Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • b.

    félisten

    válasz bambano #39 üzenetére

    jah hét ezeknek ne dőlj be hogy lista ár 7,8 millió, azt javaslom, tapasztalatból tudom.
    Azt biztosan állítom neked, hogy soha nem tudtál venni egy hasonlóan felszerelt új Swift árából egy hasonló paraméterekkel felszerelt Opel Astrát, nem hogy kettőt.
    Amúgy hogy mennyiért mit vennél... Életemben nem voltam annyit tréleren, mint a J Astrával, pedig azt is nulla kilométerrel hoztam ki a szalonból mint a K-t .15 év legrosszabb céges autója volt a 7 ből.
    A mostani K Astra jó,de ez még nem francia motoros, a frissített modellel megint problémák vannak, míg az enyémben 2 év alatt 112 ezer km lesz hiba nélkül, soka gyepálva kevés autópálya, sok város és sűrű indítás leállítás.kötelező szervizekkel ment el eddig míg a kollégámé 30 ezer kilométerrel már tréleren volt motorkód hibával. Az övé frissített modell mer GTK ra vágta az előzőt egy szarvas segítségével.
    MI kértük a céget hogy gondolják meg a SUV modelleket a jövő évi autócserére 8,5 millió-t kaptunk keretre, javasoltuk a Suzukit, mert én most már simán azt vennék a megbízhatóság , felszereltség.komfort miatt, nem Opelt.
    "sajnos" elutasították ( idézőjelben írom inkább a sajnost ) és Skoda Octavia lesz.

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

  • válasz bambano #39 üzenetére

    Hűha, elvagy tévedve nem kicsit.
    7,8-ért ha te azt szalonból elhozod, akkor örömtáncot járnak a szalonban, az biztos. Azt kérlek, te 6,85-ért tudnád elhozni.

    1 éve vettünk 1,4 GL+ Scorss-t. Elég jól körbejártam akkor az új autó palettát (szinte minden weboldal konfigurátorát végignyomtam + hahu-t is sokat böngésztem)
    Azon az áron, ilyen felszereltségű és ilyen motorral ellátott autót 1-2 misivel drágábban lehetett volna csak megkapni. És akkor legtöbbször csak kisautók voltak.

    Másik, nem tudom minek a GLX-et nézed. Gondolom haverod J Astrája sem egy full extrás volt 4,1-ért. (rokonék jópár éve egy full extrás, bemutató J Asatrát 5M-ért hoztak el) A jelenlegi palettán a GL felszereltségben (kb a régebbi GL+-nak felel meg a mostani GL) szinte minden benne van, ami egy mai modern autóba kell.

    Szóval szidhatod itt a Suzukit, de messze a legjobb ár/érték arány az új autó piacon. 5M-ért Hibrid, LED-es fényszóró (nem csak menetfény), korrekt, kényelmes beltér, tolatókamera, és még sok hasonló apróság. Az meg hazugság, hogy egy Swift 8-9 milla. A Swift Sport megáll 7Millióba. Alap Swift 4M, jobban felszerelt az 4,5M.

    Cikkhez:
    Tök jó volt olvasni, hogy mit ki nem bírt az a kis Swift. :C
    Sok balesetmenteset még vele. Vigyázzatok vele azért nagyon, mert az autó tényleg papír. Őszintén szólva én pályára félnék felmenni vele.

    [ Szerkesztve ]

    „És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”

  • sztikac

    őstag

    válasz bambano #39 üzenetére

    Listaárakból meg konfigurátor által kiköpött árakból szerintem egyik márkánál se érdemes kiindulni...
    Skodám konfigurátorban összerakva 14600 EUR-ra jött ki, szalonban 10 perc alatt lett belőle 12000 EUR + egy szett ajándék téli gumi.

Új hozzászólás Aktív témák