Aktív témák

  • Secretive

    aktív tag

    válasz Intelligencs #8 üzenetére

    Hát igen...sok negatív élménnyel élve azt hiszem sokadmagammal gondolom úgy, a Mistral az egyik legtetűbb cég garanciális ügyintézés terén.De garanciális apropóként a legkiváncsibb arra lennék ezen a téren,hogy a gyakorlatban a Chieftec tápokra adott és marketingfogásként is jól hangoztatott élettartam garancia mit is jelent pontosan?Ha bármikor meghibásodik (na jó,mielőtt még átharapják a ''fanok'' a fejem: csak elméletben tegyük fel!),akkor azonnal kicserélik?Ez még egész korrekt is lenne.De ha szintén csak elméletben mondjuk tönkrevág 1 többszázezres vagy csak kisebb konfigot is,akkor azt is megfizetik vagy kárpótolnak érte?Mert ugye táphibánál inkább a PC alkatrészeinek sérülése (vagy végleges elszállása) okozza az igazi galibát,nem az effektív cserére szoruló 1db alkatrész.

    [Szerkesztve]

    Szeretem a munkát, lenyűgöz! Képes vagyok órákig ülni és nézni.

Aktív témák