- Aliexpress tapasztalatok
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Crypto Trade
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
Új hozzászólás Aktív témák
-
PaJa1
őstag
Most este macsek 1.52.891et ment B ródon kvaddal, nem semmi...
Monty remélem mielőbb látunk a pályán. Nekem is vannak rossz emlékeim TA versenyekről. 2 már ment is kivizsgálásra
Jó éjt versenytársak.A probléma az idő! Physics can not be cheated! ## WoT: ThisNoAll_HUN ## OBHUNRACING.COM
-
pisti
őstag
Event van emberek! +35% RP. Még megy vagy 4 órát, vmi Ausztrália nap van.
[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
megyünk.
még 12e kell B1hez...Amugy szerintme átlag useresek ellena 2.05ös időkelegek simán...mr2 simán verhetőmega stalllion és a harpoon is...rx7 hááátt az nem..az kéne
szerintme ha uj verdák jönnek pl:ferrari lambo porsche subaru..ilyneekre gondolok akkor az rx7 vajmi kevés lesz ergo szerintme átrakják free-re..."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Dr. Romano
veterán
válasz #31757056 #2448 üzenetére
Ez igaz. Optimalizálás szempontjából még azért kell csiszolni a játékon (bár már most is sokkal jobb mint a patch előtt).
Pl. az egyik Tokyoi pálya adott szakaszán ha este megyek igen szépen leesik az fps szám 10-15-re (de mindig csak az adott szakaszon ).
Tehát tényleg van még mit dolgozni rajta.
Jah... hogy neked 512-es lesz a kari? Akkor az előbb nem szóltamSpeed(R)
Mondjuk ez igaz. Sajna a tesztek is régi játékokkal vannak, így tényleg nem jön át a különbség a karik között.
BiG G3ry
Pfff.... ha ezt tudom... mindjárt be is ültetem Cirmit a játék elé, hadd gyűjtsön egy kis RP-t[ Szerkesztve ]
Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???
-
Plokijuma
aktív tag
Gondolom észrevettétek, hogyTA-ban erősen szoktak változni a köridők, amiket az ember üres tankkal tud futni... valamikor alig tud az ember 1:00 alatti kör időt menni a kocsijával, s van amikor 0:57.0 körül lehet menni szélárnyék nélkül.
Ugyanez van a többi játék módban is, ami kevésbé látványos, mivel a jóval nagyobb a hibalehetőség normál pályákon, így kevésbé feltűnő... Pár napja Team drift nevű pályán délután sehogyse tudtam 1:12-1:13-nál jobbat menni, pedig jópár kört futottam. Este meg simán mentem 1:09 alját minden gond nélkül...
Ez a legnagyobb bug szerintem a játékban, mintha a szinkronizációs gond lenne a fő szerverhez képest...vagy nem tudom miből adódik. De az tény, hogy nem mindenkire egyformán hat... Pl. TA-n nem egyszer volt olyan, hogy az élenálló játékos jobb köröket futott, mint én vonatozással/draftolással.
Az nem lenne gond, ha változnak, az elméleti legjobb megfutható körideje, mert a valóságban is így van, hogy függ az adott pálya állapotától (hőmérséklet, szél, felgumizottság stb).
De azt nem tudom elviselni mindenkire máhogy hat ez a "bug"... valaki sokat gyorsul, valaki meg lassul tőle...Itt például mindenkinél körönként másfél másodperccel voltam lassabb minden ok nélkül... 1.01-es kört mentem üres tankkal, míg a többiek 59,6-t. Szépen estem hátra a rajt után...még szélárnyékban se maradt meg a kocsi, mert erőből elmentek...Ha hamarosan nem történik ez irányba változás, hogy kijavítság, akkor szerintem a PT abbahagyom... mert ez nagyon nem fair... remélem a patch kijavítja...
-
msgt.fubar
senior tag
válasz Plokijuma #2458 üzenetére
Én ezt akkor vettem észre amikor 10 vagy annál több játékos van a pályán. Valahogy egyszerűen nem tudja tartani a kapcsolatot egyformán a szerver mindegyikkel. De valójában szerintem a "laggerek" azok akik miatt ez van.
Láttam még vagy 1 hete egy srácot, aki nagyon-nagyon durván laggolt, értsétek úgy hogy egyik pillanatban a pit bejáratnál van, másikban visszaugrik 50 métert, majd előre 120-at... és a lényeg az hogy sokkal nagyobbakat ugrott előre mint hátra. A végeredménye a dolognak az lett hogy egyedül feletankkal ment 56-os köridőket. O_o Én csak fogtam a fejemet mi az isten történik, örültem ha megtartottam a második helyemet.
gottagofast
-
Dr. Romano
veterán
válasz Plokijuma #2458 üzenetére
Most már nagyon érdekel a téma!
"Gondolom észrevettétek, hogyTA-ban erősen szoktak változni a köridők, amiket az ember üres tankkal tud futni... valamikor alig tud az ember 1:00 alatti kör időt menni a kocsijával, s van amikor 0:57.0 körül lehet menni szélárnyék nélkül."
Már jóidejem tolom a játékot, de még soha az életben nem találkoztam ezzel a jelenséggel...
Ez mikor szokott lenni?
Ha olyan TA-t mész ahol nagyon sokan vannak, vagy ha kevesen vagyok (10 alatt) akkor is előfordul?
Mert szerintem ez lehet a nyitja a dolognak
Én mindig max 10-12-es versenyeket tolok, ahol még nem lagazok (és más sem). Lehet azért nem találkoztam még ezzel...[ Szerkesztve ]
Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???
-
Backspace
tag
Engem meg egyszerűen minden körben kipörgetnek a TA-ban. Ráadásul az utóbbi versenyen induláskor nem működött a kormányom... Nézem...csak lassulok, mi vaaan? Aztán átváltottam billentyűre, de mire észbekaptam már rám vertek 10mp-t.
Tényleg van még mit javítani ezen a játékon. Remélem észreveszik a fejlesztők, mert az ötletek jók. Csak ahogy mondjátok a megvalósításban van egy pár baki.
Pl.: Mikor láttatok olyat nascarban, hogy kipördülsz és ugyanolyan sebességgel visszavágódsz menetirányban és mehetsz tovább max. 1-2 mp-s veszteséggel... Hozzáteszem nincs spinning recovery-m...Na mindegy enegem is bosszant ez a TA. Hajrá fejlesztők, várjuk a patcheket!
-
mazda626
addikt
válasz Dr. Romano #2457 üzenetére
Az a THG teszt nem ér semmit. Különböző kártyák, ez nem gond, de a driver sosem egyforma. Nem hiszem, hogy végigtesztelik a kártyákat azonos driverekkel. Úgy meg nem ér semmit az egész. Régen a 8600GT alulról szagolta az X1950 Pro-t, most meg megveri.
-
PaJa1
őstag
Jóreggelt. Jó hogy van ilyen kis rush hour
Nemrég versenyeztem valami evilcells-el. Startnál kilökött 2 embert, köztük Backspac3-t is, aztán engem is utána küldtek :s Be is jelentettem a tagot, egész verseny alatt ha vki utolérte abbol ütközés lett a vége. A nickje: evilcells518A probléma az idő! Physics can not be cheated! ## WoT: ThisNoAll_HUN ## OBHUNRACING.COM
-
PaJa1
őstag
válasz Backspace #2465 üzenetére
az új hely ahova a bejelentéseket küldeni lehet
a replay filet kell feltölteni, utána meg leírod h kivel van baj, mikor és mit csinált. A mikor alatt azt értem h az időt írd oda, ne a kört. Akik megnézik azoknak könnyebb megtalálni, meg az idő mellé írd oda h akkor éppen mit csinált.
Screenshotokat is lehet küldeni, durva nyelvezetről, illetve zavaró, rengeteg szövegelésről. Ez utóbbiról 3-4 screenshotot érdemes küldeni. Pl ha valaki teleírja a chatet akkor azt különböző időkben készített Screenshotokkal lehet igazolni. Azokat beküldeni[ Szerkesztve ]
A probléma az idő! Physics can not be cheated! ## WoT: ThisNoAll_HUN ## OBHUNRACING.COM
-
Plokijuma
aktív tag
válasz Dr. Romano #2460 üzenetére
10-12 fős versenyen is előfordul... kisebben tényleg annyira nem rémlik... de úgy meg nem az igazi, ha kb. 5-6an köröznek a pályán...ennek a játékmódnak ez a lényege, hogy minél többen játszák... több autó= több draft lehetőség --> Több stratégiai variáció... Legjobb stratégia, ha nehéz autóval (amíg lassú vagy) találsz egy könnyebb kocsijú draftpartnert.
S majd amikor kiáll a pitbe a partner, könnyű kocsival jó köröket futhatsz...Szegény Paja tegnap ezt megtapasztalta Mindig megtaláltam őt, amikor nekem nehéz kocsim volt, míg neki meg csak félig volt a tank
Igen, a lagosok kiszűrésére lenne egy egyszerű megoldás... Játék indításnál a server csinál egy pici net-tesztet minden játékosnál, s ez alapján döntené el (sebesség, stabilitás), hogy mekkora létszámú és milyen módban engedné játszani az adott játékost... picit diszkriminatív, de a többség érdekét szolgáná... így megszünne a néha előforduló 5-10 perces betöltések is, ami kicsit durva...
Ahol ghost mód van ott nyilván nem annyira zavaró az ugráló laggos player, de TA-ban szörnyű...és sokan nem tudják, hogy lagolnak...és hogy ez milyen zavaró... ma reggel kifogtam egy ilyen "ugráló" játékost, aki draftolni akart velem... 10 kör akatt vagy 5-6szor teleportált közvetlen elém (álló kocsival), jópárszor neki mentem... (ráadásul ő szerintem megse érzte, mivel csak a "szellem" képét látom, és már rég nincs ott...csak az én monitoromon tart épp ott, ahol van) Sok-sok időt buktam miatta...
Szóval jó lenne, ha bekerülne egy ilyen fejlesztés a játékba. De a netkód is erősen optimalizálástra vár... Van sok lehetőség a játékban, de sajnos vannak benn zavaró bugok. Látszik, hogy a sokat foglalkoznak a játékkal a fejlsztők(patchek), így remélhetőleg a durvább hibák hamarosan megszünnek...mert ezek a játék élvezhetőségét erősen csökkentik...Hajrá Invictus!
-
dragonfx
veterán
Hagyjukmár ezeket a bejelntéseket,meg panaszokat..ez egy játék benen van hogy midnneki ponthajhász és nema fair play alapján játszik...
Ha csak ezzel fogllaékoznék mrá rég abbahagynám, még jó hogy van ghost..megint TA-ztam 1et....1 hónapra elég is ujra ..full uncsi és 2x kilöktek igaz 2. lettem és 4500at kaptam, de nem érdekel...B1be is még egy cosmó cucc zárva van ..de a level 3 váltó hihetetlen emnnyit dobott a quadron....
new rekord 1.56.85 .@..eddig volt 2.03.1
össz idő 14.43...most@ 14.28jó eza quadro
Jó volt tires backpackom meg sportgyertya...de már ugysem tom mire költeni a manit mindne fenn van rajta level 2 fölött a level 3mat B3ba kapom....a susp4et meg B2be...ennyi..a többi utána van csak...addig kb lesz 100e-m fölösbe..szal minden versenyre mehetnek a backpackok
Meglesz az 55 lassan...paja nálam angyon lagos voltál mikor 8an voltunk....
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
msgt.fubar
senior tag
Meglett az A-III Pont jól osztottam be az ajándékba kapott XP-s szponzornénit, már csak 1 óra és lejár.
Ma reggel is volt egy kisseb rush-hour, egyesek Aussie-kat emlegettek, szóval valószínűleg ez egy ilyen exluzív dolog volt ausztráliai barátainknak. +35% RP+XP. Szponzorcsajjal együtt +235% XP, fasza volt ^__^
Az fps-es témához annyit hogy nekem egy inno3D 8600GT-m van, 256 mega ddr3 memóval, szóval tényleg nem egy nagy szám. Visszavettem az árnyékolást mediumra, illetve a felbontást 1024*768-ra, minden más maximumon van, és így startnál 35, egyedül célegyenesben 75-80 fps körül mozog a dolog. Szóval nem igazán értem a sirámokat, egy "közép-középkategóriás" vga-val, majdnem maximumon szédületes sebességgel megy. Igaz én most tervezem egy ATi 2900-es vagy 3850-es beszerzését, de az tuti nem ennek a játéknak kell majd
gottagofast
-
norbiphu
senior tag
válasz UnConnecteD #2471 üzenetére
azt nem értem, hogy miért kell jogdíjat fizetni? azért, hogy egy játékban szerepel a céged neve, autója, ami gyk. reklámként fogható fel?
[ Szerkesztve ]
"Hmm," sed teh lolrus. "Maybe we shud go ask Ceiling Cat?"
-
PaJa1
őstag
válasz dragonfx #2469 üzenetére
Ha a tegnai éjszakai futamra gondolsz akkor ki is dobott a login képre, aztán megin kitett loginra lobbiból. Tegnap nem csak velem baszakodtak így. Amúgy nálam mindenki normálisan ment. Kár hogy pont az élről tesznek ki bejelentkezni, nagyon izgalmas verseny volt. 3-4en szaladtunk az 1. helyért, teljesen nyílt volt a küzdelem.
A probléma az idő! Physics can not be cheated! ## WoT: ThisNoAll_HUN ## OBHUNRACING.COM
-
PepeDon
tag
A játék legnagyobb előnye a legnagyobb baja is.
A legnagyobb előnye a 'szerver üzemeltetőknek van'. A legnagyobb hátrány meg a játékosoknak. Miért is ?
A játék full p2p alapon nyugszik. Van egy központi szerver (nem lehet valami sok, mert ugye mindig csak egy szerverhez lehet kapcsolodni, de az lehet, hogy egy 2-10 darabos szerverpark), de az csak a játékosok adait szinkronizálja. Az egészet úgy kell elképzelni, mint a bittorrentet. Mindenki küldi az adatcsomagokat mindenkinek (az egy szobában lévők a központi géptől csak a másik IP-jét kapják meg, hogy hova kell küldeni az adatot). Ezért a sok lag. Ha sok ember játszik mindenkinek el kell küldeni, hogy épp az adott játékos hol jár. Ez játékosonként kb ~1300bájt letöltés és ~1000bájt feltöltést kíván. Ez szép is addig míg pl a 128 kbit feltöltéssel rendelkezők be nem lépnek egy 10fő feleti szobába. Akkor ugyanis elfogy egyszerűen a feltöltési sávszélességük, és valaki biztos kimarad a csomagküldésből. Ezeket a játékosokat látja az ember, hogy szaggatva megy, vagy egyszerűen áll (pályán vagy pályán kívül). (a játék könyvtárában van egy .log fájl (simán .log, semmi fájlnév), abba lehet megnézni, mennyi hibás adatcsomag érkezik a gépre, szerintem ezeket a csomagokat a 'laggos' játékosok küldik)
Mindezt arra alapozom, hogy egy 15 fős verseny közben és utánna kilépve, a cfosspeed progi kapcsolatok fülét nézegettem. Amikor 15 versenyeztünk 15IP és kb 18-20kb feltöltés. Amikor öten, akkor 5 IP és 7-8kb feltöltés.
Counter-strike-ban, ahol központi szerveren játszik az ember, 3-5kb a fel és letöltés, az emberek számától függetlenül.
A netkódon kellene kicsit finomítani, meg ne kelljen annyi adatot küldeni a többi embernek. 1000 bájt (rengeteg sok programsor elfér 1kilobájtban), holott elvileg elég lenne egy x,y koordináta, hogy az adott kocsi éppen hol jár (verseny közben). Verseny elején meg egy kicsit nagyobb adatcsomag, milyen kocsi, milyen festés, stb.
Bár ezeket biztos tudják a fejlesztők is, és gondolom nem 5 perc míg valakinek eszébe jut hol lehet finomítani, hogy ne legyen ennyi gubanc.A speed bug, meg elég érdekes. Tényleg random időket nyom. Semmihez nem tudja tenni az ember. Én annyit vettem észre, hogy a 4-5 folyamatos egymás utánni verseny után szokott néha előjönni. Az ürestankos 58.5-58.9 idő utánna lemegy 57.1-57.8 ra. Elég idegesítő főleg ha nem az én kocsimnak jön elő . Mindig azonos íveket megyek, és amikor már látom, hogy üres tankkal csak 59 alá tudok bemenni, akkor már csak abba reménykedek, hogy karombol, áthajtásos bünti lesz az előttem lévőknek .
Montoya megtiltom , hogy abbahagyd a játékot. A multkor is olyan jó versenyeket futottunk.
-
#70869248
törölt tag
válasz PepeDon #2474 üzenetére
Azért szvsz más mint egy CS, ott legalábbis nincs törés
Mert itt azt is küldi, hisz modellt és festést cserél hogy láthasd akár ha lekörözöd is.
Legalábbis én azt is látom ha kacsázik a kereke az össze-vissza tört ellenfélnek.
De nem vagyok benne ezekben a dolgokban, csak ez eszembe jutott -
norbiphu
senior tag
válasz PepeDon #2474 üzenetére
egyetértek, de azt nem vetted figyelembe, hogy nem feltételenül másodpercenként kell küldened az adatot, hanem egy másodpercen belül mondjuk 10-szer. így már mindjárt reálisabb az 1000 bájtos adatcsomagok.
(x,y,z koordináta pár tizedesjegyig meg van határozva, azzal azonban csak egy pontot határozhatsz meg azt nem, hogy merre áll éppen az autó stb. és szépen ki is jön az 1000 bájt)
szerk: + még az autó elemei is valahogy szét vannak bontva és azoknak is kell küldözgetni az állapotát, ahogy b-type is mondta
[ Szerkesztve ]
"Hmm," sed teh lolrus. "Maybe we shud go ask Ceiling Cat?"
-
PaJa1
őstag
Köszi Pepe az infót. Van még mit javítani a kódon, sokkal jobb lenne játsznai ha ezek a hibák nem jönnének elő.
A probléma az idő! Physics can not be cheated! ## WoT: ThisNoAll_HUN ## OBHUNRACING.COM
-
Plokijuma
aktív tag
Most találtam a PT fórumján, hogy mely újítások lesznek és mikor
1-2 weeks into February:
Some more bug fixes. - based on player bug reports and internal testing
Elo system is optional. - based on player feedback
Test track improvements (added test drive track) - based on player feedback
New tracks (start of weekly new track publishes) - based on player feedback
New track bonuses - based on player feedback
License tests will be replayable - based on player feedback
New room creation options (restricted to car class/type) - based on player feedback
Holiday Content removed3-4 weeks into march
Bug fixes
Even more optimizations
Introduction of the mission system with about 100 quests. several hundred more quests to follow
New cars - the current plan is 6 new cars, including the '68 Firebird that the players voted for and a new car for TA (a true stock car).
New consumable items
New license cap for the new releases (AA license)
A completely redesigned tutorial
Redesigned chatU.i 1: Bocsi, hogy angol szöveget raktam be, de most nagyon nincs időm fordítgatni. Nagyjából ki lehet találni mik ezek.
u.i 2: Sajnos az új kocsik márc. végén lesznek
u.i.3: Szóval a TA kocsira is várhatunk egy ideig.
u.i.4
[ Szerkesztve ]
-
-
PepeDon
tag
válasz norbiphu #2476 üzenetére
Jó oké, hogy küldözgetni kell 1 másodperc alatt sokszor (és nem 10-et mert akkor kicsit szaggatna, hanem legalább 25-öt), de a csomagméret akkor is nagy más olyan játékokhoz viszonyítva, ahol központi szerver van. Főleg a feltöltési igény. Teszem azt versenyeztek nyolcan, most mind a nyolc embernek egyesével feltölteni ugyan azokat az adatokat, amit központi szerver esetén csak egyszer kellene feltölteni.
Az x,y,z koordináta meghatározza, hogy merre áll az autó 2 pont esetén, de elég a x,y,z mellé még egy irányszög és úgyis jó. Törésnek is csak a koordinátáját kell küldeni, mert a textura és a 'váz' minden gépen megvan. Csak a vázszerkezetben történt 'elmozdulást' kell küldeni, ami csak koordináták tömkelege. Számok meg olyan sokat nem foglalnak.
Itt gondolom az volt a fő probléma, hogy tesztnél egy virtual szerveren, nem jöttek ki ezek a hibák. Meg lehet olyan helyeken, ahol nagy a feltöltési sebesség, ezek a problémák elő sem jönnek.
Az invictusnak a honlapján csak annyit lehet olvasni, hogy japánban és USAban megjelent, a többi hely meg sincs említve (letöltéskor is a beta kliens letöltését ajánlja fel). Úgyhogy lehet, hogy még csak a beta cípőben járunk, és most javítják a hibákat. -
tailor
őstag
Sziasztok! Ezennel én is csatlakoztam hozzátok... "trl" néven vagyok fent. Majd olvasgatom még a fórumot, hogy okosodjak, mert eléggé n00b vagyok még
-
pisti
őstag
válasz Plokijuma #2458 üzenetére
Ez sajnos nekem is feltűnt, szerintem a netkódban rejtőzik valami nagyon csúnya bug amit le kéne vadászni, mert pöttyet idegesítő mikor olyan emberek vernek meg TA-ban aki egyenesen menni nem tud, falnak megy folyton, de úgy is elmegy, mert sokkal jobban megy az autója.
[ Szerkesztve ]
-
pisti
őstag
Az egy dolog, hogy lagg van. Ez még érthető is, bármilyen ultraszuper netkód sem fog neked, a világ minden tájáról összesereglett játékosok között sima játékot biztosítani. Tegnap rákérdeztem pár emberre, hogy honnan játszanak (hajnaltájt) volt kanadai, amcsi, skót, vki japánból, ausztrál.
Viszont hogy a netkód milyensége miért befolyásolja az elérhető sebességet - vagy inkább időt - az érthetetlen számomra. -
#31757056
törölt tag
Azthiszem gyakorolnom kell még broad-on a Quad-al, de már kezdek rájönni hogy lehet 1.52-es köröket menni, az egésznek az az alapja hogy a levágást elsőkörben padlógázon, a többiben közel padlógázon kicsi gázelvétellel kell bevenni (de lehetséges hogy bevehető full padlón is), abban van minimum 3mp ha 4-esben 100mph felett száguldod végig az egészet, nekem ez csak néha sikerül Vagy ha sikerül elszúrom a kör többi részét, de ha ez az elején nem sikerül akkor nem tudok jó kört menni Általában padlógáz, kis fék padlógázzal jobban sikerül, de úgy több időt vesztek Még jobb ha úgy jön össze ez az egész, hogy nem a fém villanyoszlopon kívül mész el, hanem belöl valamint a fa villanypózna mellett! Na úgy még csak egyszerkétszer jött össze, ami amúgyis nagyon balesetmentes
[ Szerkesztve ]
-
-
pisti
őstag
válasz UnConnecteD #2488 üzenetére
Hát azért pont ugyanúgy nem nézhetnek ki formára se, azért ez tévedés, szerintem. Ha ugyanúgy néznének ki mint igazi járgányok az jogi szempontból szerintem ugyanúgy problémás lenne, mintha a nevüket használnák.
-
pisti
őstag
válasz Sam8888 #2489 üzenetére
Hol írtak ilyet? Én annyira emlékszem, hogy azt írták, hogy ez már olyan lesz mint a Nascar járgányok. Nascar járgányt meg magába szerintem nem lehet licencelni, hiszen azok mind ugyanazok a szabályok alapján készülnek, akkor kb. az egész Nascar sorozatot kéne licencelni, azt meg egy autó miatt nemtudom, hogy van-e értelme.
Én reménykedem, hogy RP-s lesz az új TA-s járgány is. -
Dr. Romano
veterán
Arról nem írtak hogy visszarakják e a TA-ba a távolságmérőt?
Nagyon szar ez a mostani idős rendszer...Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???
-
pisti
őstag
válasz Dr. Romano #2492 üzenetére
Az a távolságmérős rendszer hogy működött?
-
msgt.fubar
senior tag
válasz Dr. Romano #2492 üzenetére
Valóságosabb is egyben, ha belegondolsz mindenhol így mérnek... NASCAR, Forma-1, Rally-k, stb...
gottagofast
-
CactuS
Arcképgyáros
Eh, hihetetlen, belépek, mintha 2x szarabbul futna, mint hónapja... Töltés közben kifagy, lassaban tölti a pályákat... Azt hiszem megint pihentetem egy kicsit
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
-
Dr. Romano
veterán
Valahogy így
És ez "valós idejű" volt.
BiG G3ry
Lehet hogy nem "élethű", de így legalább tudnám hol van az éppen előttem haladó egy nagyobb tömegben.
1000x praktikusabb és informatívabb, mint a mostani rendszer.[ Szerkesztve ]
Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???
-
msgt.fubar
senior tag
válasz Dr. Romano #2498 üzenetére
Ezt nem is vitatom, bár én ebben a rendszerben még nem játszottam (csak Sharky cikke nyomán kezdtem el, akkor pedig már ez a megoldás élt), de el tudom képzelni hogy jobb lehetett. Csak gondolom a fejlesztők inkább a realizmusra törekednek, így erre váltottak. Az lenne a legjobb ha opcionálisan beállítható lenne, hogy ki melyiket szeretné használni.
Bár attól tartok az csak még tovább növelné a küldendő és fogadandó adatcsomagok számát, mivel kétféle módon kellene kezelnie a játéknak az állásokat
gottagofast
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Villanyszerelés
- Robot fűnyírók
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Alkoholista nevelde
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen