- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- ASUS routerek
- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Béta iOS-t használók topikja
- Linux kezdőknek
- DIGI internet
- Aliexpress tapasztalatok
- Proxmox VE
- Adguard Premium (Android, PC és egyéb rendszerekre, valamint böngészőkhöz)
- Linux Mint
-
IT café
PlayStation 5 ON-topik téma-összefoglaló
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Az OFF-topik ezen linken keresztül érhető el.
A témához szemernyit sem kapcsolódó hozzászólás és a Spoiler tag használatának elmulasztása figyelmeztetés nélküli törlést vonhat maga után!
Új hozzászólás Aktív témák
-
RangerFox
Topikgazda
válasz
Hzoltan969 #70653 üzenetére
Észre lehet venni, főleg tükröződésekben, meg nyilván az alap felbontáson is. 2,5m távolságról viszont én sem veszem észre a szőrméjük kidolgozottságának különbségét. A videójukban lévő jelenet, ahol performance RT módban kevesebb npc ül a lelátón érdekes, eddig nem találkoztam más jelenettel, ahol hasonló módon csökkenteni kellett volna az npck számát.
-
RangerFox
Topikgazda
A videojáték-ipar résztvevőiről (beleértve a stúdiókat, konzolgyártókat), valamint a velük kapcsolatos üzleti adatokról (pénzügyi jelentések, játékeladások stb.) lehet kulturáltan beszélni, épp ezért nem is tiltjuk ezt itt (igazából máshol se tiltanak ilyesmit). A f***méregetésnek tényleg nincs értelme.
-
RangerFox
Topikgazda
válasz
hombre[EU] #70731 üzenetére
Nagyon érdekes és informatív volt
-
RangerFox
Topikgazda
válasz
totalwarrior #70779 üzenetére
Kicsit tág és felelőtlen kijelentés az, hogy stabilan tartják a játékok a 60fpst. Játéka válogatja. A VRR támogatást pedig még mindig csak várjuk.
[ Szerkesztve ]
-
RangerFox
Topikgazda
Már én érzem magam kellemetlenül, ahogy a Rainbow Six Extraction bemutatóját nézem. Ennyire fantáziátlan copy paste csúnyácska játékot rég láttam már. Hogy van ekkora bőr az arcukon ilyen formában felpumpálni egy jól sikerült R6S eventet...
-
RangerFox
Topikgazda
-
RangerFox
Topikgazda
válasz
hombre[EU] #70882 üzenetére
Kicsit vegyesek az érzéseim ezzel kapcsolatban. Nekem az ow játékokban mindig az tetszett, hogy hagytak elmerülni a világban, hagytak felfedezni azt, magam oszthattam be a tempót is. De egy olyan világban, ahol minden veszélyt jelent rám, nem szívesen barangolok. És ezután az ow jelleg kimerül abban, hogy A-ból B-be eljussak. Egyébként a Days Gone is hasonlított ilyen téren erre, ott is mindig megtámadott valami, rajtaütés volt meg ilyenek.
Nyilván meg se merem említeni a BoTW-t, ahol az ow világnak funkciója is volt, hisz ahhoz hasonlót max a folytatásában látunk majd...
-
RangerFox
Topikgazda
válasz
hombre[EU] #70892 üzenetére
A trailerben volt járöröző lovas meg szekeret húzó nagy dögök is az úton. Szerintem hasonló encounterek lesznek. De amit írsz, az jól hangzik. De mindegy is, úgyis pre order.
-
RangerFox
Topikgazda
Hát a spidermant négyszer játszottam végig két platformon. Voltak beragadó/eltűnő enemyk, meg talán egy missiont újra kellett kezdenem. És igen, a Sony stúdiói sem kivételek az általános igazság alól, hogy nem létezik bugmentes szoftver. Tulajdonképpen ha feszegetjük az adott játék határait, akkor nagyon könnyen okozhatunk bugot még a legpolírozottabb címek esetén is (a speedrunok is erre épülnek, de nem kell ilyen szélsőséges irányokba elmenni). És emiatt ha 1000 ember 1000 héten keresztül tesztelné a játékot, akkor is igen nagy az esély arra, hogy a többmilliós játékosbázis hamar találni fog olyan bugot, amit az az 1000 ember nem tudott produkálni (ezek a számok nyilván nem valós adatok). Inkább az összképet kell figyelni, illetve hogy a jelentés után milyen gyorsan javítják a hibákat. És szerintem ez Az idei játékok zömét day1 vettem, Hitman 3, Resi Village, Returnal tartalmazott game breaker bugokat nálam, a többiben szerencsére nem találkoztam. De egy-egy ilyen elszigetelt eset miatt ne hordjuk már le egyből a fejlesztőket... Eddig a Ratchetben találkoztam egy falnak szaladó enemyvel, egy egy helyben remegő npcvel, és meg egy pop int is észrevettem a második bolygón.
-
RangerFox
Topikgazda
válasz
Rony949 #71098 üzenetére
Első Souls játékomként 21 óra volt, míg megláttam a credits blokkot. Fun fact, hogy utána a Bloodborne szintén ennyi idő volt. Hogy megcsináljon benne mindent, meg platinázza az igen, 100 óra körül van.
Egyébként grat a Microsoftnak a tegnapiért, elgondolkodtam egy Xbox vásárlásán... Na de majd a Sony megint leültet mindenkit, efelől nincs kétségem.
-
RangerFox
Topikgazda
Horizon: Forbidden West
Gran Turismo 7
új God of War
új Spider-Man
The Last of Us remake
új (pletykák szerint multis) Naughty Dog cím
Bend Studio új IP-n dolgozik
Sucker Punch is dolgozik valamin
Jade Raymond új stúdiót alapított nemrég a PlayStation kötelékében
PixelOpusról is pletykáltak, hogy új címen dolgoznakBtw jön az új PSVR, arra is fejlesztenek címeket. Ezek mind csak arra várnak, hogy leleplezzék őket.
[ Szerkesztve ]
-
RangerFox
Topikgazda
A 4 hétvége között nem szabad multiplatform címekkel játszani?
Ilyen megközelítésből a GP jelenlegi felhozatalának 85%-át 1 óra alatt le tudnám darálni, hiszen vagy érdektelenek, vagy már játszottam velük. A maradékát meg kényelmesen be tudnám osztani 4 hétvégére. Jelen állás szerint.
-
RangerFox
Topikgazda
válasz
Mirage #71139 üzenetére
USA accounton a 27500Ft-os Sony exeket megkapod átszámítva 21k forintért. Plusz ha van egy megbízható ismerősöd, akivel felesben tudsz játékokat venni, akkor csak 10500Ft-ba fog kerülni egy játék. Meg persze minden játék olcsóbb ott, nem csak a Sony exek.
[ Szerkesztve ]
-
RangerFox
Topikgazda
válasz
Mirage #71151 üzenetére
Magyar kártyát nem fogad el, feltöltőkártyát kell venni (pl. Amazonon). Accountot nem lehet átmigrálni. De ha egy játékot megvettél US fiókra, akkor utána azzal tudsz játszani a mostani profilodon is (feltéve, ha a "Konzolmegosztás és offline játék" opció be van kapcsolva). Volt erről szó korábban, keress vissza.
-
RangerFox
Topikgazda
válasz
Szabi® #71168 üzenetére
Nem értem, hogy a topiklakók miért hiperérzékenyek erre a témára. Annak valóban nincs értelme, hogy a másik konzolt sz*rozzuk, de ilyen hsz nem is született (vagy ha igen, akkor töröltük). De ettől függetlenül miért ne lehetne véleményt nyilvánítani egy videojáték konferenciáról? Miért ne lehetne szót ejteni az ott látott játékokról? Egyrészt sok meg fog jelenni PS-re is, másrészt hogy lehetne elvárásokat felállítani pl. a Gran Turismoval szemben, ha nem ejtünk szót a tegnap látott Forzáról? Miért ne lehetne beszélni a gaming jövőjéről (amihez ugye meg kell említeni az MS-t is)? Miért ne lehetne szóvá tenni, hogy igenis hiányolják az emberek a GamePass vetélytársát a PlayStation oldaláról?
Miért kell ennyire befásult csőlátásúnak lenni? De komolyan... Az meg, hogy át kellene menni egy másik topikba ehhez... Egyrészt kényelmetlen megoldás, másrészt az off topikba ennél offosabb témák kerülnek/halott maga a topik, az a konzolkibeszélős topik meg (számomra legalábbis) azért nem opció, mert egyrészt nem akarok a topikba járók felének utánanézni, hogy milyen ízlésük/álláspontjuk van, másrészt ebbe a topikba járnak azok a tagok, akiknek a véleménye érdekel, vagy bizalmat szavazok nekik. Végtére is ez egyfajta közösség vagy mi. És pont emiatt nem látom értelmét szétválasztani/törölni ezeket a hozzászólásokat.
[ Szerkesztve ]
-
RangerFox
Topikgazda
A Yakuzát a múlt héten játszottam végig. Ha nem vagy gyökér, hogy elveszítesz 12 órányi állást (mint én, sűrűn ments!), akkor 45 órányi szórakozás vár. Tipikus Yakuza sztori, nagyon szórakoztató melléktevékenységekkel és vicces mellékküldetésekkel. Viszont nem hibátlan, a játék több ponton is rákényszerít a grindra, ami a JRPG-k rákfenéje, ez a része egyáltalán nem szórakoztató. Illetve van néhány rosszul átgondolt játékelem benne (pl. vannak enemyk, akik 1 hitelik a főhőst, ilyenkor pedig game over, kezdheted a legutóbbi mentési ponttól). Egyébiránt meglepően jól funkcionál körökre osztott rpg-ként, nem gondoltam volna, hogy ez a recept működni fog.
[ Szerkesztve ]
-
RangerFox
Topikgazda
A Royal (többek között) azért is a kedvenc jrpg-m, mert ott tényleg nem kell grindolni. A sztori végigjátszáshoz biztosan nem, de a 100%-hoz se, hisz Morgana átgázol a kis szintű enemyken a mementoes-ban.
Igazából én is elgondolkodtam, hogy abbahagyom a Yakuzát, de jó, hogy nem tettem meg, igazi fanservice az utolsó néhány chapter.
[ Szerkesztve ]
-
RangerFox
Topikgazda
válasz
wrathchild #71249 üzenetére
Kiváltható, talán hangosabb valamennyivel, mint egy blu-ray lejátszó.
-
RangerFox
Topikgazda
Nem hiszem el, 12 óra után is meg tud lepni, milyen pazar az animáció Ratchetben!
Az It Takes Two mellett eddig ez nálam a goty esélyes még. Hihetetlen jó!
-
RangerFox
Topikgazda
-
RangerFox
Topikgazda
Nekem is 100% lett a Ratchet, ezzel együtt meglett a 20. platinám. Ez a játék egy kincs, vétek kihagyni.
-
RangerFox
Topikgazda
Utánanéztem én is kicsit ennek az Abandoned és a körülötte lévő Silent Hill/Kojima elméleteknek és omg, tényleg nagyon mély ez a rabbit hole... Szerintem egyébként kamu, és csak azért nem lövik le, mert így nagyobb figyelmet kap egy egyébként elég csúnyácska PS5 exkluzív indie. Aki szerint ettől többről lehet szó, azoktól kérdezném, hogy szerintetek mi értelme ennyire a fű alatt hagyni és titkolózni egy ilyen régóta várt és nagy projekttel kapcsolatban?
-
RangerFox
Topikgazda
válasz
ImACeltic #71842 üzenetére
Ha a ND perfekcionizmusából indulok ki, akkor egész biztosan, ha szükségét látják. Őszintén, nem értek a mocaphez, én is annyit tudok, amennyi a behind the scene videókban látható. Én egyébként azt tudom elképzelni, hogy a TLoU2 egy next genesített engine-ébe átültetik a játékot, sokkal magasabb assetek és advanced lighting alapján újraalkotják a játék helyszíneit. Esetleg megkaphatja a TLoU2-ben látott AI-t, akár beletehetik az aljnövényzetet és az advanced combat animációkat (kúszás, plusz kivégzések), ennek következtében pedig átszervezhetik az encountereket a játékban. És ez már egy olyan változtatás lenne, amitől a játék inkább tűnne remake-nek, semmint egy sima újrakiadásnak, mindeközben megőrizve az eredeti játék eszenciáját. Azt, hogy végül hogy oldják meg, vagy hogy mennyire fog offosnak tűnni, azt nem tudom. Véleményem szerint mindegyik feljavított játék kicsit offos valamilyen szempontból, de ez semmit nem von le az értékükből.
Az ND-t meg nem kell félteni, náluk jobb kezekben aligha lehetne a játék.
-
RangerFox
Topikgazda
Akár itt el is engedhetjük, hogy ki hány fokban szeret játszani és mamutra vadászni.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos hirdetni!
- Formula-1
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Politika
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Elemlámpa, zseblámpa
- Autós kamerák
- További aktív témák...