Új hozzászólás Aktív témák
-
Kleroo
veterán
válasz Kleroo #15035 üzenetére
És esetleg még azzal is szigorítanám a dolgot,hogy x kört minimum mennie kell a pályán ahhoz,hogy ne boxból kelljen indulnia.
Mert ha veszek egy példát:
Jcolee az első helyen álló pilóta nem tud jönni vasárnap gyakfutamra:
Futott 350kört a pályán
Az egyik legbiztosabb pilóta,nem akar az első kanyarban 10autót előzni
Komoly esélyes a vb címre.Akkor miért okozna balesetet,mert nem ért rá egy vasárnap,és miért kéne kukáznia emiatt az egész 2 hetét?
Direkt nem Zozát,vagy magamat írtam,az nem lett volna elegánsDe ettől függetlenül egy most csatlakozott újonc,aki 41kört ment a 2hét alatt,és nem volt gyakorlón,az természetesen boxból rajtoljon,mert tényleg veszélyes lehet
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
őstag
válasz Kleroo #15035 üzenetére
Akkor sorolnám miért lett annó bevezetve:
-Két hét sok idő, könnyű eltunyulni. Lassulnak a reflexek, elszokunk a "~300km/h-nál szélrányékból kinézve lassító előtt hogy is kell manőverezni" feelingtől, és kiütések lesznek. Ha eltörölnénk, brutál minimumkör, és minimum 105% időlimit kellene.
-Meg kell szokni egymást (akár tetszik akár nem, még nagyon amatőr stádiumban van a liga)
-Gyak. futamon direkt keményebb szoktam lenni, agresszivabban védekezek, ha kell ki is tessékelem a pályáról az ellenfelet, főleg ha tudom, hogy már élesben volt pár necces ha nem végzetes helyzetünk. Szokja csak meg mire hogy reagálok, és fordítva.
-Íveket, féktávokat megtanulni ha nem egyedül vagy. Ez nagyon problémás rész, a fenti ezt tartalmazza részben.
-Tesztelni a pályát&&mod&&mod triumvirátust nem éles de mégis éles szintű terhelés alatt. Ez is nagyon fontos szempont volt.Ha nincs kötelezettség a gyakfutamra, szépen redukálódnak a megjelenők. Így is küzdünk azzal a jelenséggel, hogy sokkal kevesebben vagyunk, mint amennyien kellene lennünk gyakfutamon.
Persze ez öngerjesztő folyamat, mert fenn áll a veszélye, hogy akinek nem megy a pálya, és épp nincs kedve gyakfutamozni (legalább egy rajtgyakra kell pedig csak benézni... és ki vagy pipálva... ez elég enyhítés most is, mert eredeti cél az volt, hogy a lehető legtöbben a lehető legnagyobb részt lefussuk ilyenkor), az nem jön el, majd boxból pláne nem fog elrajtolni.Egy kérdés: mi alapján ítélnéd meg ki tud rajtolni? Mi alapján sorolsz vissza valakit "nem tudsz rajtolni" kategóriába (arról nem beszélve, hogy ebből sértődések lesznek)?
S ez csak egy részhalmaza a fenti problémának.Felőlem lehet olyan rendszer, hogy ha: nem jött gyakorolni, és elkerülhető balesetet okoz (a kár elszenvedője óvása alapján), annak 2 futamon boxból kell rajtolnia stb vagy még plusz extra csavarások, hogy x-szer kötelezően ki kell állnia stop'n'go-ra.
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest