-
IT café
''Akik szeretik a minőségi versenyjátékokat, azok jegyezzék meg a Race Driver One-t. A jelenleg még munkacímen futó autós őrület a Dirt-ből már jól ismert Neon-motorra épül, de a fejlesztők a törésmodellre további hónapokat szánnak, hogy a monitorunkon valóban élethűen törjenek a gépek. A Race Driver One-ban a Földet bejárva különféle versenyeken veszünk részt, tovább növelve ismertségünket, duzzasztva pénztárcánkat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dokar
addikt
-
dokar
addikt
válasz motormouse #7246 üzenetére
én félek eladni a 225-ös lacettimet, mert lehet, hogy csak rosszabbat találok. sztem még ennél egy picivel jobb van (ami nem cheat), mert nagy nehezen tudtak csak legyorsulni páran milanban.
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
válasz motormouse #7321 üzenetére
nagyon sokat adtam-vettem és végül találtam egy lacettit 91500-ért. de biz, mintha kanyarban is jobb lenne, vagy csak én képzelem oda az ára miatt.
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
válasz motormouse #7332 üzenetére
wazze, a 91500-as lacettim 229-et tolt bele a falba, lecseréltem egy 93000 értékűre, de ez csak 214-et tud. borult a rendszer vagy mi? rohadt sokat kell próbálkozni a jó autóhoz.
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
íme a banános palacsinta amit verseny alatt említettem:
extra - SEXRay
-
-
dokar
addikt
A nagy autóteszt:
Raceday-en csinálj egy egyedi versenyt. A helyszín legyen Spa Francorchamps, a pálya pedig a Grand Prix Circuit. Minden segítséget kapcsolj be (Assists) és a hátsó rajthelyet válaszd ki indulásnak. Amikor a verseny elkezdődik ne csinálj semmit, csak nyomd a kéziféket. Kb. 5 másodperc után padlózd le a gázt (ekkora a többiek már elmentek) és amikor már tiltáson van, akkor engedd ki hirtelen a kézit. A gáz maradjon végig maxon, nem baj, ha elkapar, mert csak így lesz mindig reprodukálható a mérés. Amint kilőtt az autó, egy nagyon picit kell csak balra korrigálnod, hogy a hajtűkanyarban belerohanj a két piros ütközőfalba úgy, hogy előtte pár méterrel átmész a két bója között. Az autód totálkáros lesz, nyomj egy ESC-et, hogy megkapd a statisztikát az ütközésről. A becsapódási sebesség az, amivel itt számolunk, azt jegyezd fel.
Ebay-en vásárolt verdák jobban mehetnek, mint a gyáriak. Ez attól függ, hogy mekkora az ára, hány győzelme volt, mennyi veresége és hányszor volt összetörve. Ezen tényezők alapján lehetőség van kifogni olyan autókat amik a gyárinál 0-5%-al erősebbek vagy rosszabb esetben 0-10%-al gyengébbek. Egyéni tapasztalatok alapján nem biztos, hogy csak a gyorsulás változik. Érzetre, mintha a fékhatás és a tapadás is változna, de erről nincsen hivatalos információm. A lényeg, hogy megéri vásárolgatni, mert nagyon jó autókat is találhatunk. A fent leírt teszt arra szolgál, hogy kiderítsük, hogy mennyire erős autót fogtunk ki.
[ Szerkesztve ]
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
-
dokar
addikt
megyek tolni
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
képek:
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
rettenetes híreim vannak
sajnos el kell utaznom a feleségemmel pár napra az anyósékhoz faluba, pedig szívesebben grideztem volna. már láttam magam előtt a sok gyors kört, a lökdösődést, a nagy versenyt, de mindez szertefoszlott.
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
-
dokar
addikt
válasz motormouse #7639 üzenetére
találkoztam olyan csalással, hogy mindenkinek az autója sokkal erősebb, azaz mindkié egyforma tulajdonságokkal bírt, egy-egy hosszabb egyenesekben a lacetti simán felgyorsult 273-274 km/h tiltásra. ez az első alkalom, hogy olyan cheat-tel találkoztam, ami az egész mezőnyre hatott. nagyon szar volt, bár a többiek tagadták, hogy cheat vagy hack lenne.
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
válasz motormouse #7642 üzenetére
porsche az gt2 kategória és csak karrierben láttam, ott is csak egyszer, le mans-i 24 óráson sem választható.
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
válasz motormouse #7646 üzenetére
gt1, de nem is biztos, hogy lehetett választani, talán ha le mansban indultál és nem sajét csapattal, hanem megbízásból, akkor tudtál vele menni. jól gondolom?
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
-
dokar
addikt
-
dokar
addikt
válasz - = Zk = - #7684 üzenetére
állítólag van olyan hack, hogy garantáltan legyen +5%-os ebay car a választhatók közül. tehát a valószínűségi faktor van feltolva. de az már vmilyen szinten csalás, mert nem ezer próbálkozásból találsz jó autót, hanem egyből. de elméletileg a gyorsaságod nem lesz csalás. csak a fene tudja, hogy a kanyarodási készséggel és a tapadással ekkor mi van. az én lacettim kibaszott jó. mondjuk úgy 10 ebay-es versenyző közül 1-nek van erősebb nálam, tehát 10/9 arányban ott van a szeren. de ami ennél is fontosabb, hogy az enyém úgy befordul erős kanyarokban, hogy mások csak kamilláznak. ezzel könnyen be lehet bújni belülre. sokan szemét módon azt csinálják, hogy ha egy jobb kanyar közeledik, akkor bebújnak mellém jobbra az egyenesben, hogy ne tudjak ráfordulni és végig kívül tartson. ez a tipikus lekísérős dolog, ami gusztustalan. de ezzel az autóval meg tudom azt játszani, hogy fej-fej mellett menve inkább egy rövid fékkel előre engedem, majd minimálisat ki balra, utána pedig padlógáz és max fék egyszerre + max jobbra kanyar, amikor az autó kezd bebillenni jobbra a fű felé, akkor a féket ki kell engedni és finoman kikormányozni a jó kigyorsításhoz. így szűken el lehet mögötte menni, mikor még azon gondolkozik, hogyan szorítson ki téged balról. pár sec múlva már 2-3 autónyi távolság is összejöhet előnyben.
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
válasz Syrius XIX #7690 üzenetére
bazz 17-ig dolgozom, 18 órakor bringázás, 19-kor pedig vacsora, 20 után az asszonyt kapom el, 21-től pedig megyek gridezni, ha nem lesz szeró, akkor megyek rankedre eurora lacettivel.
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
elkészült a saját tervezésű számítógépasztalom.
ez miatt nem tudok menni ma versenyezni, mert még kötögetnem kell kábeleket.
íme egy kép. a kormány sincs még fent az asztalon.extra - SEXRay
-
dokar
addikt
válasz - = Zk = - #7720 üzenetére
nem én építettem meg, csak a nagyobb darabokat raktam össze. de az egészet én terveztem nagyon sokáig. most 32"-es képernyővel tolom, majd veszek egy 26"-asat, mert ezen nem lehet játszani. ilyen közelről túl nagy a kép és szó szerint émelygés és hányinger jön rám. na jó eddig csak 17"-esen toltam. lehet majd megszokom a nagyobbat. egyébként lassan ideje előkapni a jó öreg kormányt a GRID-hez.
tudtok vmi infót a GRID 2-őről?
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
válasz motormouse #7734 üzenetére
hihi, egy picivel gyorsabb voltam
jó lenne spában 1:58, míg milanban 1:02 alá bemenni.
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
válasz - = Zk = - #7738 üzenetére
enyém sosem ment annyival, sztem nem is fog, de nem is baj, cserébe jól irányítható.
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
válasz motormouse #7741 üzenetére
a macska rúgja meg nagyon jó az a milán eredmény.
én sehol sem találtam ilyen listát, merre van?
na majd este megyek párat. offline is ér?
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
válasz motormouse #7745 üzenetére
a kettő ugyanaz, csak a start/cél máshol van.
tippek spához:
a cél előtti utolsú hajtűkanyar:
az egyenesben fokozatosan kihúzódsz balra. amikor az 50-es táblához érsz, akkor gáz elvesz és fék+jobbra. a kanyar belső sarkához fog fordulni az autó, amikor odaér, akkor fék elvesz és gáz + jobbra, amjd hagyni kell kiegyenesedni. ha ügyes vagy, akkor az autó orra és a kanyar belső sarkában a fal a közé az ujjadat sem tudnád betenni.[ Szerkesztve ]
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
válasz motormouse #7747 üzenetére
a legfontosabb tipp spához:
sikán:
szinte mindenki a piros ívet használja, mert az tűnik logikusnak, de a kék a gyorsabb. a piroson túlságosan begyorsul az autó a jobbra kanyar után és a balrához el kell venni vagy fékezni kell. a leggyosabb, ha a pálya közepén mész (nem húzódsz ki balra) és a két utolsó távolságjelző táblá között félúton belataposol a fékbe, majd gáz picit jobbra, aztán balra. tehát fék után full gázzal veheted a kanyar kombinációt. itt volt, hogy 2 autót is megelőztem.
[ Szerkesztve ]
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
válasz motormouse #7741 üzenetére
megtaláltam ezt az online leaderboards-ot és most látom, hogy van jobb eredményem is mint a képernyőmentéseket amit találtam. nem készítek mindig.
SPA: 1:58.46
MILAN: 1:02.13 (még mindig fölötte )extra - SEXRay
-
dokar
addikt
-
dokar
addikt
-
dokar
addikt
válasz LittleSteVe #7798 üzenetére
az egyik legfontosabb kanyar, nagyon sok féle képpen lehet bevenni. nekem eddig az vált be a legjobban, hogy végig padlógázon vagyok, a kanyarban pedig nyomom a féket is, amikor kell, akkor pedig már elengedem.
akkor vagy ügyes, ha a következő kanyarra akkora lendületet nyersz, hogy annak leglassabb szakaszán (amikor közel mész a bal falhoz) sem csökken a sebességed 170 km/h alá.extra - SEXRay
-
dokar
addikt
-
dokar
addikt
-
dokar
addikt
ti benne vagytok vmi klánba?
vannak páran akik a gyári autókra esküsznek és minden ebay verdát csalásnak tekintenek, ami lehet jogos is. az biztos, hogy akkor lenne fair a dolog, ha az autók egyformák lennének egy adott típuson belül.
van egy ötletem: azok akik a becsületes egyenlő eselyű csalásmentes játékot támogatják, megjelölhetnék magukat úgy, hogy csak gyári autókkal mennek. ilyen lehetne mondjuk egy "KisPista-StockCar" nick. mit gondoltok?
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
-
dokar
addikt
válasz - = Zk = - #7965 üzenetére
azt mondták, hogy az ebay-es verdákat is cserélgetni kell. de vajon ha te töröd össze, akkor beleszámítja a kocsi statisztikájába, hogy hányszor volt "totaled"? sokszor lezúznak engem szemből a kamikáze versenyzők. tegnap hunman (itt x63) és én rengeteg szenvedtünk rankeden.
ami érdekes, hogy spában 1:58-1:59-es időket tudtam menni, mostanában meg 2:00-2:01 körül tudok csak menni. gyengülne a verda?
sokan bizonytalanok, hogy van -e a játékban szélárnyék, a válasz van. akkor érződik leginkább, ha 2-3 autós szoros csoport után mész.
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
hát figy először is mi legyen a standard nick ehhez a stock car dologhoz?
válassz, másoknak is lehet szavazni:
1., Username-StockCar
2., Username-Stock
3., Username@Stockén a harmadikra szavazok
de akkor állandóra kéne venni a stock dolgot, mert ha eladom a lacettimet egy stock-ért, akkor minimum pár hét mire találok ilyen jót ebay-en, mint a mostani. szóval mi legyen?
ki támogatja még a stock car dolgot?
[ Szerkesztve ]
extra - SEXRay
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás, vagy multival kapcsolatos kérdések előtt olvasd el az összefoglalót!
- Dell Latitude 7490,14",FHD,i5-8350U,16GB DDR4,256GB SSD,WIN10,TOUCH
- HP EliteBook 645 G10 (817M3EA) - ÚJ 14" üzleti notebook - Ryzen 5 PRO, W11 pro, WWAN
- 3 db ICERIVER KAS KS0 PRO
- DOBOZOS MSI Raider GE76: i7 12700H,32GB DDR5,1TB,17.3" QHD 240Hz 400nit 100%sRGB,RTX 3070Ti 8GB 150W
- Asus Tuf Dash 15 i7 11370H/16Gb/512Gb/RTX3060
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest