Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • proof88

    addikt

    válasz Farkas23 #1985 üzenetére

    kivéve ezen a pályán, ami gyors pálya, és 330 feletti végsebességgel is lehet 1:23.0-s időt menni :P általában igazad van, de ez pont egy gyors pálya! múltkor is ezt mondtam, amikor durva időt mentél, és megvertél jócskán lágy gumival, de akkor is hitetlenkedtem, mert ez köztudottan gyors pálya és a pilóták is legalább 330-at elérnek a valóságban is a pályán... ezért nem akartam tágítani az aero-beállításomtól, és mint kiderült, nem rossz ez, csak a mechanikám volt kaki, azon aztán javítottam is... azt viszont még nem tudom, hogyan találok 2 tizeded 1:22.8-hoz :D
    macy: nem tudom, te hogy fékezel, úgy kell fékezni, hogy beletaposol a fékbe és kész, engeded fel közben... viszont az a durva, hogy eléggé elfogyasztom a féket billentyűzettel, ez szerintem azért van, mert pedállal sosem fékezek maximumot, vagy nem annyi ideig, de valahogy mégis jók a féktávjaim :F billentyűzetnél meg max pedálnyomást szimulál... múltkor ezért nem volt gondom kormánnyal, most meg nagyobb hűtést kellett állítani a féknek billentyűzethez... na mindegy.
    A váltód macy, hogy érted, hogy szar? Én azt tanácsolom erre a pályára, hogy a 7. fokozatot hangold úgy, hogy a célegyenes végén elérj kb 325 km/h-t, de alig gyulladjon csak ki az utolsó led sor, hogy ne menjen max. fordulatszámon a motor. Az 1. fokozatot meg próbáld valamennyire jobbra tolni, a többi fokozatot meg kb egyenlően oszd el az 1. és a 7. között...
    Azt is tanácsolom, hogy a célegyenes végén a sikánnál 1-ig válts vissza, egyszerűbb dolgod lesz, mintha csak 2-esig váltanál vissza!
    A fékerőt állítsd 95-98%-ra, a fékerő-eloszlást pedig 58:42-re... a verseny vége felé, ahogy fogy a benzin, változtathatod a fékerő-eloszlást 52:48-ig.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák