Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hombre[EU]

    veterán

    válasz Szabi® #4792 üzenetére

    Elbeszélünk egymás mellett az a baj. És az internet nem igazán fogta fel mit nézett, lehet a kommunikáció volt "rossz".
    Ez a 10perc nem arról szólt,hogy így fog kinézni minden ue5 játék
    A lényeg az volt,ha egy stúdió(kicsi,nagy,közepes) megveszi a ps5 devkitet és licenszeli az ue5-öt akkor erre lehet képes/ezeket a featureket használhatja. Nem lesz ilyen 30órás game,mert nem fér rá az ssd-re (a demó lehet több tíz gb adatból dolgozott 10percet) és nem is kell minden sarokba 8k megascannelt modelt pakolni. Ez volt a rendszer (hw+sw) ~maximális teljesítménye...a többi idōn,pénzen és tehetségen múlik.
    Illetve nem tudom milyen demókról írsz,mert tudomásom szerint a PS4(konzolok) egy darab hivatalos ue4 demót kapott (linkeltem már,és képeket is beszúrtam) és azt a legtôbb játék hozta. A YT-on található videóknak semmi köze a konzolokhoz,a legtöbbnek még a videójátékokhoz sem.

    Life, Uh, Finds A Way

  • M@trixfan

    addikt

    válasz Szabi® #4792 üzenetére

    Kontextusából kiemelve, csak ezt a két képet szemlélve annyira látszik, hogy rég elértünk egy megfelelő szintet grafikában és a játékélményt mennyivel fontosabb tényezőknek kéne adni. Basszus, nem is olyan túl régen ezek a képek még rendernek is elmentek volna! Nyilván legyen minél jobb grafika, szeretem a vizuális fejlődést, de a kedvenc játékaimban a kiváló “art direction” dobta meg a látványvilágot és a lebilincselő történet és/vagy atmoszféra ragasztott a képernyő elé. Sajnos a klasszikus gaming ilyen téren veszélyben van már mert felnőtt egy olyan generáció aki azon panaszkodik, hogy túl nehéz egy játék (WTF :F ) és két percig nem tud figyelni egy huzamban valamire.

    twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n

Új hozzászólás Aktív témák