Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kleroo

    veterán

    válasz Kleroo #15035 üzenetére

    És esetleg még azzal is szigorítanám a dolgot,hogy x kört minimum mennie kell a pályán ahhoz,hogy ne boxból kelljen indulnia.

    Mert ha veszek egy példát:
    Jcolee az első helyen álló pilóta nem tud jönni vasárnap gyakfutamra:
    Futott 350kört a pályán
    Az egyik legbiztosabb pilóta,nem akar az első kanyarban 10autót előzni
    Komoly esélyes a vb címre.

    Akkor miért okozna balesetet,mert nem ért rá egy vasárnap,és miért kéne kukáznia emiatt az egész 2 hetét?
    Direkt nem Zozát,vagy magamat írtam,az nem lett volna elegáns :)

    De ettől függetlenül egy most csatlakozott újonc,aki 41kört ment a 2hét alatt,és nem volt gyakorlón,az természetesen boxból rajtoljon,mert tényleg veszélyes lehet :)

    Hodor. Hodor? Hodooor!

  • Szabesz

    őstag

    válasz Kleroo #15035 üzenetére

    Akkor sorolnám miért lett annó bevezetve:
    -Két hét sok idő, könnyű eltunyulni. Lassulnak a reflexek, elszokunk a "~300km/h-nál szélrányékból kinézve lassító előtt hogy is kell manőverezni" feelingtől, és kiütések lesznek. Ha eltörölnénk, brutál minimumkör, és minimum 105% időlimit kellene.
    -Meg kell szokni egymást (akár tetszik akár nem, még nagyon amatőr stádiumban van a liga)
    -Gyak. futamon direkt keményebb szoktam lenni, agresszivabban védekezek, ha kell ki is tessékelem a pályáról az ellenfelet, főleg ha tudom, hogy már élesben volt pár necces ha nem végzetes helyzetünk. Szokja csak meg mire hogy reagálok, és fordítva.
    -Íveket, féktávokat megtanulni ha nem egyedül vagy. Ez nagyon problémás rész, a fenti ezt tartalmazza részben.
    -Tesztelni a pályát&&mod&&mod triumvirátust nem éles de mégis éles szintű terhelés alatt. Ez is nagyon fontos szempont volt.

    Ha nincs kötelezettség a gyakfutamra, szépen redukálódnak a megjelenők. Így is küzdünk azzal a jelenséggel, hogy sokkal kevesebben vagyunk, mint amennyien kellene lennünk gyakfutamon.
    Persze ez öngerjesztő folyamat, mert fenn áll a veszélye, hogy akinek nem megy a pálya, és épp nincs kedve gyakfutamozni (legalább egy rajtgyakra kell pedig csak benézni... és ki vagy pipálva... ez elég enyhítés most is, mert eredeti cél az volt, hogy a lehető legtöbben a lehető legnagyobb részt lefussuk ilyenkor), az nem jön el, majd boxból pláne nem fog elrajtolni.

    Egy kérdés: mi alapján ítélnéd meg ki tud rajtolni? Mi alapján sorolsz vissza valakit "nem tudsz rajtolni" kategóriába (arról nem beszélve, hogy ebből sértődések lesznek)?
    S ez csak egy részhalmaza a fenti problémának.

    Felőlem lehet olyan rendszer, hogy ha: nem jött gyakorolni, és elkerülhető balesetet okoz (a kár elszenvedője óvása alapján), annak 2 futamon boxból kell rajtolnia stb vagy még plusz extra csavarások, hogy x-szer kötelezően ki kell állnia stop'n'go-ra.

    [ Szerkesztve ]

    ¯\_(ツ)_/¯

Új hozzászólás Aktív témák