- Padavan firmware
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Milyen routert?
- Aliexpress tapasztalatok
- MinDig TV
- Corel Draw topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- Linux kezdőknek
-
IT café
Philips LCD és LED TV-k téma összefoglalója
Új hozzászólás Aktív témák
-
bksgbr
tag
Nos felhívtam a pesti szervizt, elmeséltem történetem, majd kért egy nevet, hogy utánanéz. Meg is találta, kérdezte, hogy ugyanaz-e a hiba, mondtam igen. Szerinte nem érdemes újabb javítást végezni rajta, hanem cserekészüléket javasolt. Azt javasolta, hogy vigyem vissza az üzletbe és ne javítást kérjek, hanem hivatkozzak a szervizre és kérjek cserét. Kérdeztem, hogy ez is 1,5 hónapig fog-e tartani, mire azt mondta, hogy ez nem, mert ők megkapják a futártól rögtön küldik a Philipsnek és cserekészüléket küldenek. (Sajnos szállítást nem ajánlott fel.)
Vissza is vittük a Euro...csba, fel is vették a jegyzőkönyvet, hivatkoztam a szervizre, így is vette fel a jegyzőkönyvet, hogy én cserekészüléket kérek. Közölték, hogy majd értesítenek a megadott telefonszámon. Remélem 1,5 (vagy több) hónap múlva...
Szóval egyelőre itt tart a történet, aztán kíváncsian várom a kifejletet.
Köszönöm az eddigi tanácsokat