Új hozzászólás Aktív témák

  • DM-Fan

    Topikgazda

    válasz anonym1s #62470 üzenetére

    Én még nem láttam olyan országot, ahol ne lenne kötelező a garanciajegy használata, nem véletlenül van a garanciajegyben alsó hangon 20 nyelven minden tudnivaló. Ezzel szemben a számla zömében egy nyelvű, egyáltalán nem általános, hogy egyedileg azonosítja a terméket, mivel nem is ez a funkciója és az üzlet elérhetősége sem kötelező tartalmi eleme, plusz ha adott esetben közben megszűnt az üzlet, akkor a hajadra is kenheted. Ahány számla, annyi féle, a pán-európai garanciajegy azonban mindenhol azonos. Ezen felül, ahogy itt ketten is említettük, a számla nem is feltétlen mindig áll rendelkezésre és nem is kell, mert a garanciális ügyintézésnek nem az az alapja, nem is az a funkciója és pl. a Pana soha nem is kérte javítás esetén.

    Nem tudom, miért tűnhetett ez okoskodásnak, de aztán rájötttem, hogy kinek válaszoltam és megvilágosodtam. Kár volt pötyögni, ahogy korábban is, legközelebb majd nem teszem.

    Get Moded!

Új hozzászólás Aktív témák