Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz darealkilla #4511 üzenetére
Szia. Csinálj egy gimbal kalibrációt.
-
darealkilla
aktív tag
válasz darealkilla #4520 üzenetére
Most reset utána újrakalibrálásnál már jó lett, rendesen mozog a jel a négyzetben, hurrá, lehet repülni.
én vagyok az ördög
-
Zoty4
őstag
-
molnigee
aktív tag
válasz darealkilla #4524 üzenetére
Szerintem hagyd lineárisan a gázt. Jobb azt megszokni.
--> http://dronearena.hu/ <--
-
kriszbon
őstag
válasz darealkilla #4541 üzenetére
Én nem tudom, de ezek az eszméletlen A-ok honnan jönnek, mert amit én [próbálgattam] ott messze nem ezeket tapasztaltam, persze nem pontos mérés, de ilyen böszme eltérés azért nem hinném hogy van(később teszt volt 2500KV motorral is, talán 1-1,5 A-al volt több).
Én nem gondolnám hogy annyit szipákoltak be azok a propok, mert nekem a Walkeran csak 15A ESC van, és 5045x3 Bullnose propokkal használom.
Persze nem nyélgázon használom általában, de ha ennyit kérnének a propok 2500KV motorral, akkor régen elfüstölt volna az ESC.Nem lehet hogy azért van mert az a pont ahova csatlakozik, az nem tudja ellátni a 2 rákötött dolgot?
[ Szerkesztve ]
Mindörökké az első tökösebb gépem 4S akkuval: https://www.youtube.com/watch?v=ryVAamO5QpI (a többit már magam építettem kicsit jobbra) Netuddki, valahol a térben és időben! Vazze eltévedtem! Valaki?? Segitsééééééég!!
-
darealkilla
aktív tag
válasz darealkilla #4547 üzenetére
Itt egy fél megás blackbox log, annyi, hogy 10 centi magasra felemelkedtem, hirtelen mozdulat jobbra és lepottyant a gép. Ilyenkor egy motor állva is marad, amíg nem lesz disarm majd rearm.
én vagyok az ördög
-
darealkilla
aktív tag
válasz darealkilla #4548 üzenetére
Pottyanás után nem hajlandó felemelkedni, amíg nem megy nullára a gáz, 3 hajt, egy meg áll és így vergődik a földön.
én vagyok az ördög
-
Peaceliker
őstag
válasz darealkilla #4547 üzenetére
desync? magas rate nél leállíthatja a mocikat, ha nincs min th. van min th? ha nincs, tegyél és nézd meg úgy.
skacok!
naze32 re nem lehet megoldani, hogy frsky al telemetrián keresztül pid et állítsak, igaz!?
[ Szerkesztve ]
"Oh my Goa'uld!"
-
darealkilla
aktív tag
válasz darealkilla #4552 üzenetére
emeltem 1120-ra, még minid szar, itt egy ilyen eset, fly agressive with fast stick reaction és lepottyan
én vagyok az ördög
-
kriszbon
őstag
válasz darealkilla #4553 üzenetére
És ha lefelé mész, mondjuk 1075-re?
Mindörökké az első tökösebb gépem 4S akkuval: https://www.youtube.com/watch?v=ryVAamO5QpI (a többit már magam építettem kicsit jobbra) Netuddki, valahol a térben és időben! Vazze eltévedtem! Valaki?? Segitsééééééég!!
-
Teréz Atya
senior tag
válasz darealkilla #4553 üzenetére
Hmm, talan Gellernek volt ugyanez a baja. De nem emlexem h mi okozta.
Aha, szoval 1150-en el sem indul? En tolnek egy ESC kalibraciot.
Nem forog picit nehezebben az a motor? Lehet csapagyas.[ Szerkesztve ]
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
darealkilla
aktív tag
válasz darealkilla #4555 üzenetére
1080-al se indul a jobb első, fel se tudok szállni
én vagyok az ördög
-
kriszbon
őstag
válasz darealkilla #4559 üzenetére
Nekem legutóbbi szenvedésemnél 1306 motoroknál 6-ból 3 hibás volt, ugyan ezt művelték.
Azért előtte én felcserélnék 2 motort hogy akkor is ott csinálja-e, nehogy ESC legyen hibás, ha az átrakott helyre költözik a hiba, akkor szerintem lehet motorhiba.
Nekem 2S aksival ment a 3-ból 1db, 3S aksival kuka volt csak rángatóztak.
Nézd meg 3S akkuval mit csinál, de ez csak olyan kíváncsiság nem megoldás.[ Szerkesztve ]
Mindörökké az első tökösebb gépem 4S akkuval: https://www.youtube.com/watch?v=ryVAamO5QpI (a többit már magam építettem kicsit jobbra) Netuddki, valahol a térben és időben! Vazze eltévedtem! Valaki?? Segitsééééééég!!
-
Peaceliker
őstag
válasz darealkilla #4559 üzenetére
forrasztásokat nézd meg (motor szabi közt). motor vagy szabi nem melegszik?
kalibrációt csináld meg, az sok furcsa dolgot okozhat.
ha ezek rendben akkor motor 3 kábele között minden kombinációban mérj ellenállást.
esetleg csere egy másik mocira (felcserélni vmelyikkel) úgy mit mutat, lehet esc is kakil"Oh my Goa'uld!"
-
darealkilla
aktív tag
válasz darealkilla #4565 üzenetére
a tartalék motor meg tűzforró lesz max gázon (propi nélkül)
ESC?
én vagyok az ördög
-
Peaceliker
őstag
válasz darealkilla #4574 üzenetére
Ezek a tesztek sztem semmi nem érnek. Rezonancia is nagy így és teljesen vízben sincs, próbál lassan kompemzalni majd egyre erősebben mert nem modul az gép.
Ha bf ben jó, minden motor szépen mozog és nem meleg akkor kalibrálni kéne újra. Illetve milyen protokollal megy? Oneshot, multi, dshot?"Oh my Goa'uld!"
-
Peaceliker
őstag
válasz darealkilla #4577 üzenetére
a szabikat!!
belépsz progiba, motor teszt bekapcs, mastert maxra, akkut be, pittyypittypiiiittyyy meg stb, gázt 0 ra és trallalla-trallalla és meg is van
így ez mindig kell ha nem dshot (tán multi nál sem kell)(#4578) darealkilla
4s en is bírnia kéne itt mindennek hacsak PID nincs nagyon eltolva és nem sül meg.
(#4580) darealkilla
én szobában szoktam felszállni, bár múltkor kivágtam a fél éves szőnyeget
"Oh my Goa'uld!"
-
Teréz Atya
senior tag
válasz darealkilla #4586 üzenetére
Nekem két motorom füstölte el a rühes 4 in 1 ESC, amin semmi külsérelmi nyom nem volt. Csak annyi történt, hogy túlhajtottam, semmi gond nélkül leszálltam, másnap meg elfüstöl az egyik moci, lecserélem, elfüstölt a másik is.
Nem tudod leválasztani csak azt az egy ESC-et és mással pótolni?A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
darealkilla
aktív tag
válasz darealkilla #4592 üzenetére
néhány javaslat, amit találtam a full gázon kieső (desync) motor problémára:
second lowest startup power,
min throttle value to 1070 and max to 1930,
ha PID oscillation okozza, akkor: try decreasing the 'P' values on Pitch, Roll and Yaw,
CF-ban lineáris throttle görbe
motorcsere (ezt csináltam, most felszállt otthon, este kipróbálom a szabadban)A motort megölheti a túl nagy áram amit az 5040x3 propi okoz? Az ESC 35/45A, az akku 75/150C, a motor tűnik szűk keresztmetszetnek, az 5045x2-ra adnak meg a gyári specifikációban 28A-t, az 5040x3 mennyi lehet max? 35A? Meghal annyitól egy racerstar BR2205 2300KV moci?
[ Szerkesztve ]
én vagyok az ördög
-
kriszbon
őstag
válasz darealkilla #4592 üzenetére
Nekem az egyik motort mikor nem pörgette az istenért sem(távvezérlővel), meg max gáz körül inkább leállt, vagy indítottam a motorokat és nem nyúltam tovább a gázhoz, magától tovább gyorsította a motorokat de nem mindet csak 3-at, azokat sem együtt, akkor FCB csere lett a vége.
Na és elfüstölt 3db 20A-os Littlebee ESC ebből az okból, pedig nem is voltak megterhelve, alig repültem a géppel nem is túl combos propokkal.
Utána minden gond megoldódott ezzel kapcsolatban.
[link][ Szerkesztve ]
Mindörökké az első tökösebb gépem 4S akkuval: https://www.youtube.com/watch?v=ryVAamO5QpI (a többit már magam építettem kicsit jobbra) Netuddki, valahol a térben és időben! Vazze eltévedtem! Valaki?? Segitsééééééég!!
-
Teréz Atya
senior tag
válasz darealkilla #4597 üzenetére
A távon trimmelés csak tüneti kezelés, mindenképpen a probléma forrását kell megszüntetni.
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
Teréz Atya
senior tag
válasz darealkilla #4599 üzenetére
Én is vízmértékkel kezdtem, de acroban vajmi keveset számít, mivel ki van zárva a számításokból. Ahogy észreveszem, stab módokban sem olyan fontos a pontos kalibráció. A Babyhawk FC-je egyszerű kétoldalú ragasztócsíkkal van rögzítve, szinte bármire bemozdul, mégsem okoz gondot.
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
Peaceliker
őstag
válasz darealkilla #4586 üzenetére
sajnos igen, megfőzheti, de visszafelé is működik.
leforrasztottad esc ről és úgy mérted?
(#4587) Zoty4
bontható a balance csati
(#4590) darealkilla
táv trim legyen 0 és acc meg gyro nullázást neki, akár stick el földön...abból egyből látod ha van változás
(#4593) darealkilla
persze, motort megsütni nagy proppal lehet leginkébb, de ha nekem 2204 es ős régi sunnysky kibírja akkor te 2205ödnek is bírnia kell. Magas D érték vesélyesebb lehet.
"Oh my Goa'uld!"
-
Peaceliker
őstag
válasz darealkilla #4602 üzenetére
Pdb Fc ben van? Lehet az nem bírt annyi ampert. Én amúgy distri board ra esküszöm, még csak külön pdb sem szimpi... Bár legjobb lenne táp kábelek egybe kötése, de az ronda :-\
"Oh my Goa'uld!"
-
Peaceliker
őstag
válasz darealkilla #4606 üzenetére
én arra gondolok, hogy táp és szabi közti áram ellátásért felelős rész ha sérült akkor lehet nem küld elég power, szabi olyankor meg tud fura dolgokat művelni...persze elismerem, hogy kicsi az esélye, meg akkor forró lenne pdb meg szabi is.
még fc reset és újra beállítást néznék.
(#4608) darealkilla
nekem egy matek pdb sima lebegés közben döntött úgy, hogy 5v elmegy belőle, egész lap feldagadt, kamera táp kábel végig éget...marha boldog voltam, főleg mert házban vt a teszt és az ilyenkor ugye marha jó illatú
"Oh my Goa'uld!"
-
Peaceliker
őstag
válasz darealkilla #4611 üzenetére
igen arra gondolok, hogy nyák nem tudott annyit amennyi kellett vna.
úgy hallom kézzel kell, az a tuti
"Oh my Goa'uld!"
-
Pikachu24
aktív tag
válasz darealkilla #4607 üzenetére
Köszi! Szerintem ennek a 25 amperes (4db/30$) változata is elég lenne nekem. Viszont valamiért jobban szímpatizálok azzal az olcsóbbik flycolorral.(mivel nem kellenek hiper-szuper funkciók ezért gondolom az olcsóbbik is elég)
Atyám(Teréz)!
Amint láthatod én is 2 racer esc-t linkeltem. Szerintem kamera platformra tök mindegy hogy milyen esc-t veszel.
Ezek gyorsabbak, könnyebbek -
nagyúr
válasz darealkilla #4609 üzenetére
Használd légy oly szíves azt a szerkeszt gombot, ha 5 percen belül válaszolsz!
-
Peaceliker
őstag
válasz darealkilla #4620 üzenetére
nade akkor minden jó?
fogyasztás nagyban függ proptól is. ha nehezebbel mérték és/vagy merevebbel már sokkal többet zabál. de én annak örülnék, ha az derül ki, hogy nem 28A t kér be, az marha sok...én ezért akarok leváltani 5 colról, mert marhára nincs kedvem etetni egy ilyen erőgépet...
"Oh my Goa'uld!"
-
Peaceliker
őstag
válasz darealkilla #4622 üzenetére
na az jó hír.
hajlékony prop kevesebbet eszik az fix...kicsit kevesebbet is tol, de sztem jobb ez így.
nekem bh kúszott eléggé, bhogy kalibrálgattam...az oldotta meg végül (nem teljesen, de eléggé jó lett), hogy usb re dugtam és 15p et így hagytam, hogy bemelegedjen az fc. látszott is hogy meg sem moccan mégis fc mutatja, hogy kúszik el. majd kb 15p múlva nyomtam egy kalibrációt. nagyon jó lett ahhoz képest amilyen vt.
nekem fura ez a max gázra desync, pont kis vagy 0 gázra szokott jönni..esetleg max th t kicsit lejjebb venni? akár blheliben? kalibrálás volt miután os43 re váltottál?
na azt nemtom hogy ott van-e, de kétlem hogy hajtana rá bki is ha nincs...de nem néztem utána
"Oh my Goa'uld!"
-
fape
senior tag
válasz darealkilla #4622 üzenetére
Max gázon inkább a kábelezés, forrasztás miatt szokott gond lenni. Nézd át az összeset, hátha ott lesz a gond.
A videóban inkább a min_throttle volt kevés. Azaz olyankor is megállt a motor amikor az FC még nem számított rá.
Tuti van aktív fékezés dshot-nál is, sőt sztem blheli_s-ben ki se lehet kapcsolni.[ Szerkesztve ]
Nem ezeket a drónokat keresik!
-
Peaceliker
őstag
válasz darealkilla #4659 üzenetére
motor függő. milyen motorok? nem ment vele vmi, nem szorul?
vezetékek szabi moci közt rendben?"Oh my Goa'uld!"
-
Plasticbomb
addikt
válasz darealkilla #4662 üzenetére
Vegyél Emax mocikat: Aszfalton landolok vele rendszeresen, néha nem is gyengén, meg amikor elfelejtkezem a motor bekötésről konfigurálás közben, és dronin szerint van beforrasztva, és betaflightban máshogy veszi a motorokat, akkor nyélgázzal állok bele falba/padlóba/akármibe, és még mindegyik rendesen működik (kopkop).
Francba, sikerült a kamera tornyot eltörnöm a babyhawkon, ahogy egyik alkalommal a szobában a földhöz csaptam flip közben nyélgázzal (rosszul időzítettem a gázkar adagolását), rendelhetek az emaxtól, mert máshol még nem kapni... De akkor már pirosat rendelek, meg piros propokat!
(Jah, és forraszthatom újra a vevőt is, de akkor már leforrasztom azt a vacak csatit a vevőről is.)
[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Peaceliker
őstag
válasz darealkilla #4668 üzenetére
akkor a 66km/h annyira nem is égő ahhoz képet, hogy ennek a gépnek egy 50% os plusz teher, nem csak 20. Illetve ezek sztem alúlméretezettek a 1104 mocik....most lehet jön is rá 1104 6500kv
"Oh my Goa'uld!"
-
Teréz Atya
senior tag
válasz darealkilla #4703 üzenetére
A VR D2-nek több a baja, mint amennyi nincs neki. A túlmelegedés ellen én mindkét receiverre raktam Raspberry pi hűtőbordát
A fekete képes szar V1.6 DVR-t meg cseréltem a kevébé bugos V1.4-reA hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
Teréz Atya
senior tag
válasz darealkilla #4706 üzenetére
A furkálással vigyázz, mert a monitor alján müanyag szalagon vannak alkatrészek, talán megsérülhet az a műanyag baz a lyukakon pl. egy faágtól.
Ha a felvételnél fekete képet dobál, akkor neked a gagyi verzsön van.Nekem ezen kívül Quanum V2 van, nagyon jó, csak hülyén néz ki benne az ember.
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
Teréz Atya
senior tag
válasz darealkilla #4708 üzenetére
Jaja, túlmelegszik a receivered, azért dobál szürke képet, sztem ezt túltárgyaltuk.
Van Quanum Fatshark Genesis HDA hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
fape
senior tag
válasz darealkilla #4712 üzenetére
A végét nézd, ott van egy összehasonlítás az összes fatshark-ról.
[ Szerkesztve ]
Nem ezeket a drónokat keresik!
-
foka
aktív tag
válasz darealkilla #4716 üzenetére
Hát akkora bolhap..cs érintkezővel nem műszerezek (lehet el se találnám), akkor leszedem a kapcsolót és rövidrezár csipesszel.
Üdv: Fóka
-
Teréz Atya
senior tag
válasz darealkilla #4742 üzenetére
Nekem a Falcon 180 motorja volt tűzforró és enyhén remegett a gép. Ott meg volt pörkölve pár menet a tekercsből és kb. összeértek. Használható volta a masina, de sokkal gyengébb volt. Újra lehetne tekercseltetni, de az új motor olcsóbb lesz.
Habár egy csapágycserét még csinálnék ha drága volt a motor.[ Szerkesztve ]
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
foka
aktív tag
válasz darealkilla #4742 üzenetére
Vagy esetleg a tengely (ha cserélhető rendben, ha nem akkor mindegy), vagy a harang is deformálódhatott, és csak nagy fordulaton van súrlódás (nagyobb a kitérése olyankor).
Viszont nekem a wishlistben ott figyel egy nagy garnitúra Fushi csapágy az megoldás lehet esetleg.
Meg annak is aki csapágyasra hajtja a motorjait. Van itt egyáltalán olyan akivel megtörtént?Üdv: Fóka
-
darealkilla
aktív tag
-
fape
senior tag
válasz darealkilla #4744 üzenetére
A kingkong T5045 már sokkal keményebb. Én mondjuk nem érzem, hogy sokkal másabbak lennének mint a 5040-ek. Igaz csak egyszer repültem még velük.
A mit még szoktak ajánlani az a DAL Cyclone T5046C.Nem ezeket a drónokat keresik!
-
Peaceliker
őstag
válasz darealkilla #4750 üzenetére
Thrust test nincs hogy mivel mennyit eszik elvileg?
Ha nagy gázra dől akkor több I kell het
"Oh my Goa'uld!"
-
kriszbon
őstag
válasz darealkilla #4750 üzenetére
Most mértem a saját módomon egy Emax RS2205 2300KV motort és Kingkong 5045x3-as Bullnose párost, 4S 50C aksi Littlebee 20A ESC.
Az eredmény 17,5A volt a csúcs a multiméter szerint.Mod.
Tehát ezek szerint az MT2204 2300KV(Falcon motor) és Racestar BR2403 2300KV motor kevesebbet kér mint az Emax RS2205 2300KV.
Az Emax motor amúgy nehezebb is valamivel.[ Szerkesztve ]
Mindörökké az első tökösebb gépem 4S akkuval: https://www.youtube.com/watch?v=ryVAamO5QpI (a többit már magam építettem kicsit jobbra) Netuddki, valahol a térben és időben! Vazze eltévedtem! Valaki?? Segitsééééééég!!
-
Peaceliker
őstag
válasz darealkilla #4753 üzenetére
én amúgy dal propot vennék, azok elég jófélék.
persze azt tudom, hogy gyár hazudik
de amúgy ezek a kiló alatti értékek 3s el jöttek ki? 4s re nem sovány egy kicsit? ...bár nem. de akkor végül is őskövület 2204 sunnysky om nem is olyan gáz 750 el, meg asszem 20a alatt kér be.bár nem is tudom miért érdekel ez, mert már csak vevőt kéne berakni 210es gépbe, csak nem érdekel.
er130 annyira ellopta a szívem a hűséges szolgálatával, hogy csak azt hajtom.meg bh t fogom kertben mert amit ma leművelt ott az kegyetlen vt.
"Oh my Goa'uld!"
-
Peaceliker
őstag
válasz darealkilla #4755 üzenetére
igen, hallottam, hogy hamar fogynak, így viszont nem olyan olcsó az olcsó
egy időben nézegettem mocikat, de lehet 5 colos gépet eladom majd, még nemtom, lehet lejjebb váltok végleg majd...csak most egy ismerősre várok, lehet összejön egy faja 3 colos gép, ha nem akkor összerendelem darabokból majdamúgy géped súlya mennyi auw? akkuk így hogy bírják? leginkább 5 colos gépen akku a szűk keresztmetszet azt látom.
[ Szerkesztve ]
"Oh my Goa'uld!"
-
Peaceliker
őstag
válasz darealkilla #4758 üzenetére
az annyira nem kis súly,de akkunak ezt nevetve bírnia kell, főleg ha ennyiket repülsz, mert akkor nagyon nem is tolod neki...vagy csak nagyon lemeríted az akkut.
tényleg, ti meddig szoktátok meríteni akkukat és mennyi megy vissza beléjük?
"Oh my Goa'uld!"
-
Peaceliker
őstag
válasz darealkilla #4760 üzenetére
Akkor nagyon jól bírja vagy gold multistar szar vagy nemtom, de nekem 2204 sunnishy al sztem 4p jöhet ki, akkor esik be 14,5v környékére és így megy vissza 1400ba 800... pedig ez a 65c spec.
Én VFAS al csináltam meg ez alapján.
"Oh my Goa'uld!"
-
foka
aktív tag
válasz darealkilla #4762 üzenetére
Az A2-vel kellene játszani (feszültségosztó beépítése) mert ott tudnál akksifeszt mérni. De mivel jelenleg minden maxra küldi, a táv beállítása alapján mindig 11V-ot matekozik ki belőle. Amikor a max értéket eléred, akkor kellene az A2-n 3,3V-nak (ha jól emlékszem) megjelennie, azt kell a távon beállítani az aksifesznek (mondjuk 16,8V a kijelzendő maximális feszültség).
Szerintem most az USB 5V-ja is magasabb mint a 3,3V ezért nincs különbség. De lehet keverem valamivel.Amúgy két FlySky vevőmhöz is vettem ilyen feszkó modult, így +-100V-ig tud a vevő visszajelenteni (az RX 5V helyett ezt jeleníti meg ilyenkor). Az FS-X6B meg alapból tudja a Voltage Sensor Porton +18V-ig közvetlenül mérni (ott is be kell állítani a távon a kijelzendő értékeket).
[ Szerkesztve ]
Üdv: Fóka
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Fimi drónok
● Drón topik
● DJI topic
- Házimozi, és Hifi kábelezés!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Xbox Series X|S
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- plevips: Építkezünk 3. rész (2024)
- World of Tanks - MMO
- Proxmox VE
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Spórolós topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...