- Vírusirtó topic
- Milyen NAS-t vegyek?
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Synology NAS
- DIGI internet
Új hozzászólás Aktív témák
-
Frenky89
őstag
-
Frenky89
őstag
válasz proof88 #6131 üzenetére
Köszönöm anyukámnak, apukámnak, a barátaimnak, Neked a múltkori YouTube videóért és a versenymérnökömnek!
mod: pedig most nem is volt akkor a tempó, mint a gyakorlókon /nem volt 16-os köröm/
mod2: nézegettem, hogy milyen féktávokat vettetek, főként az utolsó sikán előtt, meg milyen végsebességek voltak, hát nem semmi... ennek ellenére én maradok a 85-89%-os fékerőnél.
[ Szerkesztve ]
-
Iron Funeral
őstag
válasz proof88 #6131 üzenetére
Nem volt rossz ötlet az alacsony szárnyállás, én 17-19 és 25-27 (első-hátsó) szárnyakkal is autóztam 1:16.7-et, persze a két setup között nem csak a szárnyak különböztek, pl az utóbbi szárnyállás a módosított monacoi setupom volt
Az alacsonyabb szárnyak azért -is- jók mert kevésbé koptatják a gumikat, de szerintem te ezt észrevetted
[ Szerkesztve ]
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
Iron Funeral
őstag
válasz proof88 #6136 üzenetére
Én általában magas szárnyakat használok és "lekvárosodnak" a gumik, még mondjuk 10 kört kibír a soft jó állapotban de utána nagyon romlott az is ezen a pályán, alacsony szárnyak nem terhelik annyira a gumit, de ez le volt írva az egyik setup tutorialba amit linkeltél egyszer
Persze nem akarom ráfogni a setupra, mert amikor beszéltük ezt fennt a szerveren akkor mindenki azt mondta, hogy nem kopik neki annyira a gumi. Nálam volt olyan az egyik gyakorlón amikor 4 kerékkel csúszva mentem rá a széles kerékvetőre az 1. szektor végén, pont Farkast üldöztem azt hiszem Pedig nem volt akkora nagy a fékerő, csak na, agresszív az ember gyerekeWhich Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
Iron Funeral
őstag
válasz proof88 #6138 üzenetére
Azt nagyon nem csipázom amikor csúszkál az autó azért mindig próbálkozok tc nélkül menni, stab. controlt már nem használok, de zavar, akár ha csak kicsit csúszik meg az autó az is Ezért -is- én nagyobb szárnyakat használok, persze meg kell találni az optimálisat, nagyon kicsi csúszka belefér, ha gyorsabb vagy tőle. De ha megtalálod az optimumot akkor nem fog csúszni a kocsi, és a gumikopás sem lesz túl erőteljes
Ez volt az első pálya egyébként ahol az mondom hogy jó setupom volt, még Monacoban is több mint 1mp lemaradásom volt, Törökben is közel 1mp, Barcelona meg 2-2,5mp, más körülmények közt szerintem simán dobogós lettem volna Mindezek mellett alig volt szerintem a pályában ~150 kör a részemről a vb futamigbtw. ha tudtok valami webshopot ahol ~12k a MOMO akkor legyetek oly kedvesek linkeljétek be thx
[ Szerkesztve ]
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
Iron Funeral
őstag
válasz proof88 #6140 üzenetére
Igen, a TC override eléggé hasznos dolog, én is csak szokás miatt kapcsolom ki néha a TC-t, pályától függően használom low-medium-highon, de vannak olyan részek pályákon ahol TC nélkül megyek. Következő szezonba szerintem nem fogjuk használni Már csak egy jó 2009(10?) mod kéne, kár hogy lelőtték a ctdp modot, legalábbis az rfactor2-ig
[ Szerkesztve ]
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
Iron Funeral
őstag
válasz proof88 #6142 üzenetére
Szerintem (Kimi szerint ) csak idő kell a megszokásához, szóval "téli tesztek" alatt fel lehet készülni arra, hogy nincs TC, addigra mg már mindenkinek lesz annyi rutinja hogy amatőr bakik ne hátráltassák
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
papírzacskó
tag
válasz proof88 #6151 üzenetére
Akkor még van mit fejlődnöm. Én normál benzinfogyasztással és gumikopással az alap setup (ami a játékban van alapból) használatával 1:35:XXX időt. Minden kivan kapcsolva kivéve az automata kuplung, és low TC-t használok.Majd ha felfejlődök a ti szintetekre, akkor lehet jelentkeznék versenyzőnek
TDU2: PapirzacskoHUN
-
Iron Funeral
őstag
válasz proof88 #6170 üzenetére
Hát a fék olyan amilyen, karbonfékek közútra nem valóak csak pályára, a lassú gyorsulás meg valószínű azért van mert eléggé hosszú a váltó, F1 kocsi azért ritkán megy 392km/h
Ennyi nyomatékkal jó hogy nem tépi szét a váltót egyébként
Van egyéként más is ami ilyen jó, bár ebben nincs 1000 paci. Itt a Top Gear vizsgálat. Őrült egy faszi de nagyon bírom a szövegeitWhich Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
JColee
őstag
-
cila1
aktív tag
válasz proof88 #6177 üzenetére
Csaó
Ezért 10 perc bünti.
Montreal Incidents - k01 - cila starts very well, fights, overtakes
Szerintem nagyon rámenős voltam és veszélyeztettem Proof és Farkas versenyét.
Nézzétek meg a falnak csapódásom történetét is.Nem tudom mi csinálta ezt.A program hibája vagy kormány driver hiba. -
Iron Funeral
őstag
válasz proof88 #6177 üzenetére
Ez jobb mint az eredeti F1, törnek az autók, előzések vannak, más íveken megyünk, lecsúszunk róluk, dráma van
Kéne mondani Börninek, hogy közvetítsék mán' ezt is, kicsit kevesebb pénzért elvállaljuk mint az igazi F1 és környezetkímélőek is vagyunkCila meg nagyon durvát ment az elején
[ Szerkesztve ]
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
őstag
válasz proof88 #6256 üzenetére
Azért voltam és vagyok gondban ezzel, mert nem tudom mindenkiről, hogy mikor is kezdett ténylegesen járni a szerverre. 330+350 Ft-ot utalt, ami az első két hónapra lett kikalkulálva annó, gondoltam ő is azokra a hónapokra szánta. A harmadik hónap azért "0", és nincs levonva, mert egy támogatónál elég furán nézne ki a Maradék oszlopban egy negatív összeg
(időközben jött rESETtől még egy 330 Ft-os tétel, szóval rESET ha olvasod, akkor írd le pls h te mikortól is vagy )¯\_(ツ)_/¯
-
Iron Funeral
őstag
válasz proof88 #6275 üzenetére
Igen a vizes pálya, ebből következően a csúszós is mindig "good equalizer", kevésbé számít a kocsi/setup és a küzdeni akarás kerül előtérbe, persze qualin, egy körön azzal nem sokat ér az ember
(#6280) JColee:
A 3as kijáratánál, bal szélen levő rázókő sem rossz, de én az 5ös kanyarban levőre gondoltam, ha ott kicsit bevállalósabb vagy, akkor felül a kocsi alja és ha nincs lendületed akkor simán ott ragadsz[ Szerkesztve ]
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
Iron Funeral
őstag
válasz proof88 #6096 üzenetére
Érdekes, Kimi onboardjából nekem abszolút nem tűnik úgy, mintha rázna a 3as kanyar
Még úgy vettem észre, hogy jó pár helyen hiányoznak kerékvetők, kíváncsi vagyok, hogy milyen az MMG pálya, persze könnyen lehet hogy az FS ugyanazt a pályát tette közzéWhich Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
-
ervin33
tag
-
Speedg
csendes tag
válasz proof88 #6374 üzenetére
Nem tudom hogy sérültem-e,mert az a futam maga volt a pokol Ez már látszott az időmérőn elért eredményemből is, pedig annyit gyakoroltam amilyen sokat tudtam Érzésre nem volt egy tiszta köröm sem mert nagyon csúszkáltam,úgyhogy lehet azt sem éreztem volna ha három keréken érek a célba. Bár abban sem voltam biztos hogy beérek Szerintem állapodjunk meg abban hogy nem sérültem és én gyorsan elfelejtem ezt a futamot.És igérem máskor nem fogok a füvön sem rajtolni
Ui:Minden vádpontban bűnösnek találom magamat,és elfogadom a büntetést
[ Szerkesztve ]
Nem vagyok ász,de benne vagyok a pakliban
-
JColee
őstag
válasz proof88 #6384 üzenetére
- a felvezető körös baleset okozáshoz annyi módosítás menne, hogy a sértett(ek)nek kötelező lenne boxolni akkor is, ha komoly a sérülés, pl leszakadt hátsó szárny és a boxból rajtolva az 1. körben megbizonyosodni az autó állapotáról. Mert most pl ervinnél volt 1 egyenes vége, ami alatt nem nagyon tudta kipróbálni a kocsit, és hátsó szárny nélkül a kanyarodást sem lehet tesztelni, hogy a futóművel mi a helyzet, mert hátsó szárny nélkül a kifogástalan futóművel is megforog az autó. Tehát kötelező lenne kimenni az 1. körre a boxból és ott lehetne feladni a versenyt, ha mégsem akarja végigvinni így.
- időmérőn legfeljebb 20 próbálkozás lehetséges, ezt úgy kell érteni, amit a program is kiír a pilóta neve mellett a listában.
-szerintem felesleges itt bonyolítani a szabályokat
-ez meg totál hülyeség szvsz, tegnap is 14 kört csesztem el (15. körben sikerült körbeérnem), fele feltartás stb, másik fele meg a rázókövek miatt, szóval ezt kár lenne limitálni[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs