- YouTube
- Milyen routert?
- Aliexpress tapasztalatok
- Facebook és Messenger
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Synology NAS
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
Új hozzászólás Aktív témák
-
KLR
csendes tag
válasz n0rbert0 #6838 üzenetére
Mindkettőtöknek igaza van és ez nem csak Siemens sajátosság. A "nagyok" komolyabb projektekre és nagyvállalatokra hajtanak, a darabszámos rendeléseket átpasszolják a partnerekre. Ez logikus is, mert az anyacégtől csomagszámra (package) lehet csak rendelni. Pl: ha neked kell 12 db motorvédő, nem éri meg rendelned 1 csomaggal, mert abban pl 100 db van. Ezen az alapon már viszonteladó is beszélt le termékről, mert ők azt a tipust nem tartják álláson. Csak akkor rendelik meg, ha elviszem az egészet, mert eddig soha nem kértek tőlük ilyet.
Hiába, pénz beszél, kutya ugat.
Ez a hozzáállás lehet visszaüt a support-ra is. Ezek szerint te egy Siemens partneri cégnél dolgozol...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen