Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez annak egyszerű, akinek van hozzá kompatibilis wrappere. Akinek nincs, vagy csak Xbox GDK-t használ, mert a Microsoft csak azt adja, és ennél a Microsoftnál egy pár vízfejű erre kényszeríti a fejlesztőket, annak nehéz.
Egyébként a Bethesda is meg tudta oldani ezt a korábbi két címében, de sokszor a programozók felett hoznak döntéseket. Hiába tudnál valamit megoldani, ha a vezetőség nem engedi meg az adott SDK használatát, mert költségesnek tartanak egy extra kódutat ugyanarra a problémára. Mert egy effektet nem elég csak beépíteni, van annak karbantartási és tesztelési költsége is. Ha a vásárló vagy az effekt tulajdonosa nem állja, akkor ugye sok vezetőségi tag úgy van vele, hogy minek pénzt költeni rá.
A Starfield eleve sok szempontból kötődik az Xbox Studioshoz, tehát ott nagyon durván az Xbox GDK van használva PC-n is. Ami nincs benne az Xbox GDK-ban, az gyakorlatilag kiesik, mert senki sem fizeti ki az extra effekt beépítésével járó költségeket. És az Xbox GDK csak az FSR2-t tartalmazza integrálva, ráadásul nagyon nem úgy, ahogy az AMD kínálja a GPU Openben, hanem a Microsoftnak a saját implementációjában, ami rögtön oda vezet, hogy a meglévő wrapperek, például Streamline nem is kompatibilisek a GDK-s FSR2-vel.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Asus ROG Phone 8 Pro - az élet nem csak játék és mese
- Opel topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- Parfüm topik
- Házimozi belépő szinten
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen