Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz PuMbA #634 üzenetére

    Nem szőrös szívűek, hanem maga az Xbox GDK-s implementáció túl sokban különbözik, hogy egyáltalán erőforrást akarjanak áldozni ugyanarra az effektre még kétszer. Senki sem fizeti ki nekik a munkát, így pedig nem látják értelmét. Sok értelme igazából nincs is, mert előnyt egy-két plusz effekt nem ad, főleg akkor, ha ugyanarra jók, közben pedig viszi a pénzt.

    #634 PuMbA : Az Xbox GDK tartalmaz GPU Open effekteket, de nem csak ebből áll. Inteles effektek is vannak benne. Egyedül azok az effektek nem találnak utat bele, amelyek nem nyílt forráskódúak, mert azokat a Microsoft nem tudja átírni. És ez a GDK lényege, a Microsoft alaposan átírja az eljárásokat.

    A Starfieldhez az AMD segítsége leginkább ott kell, hogy a PC-s port az AMD-nek a saját D3D12MA kódját használja, tehát az AMD írja hozzá a memóriamenedzsmentet. A többszálúsítás igazából megy egy Microsoft szintű cégnek, de a VRAM-ra vonatkozó memóriamenedzsmentben valószínűleg az AMD tapasztalatai nagyobbak. És ez a Starfield esetében eléggé fontos, mert szét fogják moddolni. Oda nem elég egy naiv specifikus memóriamenedzsment. Az lehet, hogy illene a játékra, de a moddokra nem fog illeni.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák