Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz bambano #116 üzenetére

    Jó, de a Te agyadban az autós körkép úgy néz ki, hogy van a sok fos, meg van az opel. :DDD

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • válasz bambano #116 üzenetére

    Ok, még mindig el vagy tévedve.
    Idézet maghatól: "Másik, nem tudom minek a GLX-et nézed. Gondolom haverod J Astrája sem egy full extrás volt 4,1-ért."

    És nehogy azt hidd, hogy egy fapad Astra megfelel egy fullos Suzukinak. A lósz*rt.
    Márkakereskedésben nincs autó? Az egy márkakereskedés. Ahol mi vettük ott bármelyiket ki lehetett próbálni, csak a készlethiány miatt nem volt minden motorváltozat.
    Várni kell az autóra: Most őszintén mit vártál? A Swift japánból jön, ott gyártják. A Vitara / Scross-a 1-2 hónapot kellett várni. Mert az országon belül van.

    A te kedvedért megnéztem egy Astra konfigurátort. A legkisebb 1,2-es motorral, legkisebb felszereltésggel, alap színnel 6,7M. És akkor ebbe még nincs se LED-es fényszóró, se kétzónás automata digit klíma, tolatókamera, stb..

    Szóval nem értem teljesen, hogy mi volt neked túlzó akkor, amikor még olcsóbbak is voltak jelentősen a Suzukik, mint ma.

    Az meg, hogy egy Suzuki meg egy Opel nem egy kategória, nettó hülyeség. Miben annyival jobb az annyira imádott és dícsért Opel, mint a Suzuki? Ugyanazt az a műanyagot használják egy Opelhez is, ne aggódj.

    A J Astrához: Kíváncsi lettem erre a csoda autóra. Pl mikor hozta el azt az autót, és új volt, vagy használtan x km-el? Milyen kivitel, kompakt, sedan, kombi?
    Csakmert a J Astra akkor volt kifutó modell, amikor a Vitara megjelent. (2015)