Új hozzászólás Aktív témák

  • saelin

    veterán

    válasz Wesder #234810 üzenetére

    A sculpting tényleg nagyon hasonlít a való életben történő agyagszobrászatra. Gyakorlatilag az egyik alap módja bármit is formálni és alkotni, a másik a rajzolás, de ott mások a szabályok. Igazándiból amik az egészet zseniálissá teszik azok az eszköz. Ilyen könnyen szerintem még sosem volt készíthető víz, egy darab föld rajta fűvel vagy mohával, esetleg hulló falevelek, eső, hó... Az egész engine arra épül, hogy művészileg hogyan tudod becsapni a nézőt/játékost, hogy azt lássa amit te gondolsz. Nincs a játékban igazi folyadék, mégis pár tool-al el tudod érni azt, hogy egy sima kocka folyó víznek tűnjön. Ha külön animációt csinálsz hozzá és zónázod, fizikailag nem érinthetővé teszed, akkor úszni is tud benne a karakter.

    Nekem az tetszik az egészben, hogy mindent többféleképpen lehet megcsinálni. Az egyik devsteam-ben üreges kúpból csinált fadeszkát a jóember. [link]


    hombre[EU]
    Gyá, igen! :DDD Mindig is utáltam az ilyen komplex mechanikákat, mert rengeteg idő mire rááll az ember agya. Mit, miért, hova, meddig... :N :DD
    Csak a Dreams-ben egy darab kódot nem kell bepötyögni, mert 100%-ban vizuálisan oldották meg az egészet.

    [ Szerkesztve ]

    "It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."

Új hozzászólás Aktív témák