Új hozzászólás Aktív témák
-
Fitzgerald
veterán
Kicsit megkésve érkeztem a partyra, de inkább később, mint soha. Pár éve megvan már a játék, olyan 3 éve el is kezdtem pécén, de pár óra után feladtam (talán Morgan irodájáig jutottam annak idején), valahogy nem tudta fenntartani az érdeklődésemet.
Az enemy design sem nyűgözött le igazából, a mimic meg a phantom unalmas, generikus ellenfeleknek tűntek első blikkre.
Ezek a nagyfejű, nagykezű, eltúlzott vonású karakterek meg kifejezetten nem tetszettek már a Dishonored-ben sem, aztán az első 10 perc során kiderült, hogy ugyanaz a lead artist aki a Dishonored karaktereit is tervezte...
Szóval egy ilyen "hát majd valamikor, talán..." -felkiáltással gyakorlatilag évekre elfeledkeztem a játéról.
Kb. egy hete elkapott a "kéne játszani egy kis BioShockot"-láz, ami időszakosan kiújul nálam.
Csak hát a BioShock-ot vagy 6x végigjátszottam az évek során (a másodikat csak egyszer, az Infinite-et vagy 4x), úgyhogy tudtam, hogy nem kötne már le igazán egy teljes végigjátszás erejéig.
Aztán beugrott, hogy ott van még a Prey, amiből még nem láttam túl sokat igazából.
Az Arkane játékokkal nekem általában az a problémám, hogy gyakorlatilag az összes játékuknak van egy ilyen "ezt márt láttam valahol, kopi szaga van" -felütése (azzal tisztában vagyok, hogy egykori Looking Glass/Irrational/Ion Storm kulcsemberek is dolgoznak az Arkane-nél, és ezen fejlesztők jó része dolgozott is azokon a legendás játékokon - System Shock, Thief, Deus Ex, Half-Life, BioShock - amelyekből az Arkane ihletet merít).
Végül is maga az Arkane is dolgozott a BioShock-on (a másodikon).
Félre ne értse senki, szeretem a játékaikat, az Arx Fatalis óta ismerem a csapatot, minden játékukkal játszottam.
Csak én mindig úgy éreztem hogy nem igazán találtak még magukra, nincsen saját identitásuk, még ha a játékaikat elképesztően profin is rakják össze.Szóval elkapott a BioShock-láz, és Youtube-on belefutottam néhány videóba, amelyek a Prey méltatlan sorsával foglalkoznak, illetve ennek okait firtatják.
Úgyhogy úgy döntöttem, hogy egye fene, újra nekiesek, hadd lássam igazuk van-e.
És most, 25 órányi játék után, a Prey első végigjátszását követően csak haragudni tudok magamra.
Ez egy ki-bebaszott jó és elképesztően igényes játék lett, le a kalappal.
Sajnálom, hogy nem voltam elég kitartó, és megfosztottam magam ettől az élménytől annak idején.
Talán pont az első BioShock után éreztem a jelenlegihez hasonló katarzist, nem volt azóta másik immersive sim, ami ennyire berántott volna.
Öt nap alatt játszottam végig, de a fejlődési rendszert, a játékmenet változatosságát, a sztori komplexitását számításba véve még jó néhány végigjátszás vár rám valószínűleg.
Vagy 7-8 megodatlan mellékküldetés maradt a logban (és ki tudja mennyi lehet még, amibe bele sem futottam) amikor végeztem a játékkal, és a typhoon neuromodokat még nem is próbáltam ki...
Ahogy ezekben a retrospektív videókban is többen kiemelték: a BioShock mellett ez a játék is abszolút megérdemli a System Shock szellemi örököse címet.
Remélem lesz folytatás.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- EA Sports WRC '23
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Renault, Dacia topik
- Politika
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Elektromos cigaretta 🔞
- Spórolós topik
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- További aktív témák...
- -54% Dell XPS 9510: i7 11800H, 16GB,512GB,RTX 3050Ti,500nit,100%sRGB,Dell ProSupport gari 2025.3.8.
- -52% Dell Precision 5570 workstation: i7 12700H,16GB,512GB,RTX A1000,500nit,100%sRGB,gari 2026.2.10
- Dell Inspiron 3537 használt laptop
- Használt PC kitűnő állapotban
- ELADÓ 2022. ÉVBEN VÁSÁROLT 3060 Ti és 3080 Trinity RIGEK / KÜLÖN IS ÉRTÉKESÍTEM