Új hozzászólás Aktív témák
-
JColee
őstag
válasz Farkas23 #5278 üzenetére
előtted voltam pozícióban (2. hely), de mellém értél a kigyorsításnál ennyi történt
jó lenne a velünk is megbeszélnétek, mert eléggé a fejünk felett történik minden
egyébként meg nem nyertem vele semmit, inkább vesztettem, ezért sem értem a büntetést
és az én kocsim is ugyanúgy sérült, és utána is, mire sikerült megelőzni stirlitzetSzabesz 1. kör, 9es kanyar
[ Szerkesztve ]
-
JColee
őstag
válasz Farkas23 #5281 üzenetére
2. helyen voltam, de te korábban kezdtél kigyorsítani, egyébként nyilván azért próbálja meg az ember, mert van helye, te hagytál marha sok helyet (nem az ideális íven mentél, hanem még kijjebb)
és nem te vesztettél vele, hanem én, te simán áttoltad a rázón a kocsit és kész, nem kellett sokat gépészkedni, nekem viszont megcsúszott, stb és elment stirlitz isSzabesz ja ez az
[ Szerkesztve ]
-
JColee
őstag
válasz proof88 #5287 üzenetére
ok
szerintem nem érdemlek büntit
farkas szélesen vette a kanyart, én beszúrtam a kocsit, ő előbb tudott kigyorsítani, mellémért, összeértünk, ő átment a rázón, én összeszedtem a kocsit, és vesztettem egy pozíciót
kb ez történt
és igen, szabályosan be tudtam volna venni a kanyart, ha nem ütközünk -
JColee
őstag
válasz proof88 #5291 üzenetére
honnan essek be? nem volt akkora a kocsim végsebessége mint az övé
ezek szerint nem lehet előzni, csak ha az egyenesben elmegyünk valaki mellett?
én voltam a belső íven, gép szerinti 2. helyen, és be is tudtam volna venni a kanyart (alonso védekezett monacoban úgy, hogy levágta párszor a pályát)
egyébként stirlitz is felöklelt engem ugyanígy célegyenes végén, mégsem panaszkodom
az is ilyen, megpróbáltaFarkas23 nem ezt mondta, hanem azt, hogy bátor manőver, és a következő körben meg is tudtam csinálni
egyébként stirlitz is szélesen vette a kanyart, ezért tudtam kifékezni[ Szerkesztve ]
-
JColee
őstag
válasz proof88 #5301 üzenetére
sérültem, a gép mindkét oldala sárga volt utána (előtte csak a jobb oldala ugye)
simán megy az ideális íven, akkor semmit nem lehet csinálni, szerintem
egyébként a 8asból mindig jobban jöttem ki, mint az előttem haladó, a meredekebb szárny miatt, csak közeledni nem tudtam utána
mondtam, hogy a kanyart simán bevettem volna (én voltam a belső íven ami itt az előnyösebb)
itt jön ki az, hogy monitoron nézzük az eseményeket, nem látszik a periféria, így látta volna farkas és én is, hogy a másik hol helyezkedik el -
JColee
őstag
válasz proof88 #5304 üzenetére
2. vagy 3. azután, hogy megelőztem a lassú sikánban, rögtön a célegyenes végén megpróbált kifékezni
egyébként nem baj, hogy nem találod, mert tökmind1, nem ezen múlt, csak a kettős mérce eléggé befigyelStirlitz erre nem emlékszem, én kérek elnézést
a rajtnál meg mindenki hibázik, szóval az ilyen[ Szerkesztve ]
-
JColee
őstag
ki szeretnék lepni a bajnokságból, személyes ellentétek miatt
további jó szórakozást
JColee -
JColee
őstag
Hidd el cila, nem vagy egyedül, én szerintem elég esélyes lettem volna jó helyet elcsípni, de rajtnál nem tapadt be a kerék, megelőztek ketten, aztán meg nekimentem Farkasnak,
és hülye módjára félreálltamFarkas23 Megesik az ilyen, azt hittem, hogy egyenesen mész tovább, én meg sima féktávot vettem, így ez lett
Valaki nem akar szervert nyitni Montrealban? (otthonról, csak azon a pályán)
[ Szerkesztve ]
-
JColee
őstag
Szerintem ne lehessen előzni az első szektor végéig, vagy ilyesmi. Ezt már többször felvetettem, szerintem érdemes lenne bevezetni. Rendesen elrajtolunk, de addig nem lehet előzni, így nem lesz olyan, hogy egyszerre tömörülünk be az első kanyarba 15en.
Farkas23 Ez nem az f1, csak nekünk sikerül így
Felraktam a pályát, de nem tudom kiválasztani teszteléshez
[ Szerkesztve ]
-
JColee
őstag
nekem csúszik mint a fene, és a hátsó gumik jobban melegszenek (pontosabban melegebb, mert tökhideg minden)
rajtolós dologhoz: az is benne van, hogy közepes tcvel és alacsony stabilityvel csöppet nehezebb rajtolni, várom, hogy mikor homologizáljuk /hogy is van ez a szó / a segítségeket
[ Szerkesztve ]
-
JColee
őstag
hogyne számítana, nem csúszik meg a kocsi segge
jó neked, nem tudom hogy csinálod, de nekem hajlamos megcsúszni (itt kanadában nagyon könnyen, de monacoban is pl az első kanyar elég trükkös)utálok beállítást keresgélni
sokkal jobb lenne, ha készen megkapnánk és kész[ Szerkesztve ]
-
JColee
őstag
ez a pálya idegesítő
szerencse, hogy 2009ben nem volt ott futam
setupolni sem lehet addig, amíg nem érzem úgy, hogy irányítható a kocsi[ Szerkesztve ]
-
JColee
őstag
miért lehetetlen? az volt a baj, h bemozdult balra, nem az, hogy lehetetlen volt a hely
ez a feltartós dolog nekem új, mióta van ezért bünti?
az átvivős dolog szerintem nem teljesen jó, mert én azzal többet vesztettem, hogy inkább kiléptem, mint farkas, hogy végigszenvedte a versenyt, és kapott büntit[ Szerkesztve ]
-
JColee
őstag
válasz proof88 #5888 üzenetére
egyrészt bekerülne a szabályzatba a futamon való feltartás (időmérőre van csak, nem gondoltuk volna, hogy valaha gondot okozhat ez ...)
szerintem olyan szabály szerint nem nagyon kéne büntetni, ami még nincs bevezetve
az teljesen jogos, ha balesetveszélyes módon vezet valaki, hogy kap büntetést, de általában pozícióért megy a csata -
JColee
őstag
válasz Farkas23 #5901 üzenetére
akkor viszont egy csomó embert utólag meg kell büntetni, mert feltartotta a mögötte haladó gyorsabb autót
én is félreálltam speedg elől, igaz, hogy nem rögtön, de így szerintem nem vesztett sokat, lehet, hogyha elkezdek manőverezni meg lehúzódni balra, akkor akár ütközünk is
sajna emiatt fel is kellett adjam a versenyt, mert nem mertem tolatnia balesetveszély egyébként jogos
-
JColee
őstag
bocs sub nagyon elbasztam
már egy futamot sem tudok befejezni, és másét is jól elrontom -
JColee
őstag
válasz Iron Funeral #6171 üzenetére
A cl elég béna szerintem. 2,2 tonna, jó hogy nem egy lakóautót tuningolnak komolyan
-
JColee
őstag
-
JColee
őstag
bakker vmi baja van a pályával ennek a hülyének
leszedtem amit linkelt szabesz, és nem tölt be "Error opening..." eddig sikerült elolvasni, mert rögtön eltűnik -
JColee
őstag
válasz Iron Funeral #6199 üzenetére
hogy tesztelsz aival?
-
JColee
őstag
válasz Iron Funeral #6279 üzenetére
3as az a visszafordító a hosszú egyenes előtt? csak mert ott van az a rázókő, amivel nem kedveljük egymást
-
JColee
őstag
válasz Iron Funeral #6364 üzenetére
2 körrel előbb ki kellett állnom
-
JColee
őstag
válasz proof88 #6384 üzenetére
- a felvezető körös baleset okozáshoz annyi módosítás menne, hogy a sértett(ek)nek kötelező lenne boxolni akkor is, ha komoly a sérülés, pl leszakadt hátsó szárny és a boxból rajtolva az 1. körben megbizonyosodni az autó állapotáról. Mert most pl ervinnél volt 1 egyenes vége, ami alatt nem nagyon tudta kipróbálni a kocsit, és hátsó szárny nélkül a kanyarodást sem lehet tesztelni, hogy a futóművel mi a helyzet, mert hátsó szárny nélkül a kifogástalan futóművel is megforog az autó. Tehát kötelező lenne kimenni az 1. körre a boxból és ott lehetne feladni a versenyt, ha mégsem akarja végigvinni így.
- időmérőn legfeljebb 20 próbálkozás lehetséges, ezt úgy kell érteni, amit a program is kiír a pilóta neve mellett a listában.
-szerintem felesleges itt bonyolítani a szabályokat
-ez meg totál hülyeség szvsz, tegnap is 14 kört csesztem el (15. körben sikerült körbeérnem), fele feltartás stb, másik fele meg a rázókövek miatt, szóval ezt kár lenne limitálni[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Mesterséges intelligencia topik
- Gaming notebook topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- World of Tanks - MMO
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
- További aktív témák...
- Gigabyte GA-H81M-DS2 rev:2.1 LGA 1150 alaplap
- IPhone SE2 2020 64GB megkímélt akku 86%
- Asus P8H67 LGA 1155 alaplap
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i7-4712MQ I 8GB I 128SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i5-4GEN I 8GB I 128SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen