Új hozzászólás Aktív témák
-
kozmy
őstag
Abban tud nekem segíteni valaki, hogy a DashMeterPro exe fájt el indítom a gépen és ki írja, hogy hiányzik az MSVCP120.dll, megnéztem a syste32 mapába benne van ez a fájl és még is ezt írja ki.
Szer: A visual cc is fent van
[ Szerkesztve ]
Privát üzenetre illik válaszolni :)
-
kozmy
őstag
Na még ilyet sem láttam, hogy 64bites az OP rendszere, és egy 32bites vizual cc kellett fel tegyek, hogy működjön, na meg oldva f@xa műkszik
Privát üzenetre illik válaszolni :)
-
robi1273
csendes tag
válasz #96349952 #5047 üzenetére
Nem tudom nem lenne-e célszerűbb egy darabig gt3-as autókkal versenyezni szerintem sok ember kedvencei azok az autók és nem minden héten másik pályára más osztályű autóval gyakorolni.Szerintem sokan örülnének annak a felállásnak ha már mindíg új a pálya de legalább a kedvenc járgányával versenyezhessen és ne kelljen állandóan azon törni a fejét mikor mennyit és hogyan tudja gyakorolni az új felállást.Persze lehet hogy én gondolom rosszul
-
kishubi84
tag
válasz robi1273 #5058 üzenetére
Robi én nem értek veled egyet, ugyanis szerintem ezek nem vérre menő küzdelmek, és éppen ezért nekem nagyon bejön hogy változatos minden hét, előbb ülök le gyakorolni a játék elé ha új dologról van szó, mint sem mindig ugyanazzal az autóval, végig menni minden pályán, én nem tudom te hogy vele, de nekem erre volt az egyjátékos kampány...... Viszont ahogy írtad, lehet én látom rosszul...
-
#96349952
törölt tag
válasz robi1273 #5058 üzenetére
Szándékaim és reményeim szerint lesz liga is, először össze kell szoktatni a csapatot és látni, hogy mennyien lennénk, mint állandó résztvevők. A helyzet most úgy néz ki, hogy előre megcsináltam december 20-ig az összes verseny leírását, addig funrace-k lesznek, semmi más. Utána jönnek az ünnepek, januárig tartunk egy kis szünetet, majd jöhet valamilyen bajnokság, weboldallal, mindennel, ami kell. Novemberben lesz egy kérdőíves felmérés annak érdekében, hogy pontosan megismerhessük a többség igényét egy (vagy akár több, ha lesz rá elég jelentkező) esetleges ligával kapcsolatban.
A lényeg, hogy nem szándékozunk itt megállni, vannak tervek, amiket viszont csak együtt tudunk majd megvalósítani.
[ Szerkesztve ]
-
robi1273
csendes tag
-
#96349952
törölt tag
válasz robi1273 #5064 üzenetére
Hát nézd, én azért reménykedek. A legutóbbi versenyünk is sokkal jobban sikerült, mint mondjuk az előzőek, kevesebb volt az incidens, én látom-érzem a fejlődést magamon, és a többieken is. A heti két verseny szerintem elegendő, vélhetően nagyon kevesen érnének rá ennél többször egy-másfél órákra, pláne, hogy egy-egy versenyre azért tényleg rá kell készülni, ha az ember kicsit is eredményesebben akar szerepelni. Rám senki nem ír Steam-en, mert a versenyek időpontjait leszámítva offline állapotban vagyok, de a csoportunk társalgóiban már született néhány érdemi hozzászólás.
-
kishubi84
tag
válasz robi1273 #5065 üzenetére
Engem tegnap az egyik tagunk meghívott egy közös gyakorlásra......
És ahogy magamon látom, minél több autóval versenyzek, annál nagyobb lesz a tapasztalatom, és e mellett szeretem a kihívásokat, és minden héten új pálya és autó kombó számomra kihívás....[ Szerkesztve ]
-
robi1273
csendes tag
válasz #96349952 #5068 üzenetére
Most is 18 online tag van abból 6 játszik én merek veled fogadni mindegyik másik szerveren és arra is mernék fogadni hogy nem hívják meg egymást fun race-re pedig ez lenne az igazi fun race este hazaérek csinálok egy szervert meghívok 10 barátot és megyünk egypár kört
-
Csapoati
nagyúr
válasz robi1273 #5069 üzenetére
Kérhetsz, de attól még továbbra is 5 percen belül a szerkesztés gombot kell használni, hogy ne a te neveddel legyen tele az utolsó oldal, miközben egy hozzászólásba is beleférne a mondanivaló. Amúgy nekem speciel nincs mindig időm csak úgy versenyezgetni, ráadásul nem is mindig autókázni akarok. Ez egy önkéntes dolog, szóval nem igazán értem ezt a számonkérő hangnemet.
A másik fele meg az összeszokás: én kb 5 versenyt mentem eddig a csapattal, de akik ott voltak eddig a többségén, azokról máris tudom, hogy hol mire lehet számítani tőlük.[ Szerkesztve ]
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Csapoati
nagyúr
válasz robi1273 #5073 üzenetére
Ha félreértettem, akkor bocsánat. Csak nekem úgy tűnt, mintha számonkérnéd El Nanón meg máson is, hogy miért nem megyünk spontán módon együtt, meg nem fogunk összeszokni, stb.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
#96349952
törölt tag
válasz robi1273 #5075 üzenetére
Mert a többség akkor ér rá. Így is örülök, hogy ez a két időpont valamennyire betalált. Nagyon nehéz ideális időpontokat találni, főleg hármat-négyet egy héten. Még soha senki nem jelezte - főleg nem csoportosan egyszerre többen - hogy kell nekik heti +1 verseny. Soha. Ebből nekem az jött le, hogy ez most így épp jó és épp elég. Azt se felejtsd el, hogy ezek hosszabb távú futamok időmérőkkel, nem 5-10 körös csalinkázások. Csomó mindenkinek van családja, tanulni kell, pihenni, mert holnap meló van, sőt, van olyan is, hogy az illető most épp nem CARS-ozni akar, hanem teszem azt fárkrájozni, vagy más játékkal játszani. Vagy elmenni a haverokkal ide-oda, élni gép nélkül, most magyarázzam?
-
Tomdriver
őstag
Sziasztok, egy kis segítség kéne.
Tegnap hosszú kihagyás után elindítottam a játékot és azt látom, hogy nem ismeri fel a korábbi videó beállításokat (lehet mert a legutóbbi frissítés óta nem játszottam) és 1920x1080 felbontásban jelenik meg a kép mind a három monitoron, nem 5760x1080-on.
Beállítom a jó felbontást, kilépek hogy újraindítsam de már nem tölt be a játék, feketére vált a képernyő és semmire nem reagál, feladatkezelővel tudok csak belőle kilépni.Nem tudom mi lehet a gond, próbálnék visszaállni a korábbi felbontásra hogy legalább kiderítsem, de így hogy az indításnál már fagy a játék, semmit nem tudok csinálni.
Mit javasoltok?
-
Tomdriver
őstag
Igen, be van állítva, más játékoknál működik is szépen.
Csak tegnap valamit én szúrhattam el a játékban, amikor állítottam a felbontáson. Ha legalább windows módban elindulna, de váltani sem enged rá.
Van a steamben a játék tulajdonságai között egy olyan opció, hogy indítási opciók beállítása. Csakhogy ide nem tudom mit kéne beírnom. -
kishubi84
tag
El Nano a save reaplay az lemaradt a végéről.....
-
#96349952
törölt tag
Állat jó verseny volt. Rajtnál sikerült kiugranom, boxutcás áthajtás. Visszaérek a mezőny közepébe, ami simán darálónak bizonyult. Rendszeresen kilöktek a büntető zónákba, repkedtek az 5 meg 10 mp-s büntik, aztán - vagy kettő ilyen között - nekikennek a falnak előzés közben, de úgy, hogy rommá törik az autó és 2:05-ös időket tud már csak. Végül feladtam, 12. helyen rom autóval ami már alig gurul csak nem csinálok végig még 10 kört.
Szóval egy álom volt, néhány pro driver szerintem azt hitte, hogy wreckfesten van, vagy nem tudom. Ja, és valamiért átkozottul laggolt, így kb. lehetetlen játszani.
kishubi: Nekem volt replay, nem tudom, hogy nálatok miért nem hozta be.
[ Szerkesztve ]
-
kozmy
őstag
A reaplay-t hová menti a játék?
Privát üzenetre illik válaszolni :)
-
Bélaaaa
őstag
Ma délutántól elindul a Mastersen egy szerver 7/24-ben. Sikerült minden részletét kiismernem. Ennek örömére tartok egy rövid verseny, Donningtonban Ginetta Juniorral. Kezdés 19.30.
A futamra jelszóval lehet majd csatlakozni.
Részletek nemsoká...
[ Szerkesztve ]
Vasvellával nem lehet szí'vát asza'ni!
-
#96349952
törölt tag
Saját szemszöges felvétel a tegnapi buliról. Eseménylista a videó leírásában.
-
veterán
válasz #96349952 #5087 üzenetére
Bazz, ez igazi roncsderbi volt...
Ez a bughalmaz mostmár laghalmaz is lett?
Még jó hogy nem indulok csütörtökön. De a múlt heti bugzásnak köszönhetően vasárnap se
Aztán ha mégis adok neki esélyt, kipróbálom. De amit itt láttam most, az minden, csak jó verseny nem voltNézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!
-
kozmy
őstag
Valaki Privibe tudna küldeni pár képet kormány illetve FFB beállításról? Meg köszönném
Privát üzenetre illik válaszolni :)
-
kozmy
őstag
válasz Mr.Csizmás #5091 üzenetére
Redditen? Uhhh ez most kinai nekem bocsi
Privát üzenetre illik válaszolni :)
-
kozmy
őstag
-
dino_m
senior tag
Project CARS – PC Patch 5.0 – Release notes
Online
* Enforce fixed (default) setups – fixed cases where enabling this would still allow players to use custom setups. Enabled the player's custom controller settings to still be used when using fixed setups.
* Mojave layouts – fixed an issue where, if the host were disqualified, it would force end-of-race for everyone.
* Fixed an issue with tyre choices being ignored during pit stops.Physics & AI
* Improved AI behaviour in pit lanes to further reduce cars hitting the pit walls when driving out of the garages.
* Fixed an issue where cars under AI control would struggle to drive correctly on tracks with high banking.
* Fixed an issue where some car parts that were dislodged during a collision would not be removed when the track is cleared.Career
* Fixed an issue where the maximum amount of contract and invitation emails could be exceeded with DLC installed, resulting in the player not being notified of newly unlocked contract offers and invitational events.Controls
* Fixed a bug on the splash screen where the controller used to press the A Button to start was not selected as the current controller.
* Logitech G29/G920 – updated default controller map sets for the layouts to be consistent between wheels and across platforms.
* Logitech G920 – fixed an issue with the gearshift mapping.
* Removed default assignments for wipers and lights, as this was disabling the wipers/lights turning on automatically when it started raining or got dark.Tracks
* Nürburgring GP, Sprint, Sprint Short – fixed an issue that caused issues for cars pitting in the first pit spot.
* Nordschleife – fixed an issue that caused cars to get stuck against the pit wall when driving in the pit lane.
* Nürburgring Sprint Short – fixed a cut track issue at the NGK Chicane.
* Barcelona GP – fixed cut track issue when entering the pit lane.
* Watkins Glen – improved overall track performance to address frame rate drops in certain areas.Vehicles
* Aston Martin Vantage GTE – tweaked cockpit exposure to work better with rainy conditions.
* Aston Martin DBR 1-2 – set the car up so that the steering wheel remains in a static state when the user chooses the ‘hide wheel’ option, so that the user can still read the vital info displayed on the wheel.
* Aston Martin DBR1 1959 – fixed an issue where the wrong helmet was displayed when using Helmet View, tweaked inertia and roll stiffness to improve collision behaviour.
* Audi 90 IMSA GTO, Audi R8 V10 plus, Ruf Rt 12R – fixed an issue where the KERS bar would appear on the HUD of these cars, even though they don’t have KERS.
* BMW 320 Turbo – fixed an issue where the car would start 'wandering' in straight lines after a few laps.
* Bentley Continental GT3 – updated engine and minimum ride height to match latest; mapped real world balance of performance; updated gearbox ratios to current FIA specifications, putting it more in line with the other GT3 cars.
* Ford Mustang GT – improve braking power to better match the car's weight.
* Ginetta G40 – partial fix for front tires overheating if pressure goes over 1.8bar.
* Historic Lotus Formula cars – improved the Helmet View exposure settings
* Lotus 98T – fixed an issue with missing bodywork in the cockpit
* Mercedes C Class DTM – adjusted steering wheel shift lights to better match the engine's power band.
* Ruf CTR – changed to a more durable brake pad for track use and added an optional brake duct to help control temperatures at slow tracks.GUI & HUD
* Display correct message when trying to toggle assists when assists are disabled.
* Fixed an issue with the Leaderboards navigation that prevented the user from changing the vehicle or location.
* Changed the displayed values for Lateral and Longitudinal weight bias, to make it more intuitive.
* Fixed an issue with bad Text spacing on the Telemetry screen.
* Fixed various issues with the HUD gearshift indicator during replays.
* Fixed an issue where making real time changes to the stability control would display incorrect information.
* Fixed an issue where the in-game Standings screen ‘Lap time’ was cleared too soon.General
* Fixed an issue where the ‘Sync to Race’ option was unavailable when configuring Weather Progression.
* Fixed an issue where the Best Driving Line assist appeared in the rear view mirrors.
* Localisation – added ‘United Arab Emirates’ used by Lykan to non-English language sets.
* Fixed an issue with Quick Race Weekend, where running Qualifying and Race without a Practice session would cause the Qualifying session rules to not work correctly.
* Fixed a case where the ‘One more for the road’ achievement would not unlock correctly.
* Fixed an issue where the player could still toggle driving assists on via buttons, even when driving assists was disabled.
* Fixed an issue where the external driving camera would clip through the track on steep banking.
* Fixed an issue with random cloud ‘popping’ in and out of view.
* Fixed an issue with clouds disappearing when using time acceleration.
* Fixed a render timing issue that would at times cause a black screen when the processor is under heavy load.
* Fixed an issue that caused the player’s view to switch from helmet camera to cockpit camera during pit stops.
* Fixed an issue with Enhanced Mirror, where enabling it could at times cause occasional drop-outs of mirror contentOculus Rift
* Improved support for Oculus Rift rendering to desktop and headset simultaneously.
* Added command line option -vrfullscreen for use when using second screen, to use whole screen instead of windowed mode.
* Amended driver head offset when in Oculus Rift mode – defaults to 0.0 but can be set using command line -vreyeoffset amount.
* Added HUD position editing control keys to the existing HUD editing setup: AD – left/right, WS – up/down, ZE – in/out. (Note that this doesn't save yet between game restarts. We have this working internally now but it missed this patch, so will be coming your way very soon)
* HUD and Menu system is now located in world and car space instead of attached to the player’s head.
* Updated to Oculus SDK 0.7.0.0.
- NOTE - If you experience a black flicker/flash in the right eye view when playing in VR, please ensure that you have VSync enabled.1.1 GB-os patch.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
Tomdriver
őstag
Köszönöm, végül sikerült elindítanom a játékot, de ahhoz meg kellett szüntetnem az eyefinitit. Ami érdekes, hogy ilyenkor minden monitor külön-külön asztalként működik, a pCars mégis csak az egyikre teszi ki a képet. Más játékoknál ilyenkor mind a három monitoron megjelenik a game.
Tehát valójában nem tudom nálam van e hiba, vagy ez egy szerencsétlen bug. Ha másnál működik 5760x1080-ban, akkor az én beállításaimnál kell tovább keresnem.
Hangsúlyozom: nálam is működött ez egészen a legutóbbi frissítésig!Köszi, azért megpróbálom az általad leírtak szerint bepötyögni a felbontást a steam indítási opcióba, hátha úgy már felismeri.
-
Viper26
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Asus Rog Ally Z1 Extreme
- SAPPHIRE INCA EP-10 - 10 x RX 5700 XT - professzionális bányászgép - eladó!
- Samsung Galaxy S22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lenovo Legion 7, 16,0"WQXGA, Ryzen 9 6900HX, 32 GB DDR5, RX6850M XT 12 GB, 1TB SSD, 1,5+ év garancia
- Corsair RM850e 850W Gold Moduláris Tápegység
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest