Új hozzászólás Aktív témák

  • RangerFox

    Topikgazda

    válasz Moby #70949 üzenetére

    Hát a spidermant négyszer játszottam végig két platformon. Voltak beragadó/eltűnő enemyk, meg talán egy missiont újra kellett kezdenem. És igen, a Sony stúdiói sem kivételek az általános igazság alól, hogy nem létezik bugmentes szoftver. Tulajdonképpen ha feszegetjük az adott játék határait, akkor nagyon könnyen okozhatunk bugot még a legpolírozottabb címek esetén is (a speedrunok is erre épülnek, de nem kell ilyen szélsőséges irányokba elmenni). És emiatt ha 1000 ember 1000 héten keresztül tesztelné a játékot, akkor is igen nagy az esély arra, hogy a többmilliós játékosbázis hamar találni fog olyan bugot, amit az az 1000 ember nem tudott produkálni (ezek a számok nyilván nem valós adatok). Inkább az összképet kell figyelni, illetve hogy a jelentés után milyen gyorsan javítják a hibákat. És szerintem ez Az idei játékok zömét day1 vettem, Hitman 3, Resi Village, Returnal tartalmazott game breaker bugokat nálam, a többiben szerencsére nem találkoztam. De egy-egy ilyen elszigetelt eset miatt ne hordjuk már le egyből a fejlesztőket... Eddig a Ratchetben találkoztam egy falnak szaladó enemyvel, egy egy helyben remegő npcvel, és meg egy pop int is észrevettem a második bolygón.

Új hozzászólás Aktív témák