Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz PuMbA #632 üzenetére

    Ez annak egyszerű, akinek van hozzá kompatibilis wrappere. Akinek nincs, vagy csak Xbox GDK-t használ, mert a Microsoft csak azt adja, és ennél a Microsoftnál egy pár vízfejű erre kényszeríti a fejlesztőket, annak nehéz.

    Egyébként a Bethesda is meg tudta oldani ezt a korábbi két címében, de sokszor a programozók felett hoznak döntéseket. Hiába tudnál valamit megoldani, ha a vezetőség nem engedi meg az adott SDK használatát, mert költségesnek tartanak egy extra kódutat ugyanarra a problémára. Mert egy effektet nem elég csak beépíteni, van annak karbantartási és tesztelési költsége is. Ha a vásárló vagy az effekt tulajdonosa nem állja, akkor ugye sok vezetőségi tag úgy van vele, hogy minek pénzt költeni rá.

    A Starfield eleve sok szempontból kötődik az Xbox Studioshoz, tehát ott nagyon durván az Xbox GDK van használva PC-n is. Ami nincs benne az Xbox GDK-ban, az gyakorlatilag kiesik, mert senki sem fizeti ki az extra effekt beépítésével járó költségeket. És az Xbox GDK csak az FSR2-t tartalmazza integrálva, ráadásul nagyon nem úgy, ahogy az AMD kínálja a GPU Openben, hanem a Microsoftnak a saját implementációjában, ami rögtön oda vezet, hogy a meglévő wrapperek, például Streamline nem is kompatibilisek a GDK-s FSR2-vel.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák