-
IT café
Philips LCD és LED TV-k téma összefoglalója
Új hozzászólás Aktív témák
-
ASnipper
lelkes újonc
Tisztelt Philips Guruk!
Segítséget szeretnék kérni egy 50PUS6162/12 tévével kapcsolatban.
Az internetre történő csatlakozás az Istennek nem akar menni vele, sem wifin sem közvetlenül utp kábelen keresztül a DigiTv modemből. Mind a két lehetőséget próbáltam már.
Milyen beállításokat kellene még próbálnom a menüben:?Egy Asus router került most még a körbe, ahhoz kellene wifin keresztül kapcsolódni.
Bármilyen segítséget szívesen fogadok, köszönöm előre is.
-
ASnipper
lelkes újonc
válasz dino_m #26237 üzenetére
Igen, elméletben én is ilyen egyszerűnek gondoltam.. de a wifivel nem boldogult sehogy.
Az emeletről az ablakon keresztül leengedtem egy UTP kábelt közvetlenül a Digitv modemből, csatlakoztattam az Rj45 csatiba, ahogy kell, és úgy sem ment..se kép se hang internet ügyben.Korábban itt irtatok valami titkos szervíz menüről, lehet, ott van letiltva valami?
-
ASnipper
lelkes újonc
válasz Kroni1 #26242 üzenetére
Köszönöm a válaszokat, egyelőre félsiker, mindjárt kifejtem.
Szóval a tévé apósnál van, kb 2-3 éve vette. Eddig szar Invitel net volt, ezért sosem foglalkoztunk azzal, hogy elvileg "okos tv". (meg a szülők nem is nagyon akarták kezelni)
Most Digire történt váltás, gigabites net, a ház többi részén megy gond nélkül. Samsung tv wifin és kábelen is, 3 laptop, 3 tablet, 5 okos telefon, minden megy a Digi modemről gond nélkül.
Tegnap raktam be egy Asus routert is alsó szintre, mert ott már volt olyan helység, amit fentről ugye nem tudott lefedni az a kütyü. Asusba megy a Digi dobozból egy kábel közvetlenül, és szórja a wifit szépen most már az alsó szinten is mindenhova. Most kipróbáltam 2 laptoppal, 2 telefonnal, 2 tablettel, működik jól a wifi része.
Az Asusból bedugtam egy kábelt 2 laptopba, ment a net. Átraktam a tévébe, és most azon elindult a Youtube végre.. eddig nem akart sosem. (hozzáteszem ugyanaz a kábel, ugyanabból a portból a fenti 65"-ös Samsungon gond nélkül ment..ez volt az amit az ablakon lelógattam két hete próbának a digi bekötés után).
Megnyomtam a gyári beállítások visszaállítását, ahogy irtátok.
A wifit próbáltam újra, de semmi.. nem lát egy nyamvadt hálózatot sem, pedig akármelyik készülék wifire kilistáz vagy 4-5 hálózatot (nekem ugye most 2 + szomszédok)Mivel a kábelt véglegesen majd csak egy hónap múlva tudom ebbe a szobába átjuttatni (a falon át, most csak ideiglenesen az előszobán át idehúztam egy 15 méteres kábelt), jó lenne ha az a nyomorult wifi valahogy életre kelne.
Nincs Esztergom/Tát környékén valaki, aki ért ezekhez a vackokhoz?
Köszönöm az eddigi hozzászólásokat is.
-
ASnipper
lelkes újonc
válasz blakey #26250 üzenetére
Igazából fogalmam sincs, miről beszélünk.. nem értek ezekhez a dolgokhoz.
De a router platformján láttam ilyen vezérlőcsatorna számokat, az 5GHz esetében 44-re raktam, a 2,4GHz esetén auton van, de jelenleg a 6-ost használja, azt írja ki.
Tévét kikapcsoltam, bekapcsoltam..újrakeresés, de semmi. Sz@r ez a tévé -
ASnipper
lelkes újonc
válasz allein #26252 üzenetére
Ha sikerül csatlakozni kábelen, akkor érdemes esetleg egy szoftware frissítést megpróbálni a tévé menüjéből? Hátha az megoldja a problémát.. vagy azzal csak még jobban elszaródhat?
Azt hol tudom megnézni, hogy egyáltalán milyen verzió van rajta, és van e újabb elérhető?
A tv kb 2018 májusban lett vásárolva..
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen