Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz Medocsabi #142202 üzenetére

    Oh, leirtam en, de akkor kifejtem:
    Orbitalis baromsagot beszelsz, az a baj. De olyan szinten, hogy latszik, hogy a fejlesztes , a szoftver-hardware-SDK-toolset viszonyok legalapabb doglaival se vagy tisztaban.
    "ne legyen már "hiszti", ha az ember a legujabb konzol generaciotol elvarja,hogy maximálisan teljesitsen."
    Latod, itt a gond. Maximalisan teljesit. Ez AZ. A fejlesztok (plane a belsos studiok fejlesztoi) meg vert izzadnak, hogy ki legyen hozva a vasbol az, ami ki van. Vagy tobb fps van, vagy szebb grafika. Olyan nincs, hogy mindketto van. Ennyit bir a vas. Es mar ezt is a letezo legalacsonyabb szintu, direkt eleresu, szarra optimlizalt SDK-val tudja.
    Ez van. Amit most latsz, az a generacio csucsa.
    Persze valoszinuleg lesz meg 1-2 gyongyszem, ND valszeg meg ki fog adni valamit, ami az utolso bitet is kieroszakitja a cuccbol, mint ahogy a tlou2 tette ezt a ps4-el, de ennyi.
    Az SSD miatt mashogy felepulo, otletesebb, szabadabb palyadesign-u jatekot fogsz latni remelhetoleg, legalabbis a lehetoseg adott. De szebb jatekot, ugy, hogy az nagyobb felbontason is fut meg tobb fps-el is, olyat nem fogsz latni. Mert ez nem igy mukodik.

    Meg meg se jelent a konzol, csak az elso devkit fecskek voltak, mar azon teptek egymast a csapatok, hogy kinek mennyi cpu-time jut mire. :DDD

    Ez ilyen. Ami eroforras van, azt (plane a belsos) AAA fejlesztok ki fogjak hasznalni. Ratchet, Returnal megmutatta, mit tud a vas. Azon picit meg lehet csiszolni, de ez van, ez a vas ennyit tud. Es oszinten szolva engem mar az is meglepett, hogy ilyen aron egyaltalan ennyit tud.

    Elore szolok: Pontosan ugyan ez lesz a ps6-7-8-9-2000-nel is a helyzet.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

Új hozzászólás Aktív témák