- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
-
IT café
PlayStation 5 ON-topik téma-összefoglaló
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Az OFF-topik ezen linken keresztül érhető el.
A témához szemernyit sem kapcsolódó hozzászólás és a Spoiler tag használatának elmulasztása figyelmeztetés nélküli törlést vonhat maga után!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
RangerFox
Topikgazda
válasz NorbiZsemi #64398 üzenetére
PS5 lemezzel csak PS5 verzió telepíthető.
-
RangerFox
Topikgazda
válasz hombre[EU] #64418 üzenetére
Engem csak az érdekelne, hogy van-e mögötte egy olyan jó sztori, ami kárpótol a sok "grind"-ért, ami a végigjátszáshoz kell. Mert ha igen, akkor instant vétel. De ezt így kimondva még nem hallottam egy review-ban se. Csak azt, hogy izgalmas, félelmetes, misztikus meg ezekhez hasonló jelzők véges számú kombinációját.
-
RangerFox
Topikgazda
válasz hombre[EU] #64425 üzenetére
A gunplay tetszik, meg érdekel, hogy mit hoztak ki a DualSense-ből. De a végétől valami katarzist várnék, és ne valami klisés kifogással magyarázzák, miért kel fel mindig a halál után, mint a legtöbb time loopos sztoriban. A trailerekben szerintem egy tök jó alapot vezettek fel a visszaemlékezős jelenetekkel, meg a PT-s házzal. És mégiscsak egy 70$-os Sony által kiadott ex cím, itt már a nagyokkal kell versenyeznie, nem csak gameplay fronton kell alkotniuk.
-
RangerFox
Topikgazda
válasz Wesder #64429 üzenetére
Egy AAA címnek a többi AAA címmel kell versenyeznie, technikai oldalról biztosan. Ez szerintem világos az árazásból meg marketingből is.
Frod: Én a lore miatt játszottam a DeS-t meg BB-t, vagyis inkább az volt a fő motiváció. Nekem a bossok legyőzése utáni adrenalin meg mámor meg sikerélmény meg a többi butaság nem jött át annyira. Vagyis az elején még igen, de miután kiismerted a mechanikát meg határokat, elmúlt ez a varázs. De lehet csak én vagyok rosszul bekötve. Egy jó sztori után kicsit többnek érzem magam, a henteléstől meg farmolástól nem annyira.
[ Szerkesztve ]
-
RangerFox
Topikgazda
válasz ProEvoFan #64455 üzenetére
A Soulsokkal azért nem jó összehasonlítani, mert ott simán túltápolhatod magad, amitől lényegesen könnyebbé válik egy-egy boss legyőzése. Itt meg nagyon kevés upgrade marad meg halál után, ez jobban ki van hegyezve az ügyességedre. Meg a procedurálisan generált pályákkal is nehezebb bánni, a Soulsokban egy idő után fejből vágod, melyik sarokból fog rád rontani egy ellenség, itt meg mindig új dologgal találkozol.
-
RangerFox
Topikgazda
Ez a dimenziók közti ugrás még mindig hihetetlen számomra. Kicsit vicces volt azért, mennyi példán keresztül demonstrálták a DualSense képességeit. Az a baj ezzel, hogy videón keresztül nehéz átadni, ezt a saját kezeddel kell érezni. nagyon várom már a megjelenést!
-
RangerFox
Topikgazda
válasz Mrdevil #64511 üzenetére
Egy jó runnal meg shortcutokat használva 2-3 óra alatt ledarálhatod. Ha ennyi ideig nem tudsz csak egy játékra koncentrálni, akkor nem is igazán köt le valószínűleg az a játék... Az egyetlen, ami szerintem unfair, hogy ha be van kapcsolva a rest mode-ban való fw frissítés, akkor kérdés nélkül újraindítja a gépet, és így oda a progress. De ez nem túl gyakori.
-
RangerFox
Topikgazda
válasz winters123 #64962 üzenetére
Annyi.
-
RangerFox
Topikgazda
Amúgy én is beletettem pár órát a Returnal-be, a harmadik biome végéig jutottam. Kicsit fura játék, nem igazán érzem azt, hogy a halálok számával arányosan ügyesebbé is váltam, inkább azt, hogy ha kifogok egy jó runt, jó parazitákat meg fegyvereket találok, akkor tovább el tudok jutni. Az atmoszféra, a gunplay, az audio és haptic feedback nagyon jó, amit negatívumnak tudnék felhozni, az az, hogy egy run nagyon hosszú, tényleg előre kell terveznie az embernek, mielőtt belevág.
Illetve sokan mondják, hogy ez az első igazi next-gen játék. Azért az UE4-nek nagyon látszódnak a gyermekbetegségei, a dinamikus objectek felbontása néhol zavaró, és hiába remek particle effectek vannak benne, az összkép mégis felemás számomra. Ezt a "valódi next gen" jelzőt inkább a Ratchetnek fogom odaadni.
-
RangerFox
Topikgazda
válasz Kendek #65479 üzenetére
Az RT-nek pont semmi értelme nem lenne ebben a játékban, minden scene-hez egyesével külön odaigazították a fényeket, a tükörben látható reflectiont is egy nagyon pazarló, de korrekt megoldással orvosolták. Natív 4k@60 meg az adaptive ravaszok támogatása indokolt és megvalósítható lenne sima patch formájában is.Én még nem mondtam le róla, ahogy a multi részéről sem.
-
RangerFox
Topikgazda
válasz Kendek #65490 üzenetére
Bocsi, hogy csak most válaszolok... Ahhoz nem egy sor kód kell, hogy stabil frame rate-et kapj, miután növeled a limitet. És sok komponenssel összefügg, amiken szintén változtatni kell. És minden bizonnyal olyan low level optimalizációt hajtottak végre a TLoU2-ben, amire még ránézni is rossz lenne, nem hogy megírni azt... És nagyon sok anomáliát okozhat az fps boost, amiket hónapokig tart elhárítani (lásd a GoW 60fps boost is csúsztatva jelent meg).
Aztán még ott van a tény, hogy miután leszállították a projektet, sokan hónapokig szabadságra mentek, otthagyták a stúdiót, átszervezések zajlottak, visszakapták a TLoU Remastered projektet, ugyanúgy covid időszak volt (és van még mindig), és ezek mind-mind lassítják a fejlesztési folyamatot. Nem hiszem, hogy a multi részéért fizetni kell majd (azt meg végképp nem, hogy lemondtak róla, hisz már a megjelenés előtt kiszivárogtak gameplay videók róla). Inkább egy combosabb next-gen patchre számítok, ami a multival együtt érkezhet majd, illetve az ehhez megszerzett tudást és tapasztalatot majd az első rész remasteredéhez is hasznosítani fogják.
-
RangerFox
Topikgazda
-
RangerFox
Topikgazda
válasz tboy93 #65620 üzenetére
Ugyanabban a városban játszódik, de a sztorija teljesen más. Van néhány funny referencia a Yakuza játékokra, meg a játékmenet is hasonló (itt dinamikusabbak a harcok, meg vannak új játékelemek), de kb. ennyi. Amúgy remek entry point a Ryu Ga Gotoku Studio játékaiba, ha valaki gondolkozik rajta. A sztorija nagyon jó, az angol szinkron is nagyon jól sikerült (ha valakit csak ez tartott eddig vissza). Mivel sok gameplay-beli dolog furának hatott neked a Yakuza 0-ban, így valószínűleg ezt jobban kedvelnéd (újabb, modernebb), de ha a Yakuza 0-t nem fogod befejezni, akkor ebbe is kár belekezdened, mert sok hasonlóság van a két sorozat közt.
-
RangerFox
Topikgazda
Lost Judgment - 2021.09.24.
-
RangerFox
Topikgazda
válasz polonic #65816 üzenetére
Őszintén szólva fogalmam sincs akkor, nemrég újra letöltöttem, és egy délelőtt alatt összeszedtem a hiányzó cuccokat benne. Nekem simán meglett a lvl50 ezekkel, még egy pár mellékküldetés is maradt, meg a power celleket is össze kell még szednem. Szerintem kezdd el akkor a dlct, és hamar megleszel 50-es szintű...
-
RangerFox
Topikgazda
-
RangerFox
Topikgazda
Még februárban írtam egy elemzést a Miles Moralesről. Eredetileg nem a Logout-ra készült, de ha már megírtam, kitettem ide is. (Sok dolgot át kellett fogalmaznom, "konyhanyelvre" fordítanom, így ugyan veszített a szakmai pontosságából, de remélhetőleg a nagyközönség számára is érthetővé vált). Akit érdekel a játék technológiai oldala, meg a Ray Tracing, az ha gondolja, nézzen rá. Erre található.
-
RangerFox
Topikgazda
válasz ProEvoFan #66933 üzenetére
Nagyon jó jelző rá. Súlyos. Megvisel. A végén már csak a szíved szakad meg, ahogy Ellienek is. És csak annyit akarsz, hogy legyen már vége. Aztán még Neil Druckman fordít egyet a késen, és csak aztán húzza ki a hasadból. Te meg lassan elvérzel, miközben legördül a stáblista, és AZT a bizonyos csónakot bámulod a főmenüben.
Talán a videojátékos pályafutásom legemlékezetesebb pillanata volt ez.
-
RangerFox
Topikgazda
válasz Dr. Venkman #67078 üzenetére
Pl. a Hitman 3 egy hét alatt, az Outriders 3 nap alatt visszahozta fejlesztési költség árát. Ez is eléggé beszédes adat szerintem. És a kiadóknak a profitmaximalizálás a célja, amihez fontos, hogy minél hamarabb visszatermelje a belerakott pénzt az adott játék.
-
RangerFox
Topikgazda
válasz Dr. Venkman #67081 üzenetére
Azt, hogy a kiadók részéről igenis számít, hogy mennyit adnak el az első hetekben. És már a Days Gone-os interjú előtt is számított.
-
RangerFox
Topikgazda
válasz BusinessGuy #67353 üzenetére
Definiálnád a komplex játék fogalmát?
-
RangerFox
Topikgazda
válasz Rage47 #67467 üzenetére
A f2p játékokhoz nem kellett eddig se PS+, minden máshoz kell, ha multizni akarsz. Ha viszont nem multizol ilyen játékokkal, nem érdekel a havi 2 PS4-es meg egy PS5-ös játék, meg nincs szükséged a cloud mentésre, akkor felesleges. Viszont ha a fentiek közül akár csak egy is érdekel (pl. behúzod a PS5-ös játékokat, hogy majd ha váltasz, legyen egy kis game libraryd), akkor határozottan látom az értelmét.
-
RangerFox
Topikgazda
válasz ProEvoFan #67470 üzenetére
Pathless, Sackboy, Mortal Shell, Nioh 2, Dirt 5, Godfall, DMC V, Observer. Szerintem ezek és az ezekhez hasonló kaliberű játékok simán bekerülhetnek PS+ba. És én az ilyenekkel ki is békülnék. Amik érdekelnek, azokat úgyis előrendelem, a többire meg ránézek, vagy kellemeset csalódok, vagy 10 perc után törlöm.
[ Szerkesztve ]
-
RangerFox
Topikgazda
válasz MultiDoodad #67505 üzenetére
2m, a felső kávája szemmagasságban.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos hirdetni!