, akkor vedd azt. én nem vettem suzukit. és nagyon úgy látom, ha véletlenül most beesne a fejembe, hogy a boltbajárós városi szaladgálóst cserélni akarom, akkor se suzuki lenne belőle.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
eddig vectrával jártam, egy rendesebb fajtával, abból nem annyira egyszerű átülni egy fullfapad suzukiba. pedig én megadtam az esélyt, a totojának is, a fordnak is. igen, a sok japó rizsrakéta
most három opel van a háznál, meg a bátyáméknál is van még, és nekem jók az üzemeltetési, megbízhatósági tapasztalataim velük.
meg vannak dolgok, amiket 2020-ban nem akarok tolerálni. például azt, hogy egy márkakereskedésben nincs bemutató autó, nem lehet beleülni az adott autóba, és teljesen felfoghatatlan, agyament szállítási határidőket vállalnak. akkor a suzukira 6 hónapot ígértek. például szalonban úgy tudtam megnézni az ignist, hogy az egyik szerelőnek olyanja van és a privát autójába beülhettem. legalább tudom, hogy az ignác nem az én méretosztályom... a szalonban egy darab stift volt, eladva, átadásra kiglancolva, messziről meg lehetett nézni... és azt mondták, hogy amíg 6 hónap a queue, addig felejtsem el az alkudozást. ismét hangsúlyoznám, hogy ez 2018 tavasza.
mondjuk ebben a témában az opel is felzárkózott, amikor egyszer márciusban azt merték mondani, hogy siessek a rendeléssel, ha idei szállítást akarok (ez másik kör volt)...
úgyhogy nem tudom, ki hol szocializálódott autóvásárlás terén, de ami itt vadkeleten van, az horror.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
1. miért, egy jobban felszerelt vectrából átülve melyik swift nem full fapad?
2. de, van. ha választanom kell a sport swift meg a haver által összerakott j astra között, az astra kilométerekkel nyeri a menetet. meg ugye a két miller megtakarítás
3. hát ezt mondjuk én se értettemmazdát akkor fogom számításba venni, ha eljutnak oda, ahol 1999-ben az opel astra g állt: hogy tudnak rozsdamentes kasztnit gyártani. jelenleg ennek a feltételnek nem felelnek meg.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
kellett már, hogy valaki elkezdje a @-át méregetni, mint egy falat kenyér (nem)
de nyugodj meg, a mondatom eredeti változata továbbra is igaz.a márka megítélése szempontjából az a mérvadó, amit látok. ha a kereskedő hálózat feje nem kéri számon a részleteket a kereskedéseken, akkor de, mérvadó. egyébként pedig nem ez a fő gond, a fő gond az, hogy a suzuki ma is egy alsó kategóriás autó, egy rendesebben motorizált, nyugatiasabb trabant. hiába erőlködik, attól még ez marad. főleg ha az erőlködés elsősorban az árcédulán látszik.
egyébként hogy a stift a gyorsabb-e vagy a j astra, mellesleg egyszer sem írtam le, hogy milyen motor volt abban a j astrában, számomra érdektelen abból a szempontból, hogy nem vettem astrát.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
"2. A Stift állva hagyja azt a J Astrát, és nem csak a lámpánál. "
mitől lesz alsó kategóriás egy autó:
- a méretétől
- a menetkényelmétől
- a felhasznált anyagok minőségétől
- ami még ennél is fontosabb: a minőségérzettőla suzukinak nem sikerült megszabadulnia a swift1 szintjétől. és itt most nem arról van szó, hogy mit gondol a gyár, hanem arról, hogy mit gondol az átlag vevő. eszébe jut-e az átlag vevőnek, hogy ha középkategóriás kocsit keres, ránézzen-e a suzukira vagy sem. én megnéztem, a suzuki nem egy kategória az opellel. a totálkárosok annyit lelkendeztek az új suzukikról, hogy gondoltam, hiszek nekik és adok egy esélyt. nem jött be.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
volt céges autónak vw-m, a legrosszabb autóval kapcsolatos élményeimet azzal szereztem. abban, hogy a következő autóm vectra lett, igen jelentős részben ezek a tapasztalatok játszottak szerepet.
amikor kocsit kerestem, toyotában éppen nem volt se elfogadható árú, se rendes motorral felszerelt, se rendes méretű, se rendes kinézetű autó. legalábbis abban a szalonban, amit végignéztem elejétől a végéig. a toyota chr kinézetétől elsírtam magam...
szerintem ha valaki elfogadja, hogy a stiftben itt-ott takarékosságra utaló nyomok vannak, akkor sokkal jobban jár vele, mint nagyjából bármelyik fóccvágennel vagy toyotával. mint ahogy sokan úgy gondolják, hogy skodával is jobban járnak, mint a fóccvágennel, áll is emiatt a bál mostanában...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
válasz SyMbioTe #133 üzenetére
szerintem meg te vagy eltévedve, ha most akarod megmagyarázni nekem, hogy két éve mit láttam. hiába klikkelgeted most a konfigurátort, nem fogsz infót kapni arról, hogy két éve mi volt a helyzet.
"És nehogy azt hidd, hogy egy fapad Astra megfelel egy fullos Suzukinak.": így van. ha a fullos suzuki 4 misi lett volna, a közepesen gagyi astra meg 6, akkor lett volna értékarányos.
de megpróbálom más típussal megvilágítani: az nem normális, hogy a trabant másfélszer annyiba kerül, mint a bmw.
"A J Astrához: Kíváncsi lettem erre a csoda autóra.": ha tényleg kíváncsi lennél, és nem csak az lebegne a szemed előtt, hogy kötözködj velem, akkor tudnád. ugyanis volt már ebben a topicban szó róla.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
nem volt olyan állítás, hogy a haver autója full extrás. az volt az állítás, hogy normálisan összekattogtatott.
mivel kevesebb egy suzuki mint egy astra? például azzal, hogy suzuki. de ezt is írtam már. de megpróbálom más típusokkal: a suzuki a trabant, az astra meg a lada. beltérben nincs nagy különbség? az ignác egy tejfölös pohár minden tekintetben. vagyonőrben szoktam ülni, az is gagyi (oké, a vagyonőr se egy mai csávó)
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
persze, van benne valamennyi sznobság is, meg hírnév alapú döntés is, de nem ez a mérvadó.
mitől jobb egy autó, mint a másik. direkt a vectrát hozom ellenpéldának, mert ott markánsabb a különbség.
1. méret. minél hosszabb egy autó, annál kényelmesebb vele nagyobb sebességgel utazni. a nagyobb itt 90km/h és felfelé. jelentős komfort különbség van két autó között, ha nagy a tengelytáv különbség
a méret úgy is számít, hogy 187 centivel és 135 kilóval akármibe nem ülhetek bele, mert lehet, a tűzoltók vágják le rólam.
2. futómű, azon belül is a hátsó. az olcsóbb autókban hátul merev tengely van, a jobbakban legalább valami extrás (pl. az újabb astrákban panhard rudas, z tengelyes vagy watt kitámasztásos, ki hogy hívja). a vectrában független hátsó kerékfelfüggesztés van. a gyerekem rendszeresen rosszul volt a merev tengelyesben, a független felfüggesztésűben meg soha.
3. belső anyagok. most voltam a városban, direkt megtaperoltam az astrát: rendes puha, nem foszlós, nem kopogós műanyagból van a belseje. a kartámasz környékén az ajtókárpit puha plüss.
4. rendes autó 20 évesen se zörög. én ültem vagyonőrben, abban minden kopogott, pattogott, stb. pl. betettél egy tollat a kesztyűtartóba, vagy egy kulcscsomót a két ülés közé, és pattogott, aminek zaja volt.
5. rendes autóban a kormány mindig bőr. a sebváltó sötét színű, szintén bőr, és még véletlenül se alumínium, mint sok lexusban
6. nem mindegy sem az ülés ergonómiája, sem az egész vezető körüli tér ergonómiája. ebben mondjuk a g astra annyira nem volt elöl.
7. nem mindegy az autó alkatrészeinek a sebessége. például nem mindegy, hogy az abs másodpercenként 6-7x bír közbeavatkozni (mint a fóccvágenemben), 18x (mint a vectrámban) vagy 40x (mint egy m3-as bmw-ben). ettől is függ egyrészt az érzés, amikor vezeted, másrészt a végeredmény, hogy megálltál 5 centire a fától, vagy lakatos 200 önrésszel.
8. egy csomó apróság, ami jól jöhet:
- pl. vectrában ha kiég a hátsó lámpatestben az izzó, akkor van hotswap
- pl. vectrában ha esőben tolatsz, automatikusan bekapcsolja a hátsó ablaktörlőt (egyáltalán: van hátsó ablaktörlő)
- pl. vectrában az első ablaktörlőket oda tudod állítani, ahova akarod, ami jól jön, ha lapátot kell cserélni.
9. kismillió apróságon látszik, hogy ráköltötték-e a fejlesztésére az időt vagy sem. legjobb példa a klíma. van olyan, amelyik képes hideg levegőt befújni, meg van olyan, amelyik normálisan, zajmentesen képes temperálni az utasteret. nagyon nem mindegy, hogy egy hosszabb út után kényelmesen szállsz ki a kocsiból vagy mellhártya gyuladással.
10. a szagok! némelyik autóban annyira ordenáré műanyag szag van, hogy elviselhetetlen.
11. tudom, hogy nem szép dolog ilyet kimondani, de legyen az autónak respektje. a mai közlekedési morál mellett nem mindegy, hogy soha nem kapod meg az elsőbbségedet akkor se, ha jár, vagy azért normálisan be tudsz simulni a forgalomba. az én tapasztalatom az, hogy minél kisebb egy autó és minél kisebb fényt áraszt a fényszórója, annál inkább elnyomják.az, hogy melyik autó milyen, leginkább hosszú út után derül ki. amelyikből úgy szállsz ki, mint akit ledaráltak húsdarálón, az nem jó. amelyikből meg nagyjából emberként, az sokkal jobb.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
válasz #52931072 #149 üzenetére
pont az ilyen megalapozatlan kisvárosi legendáktól szoktam a falnak menni, mint hogy a suzukit ritkábban kell szervizbe hordani. ha annyiszor kellett volna szervizbe vinnem az astrámat, mint ahány toyota visszahívást láttam, rég belöktem volna a Tiszába.
a szervízt hagyjuk, a benszülött törzsek varázslóinak itala egy teljesen másik történet.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
egész pontosan mi a bajod az insignia motorjával?
négy év alatt 560 ezer egy opc vectrára? és ezzel egész pontosan mi a probléma?a 2 év alatt 95 ezret futott astrával is konkrétan mi a probléma? ha belenyomsz egy autóba 2 év alatt 8-9 évnyi átlagos futásteljesítményt, akkor az nem két évet fog öregedni, hanem 9-et.
abban egyetértünk, hogy én sem tudom, mit vennék, ha ma kellene autót vennem. de ez a probléma egy jó darabig most nem fenyeget.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
az eredeti kiinduló felvetés nem arról szólt, hogy a swift rossz, hanem arról, hogy amikor én autót kerestem, a swift túlárazott volt a j astrához képest.
ennek a mondatnak a pontos tartalmát nem tudja értelmezni a topic könzönsége, ennyi a történet.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
máris veszem a telefont és hívom a bátyámat, hogy értesítsem arról, sok légy van a motor helyén az autójában...
nekem személy szerint nincs tapasztalatom az első generációs insigniával, mivel én második generációsat vettem, amikor ez az ominózus autókeresgélés történt... nem mondom, hogy nincsenek vele kihívások, mikor például a helyi tróger opel márkaszerviz közli, hogy ne vigyem oda az autót szervizre, mert nincs villanyászuk, de majd elboronálom ezeket a problémákat.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
1. valóban egyforma, az sx4 s-cross tengelytávja 2600 mm, a c1-es vectráé meg 2700 mm. ez pont egyforma, ha azt a tíz centit nem számoljuk...
2. [link] ebben a swiftben, amit fotóztak, merev tengely van. megpróbálok keresni swift sport képet is... rendben, te ezt nem merev tengelynek hívod, hanem csatolt lengőkaros felfüggesztésnek... [link]Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
2000-ben az akkori munkahelyemen kaptam egy 1999-es g astrát céges autónak. mikor onnan eljöttem, jó áron meg tudtam venni, úgyhogy megvettem.
2005-ben távoztam következő munkahelyemről, ahol fóccvágen bora 1.6 benzines céges autóm volt, amit utáltam, és akkor kellett vennem valamit helyette. mivel a rendes motoros vectrákat nagyon alulárazta a piac, akkor vettem egy másfél éves használt vectrát. ez a vectra kiválóan szolgált 10-11 évig, akkor kellett rá költeni egy kicsit. mivel nekem muszáj, hogy legyen működő autóm, ezért úgy döntöttem, hogy veszek egy másikat. ez volt 18 elején a második generációs insignia. kicsivel később rájöttem, hogy azt, amit a régivágású autó nyújt, nem szeretném elengedni, illetve amennyit adna a piac a vectráért, annyiért inkább rozsdásodjon a ház előtt, úgyhogy úgy döntöttem, nem a normális ügymenet lesz (hogy ember autót vesz, a régit eladja), hanem jó lesz az a vectra egyrészt hobbi autónak, másrészt hot-standby autónak az insignia mellé.
úgyhogy most három autóval pusztítom a kisfókákat, az asszony jár a g astrámmal, nekem parkol egy vectra, és ha mennem kell, akkor rendszerint a b insigniába ülök bele.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell 7920 2x Intel Xeon Gold 6148 (80 szál, 3,7GHz), 192GB - 1,5TB DDR4 ECC, 1TB NVMe SSD 1400W, ÁFA
- Exklúzív! Ilyen SEHOL MÁSHOL NINCS! MAGIC MOUSE KÉK! BLUE!
- HP OMEN Gaming 16-xd0009np - ÚJ 16" FHD GAMER laptop - Ryzen 7-7840HS, 16GB, 512SSD, RTX4050 (6GB)
- ARCTIC Liquid Freezer 360 II A-RGB rev.3 ( Garancia )
- NAD M25 7Ch Master Series végfok végerősítő