Új hozzászólás Aktív témák

  • Hebehebe

    tag

    :D és még egy utolsó a Philips ügyfélszolgálatról:

    "A szervíz központtal történet egyeztetés után szervízünk a tévékészülék bevizsgálása után hibát nem talált a készülékben, és véleményük szerint a tapasztalt hibajelenség eredete jelforráshoz köthető. Szervízközpontunk helyesen járt el, amikor kiállította az ön részére a vásárlás összegével megyező visszatérítési jóváírást."

    Szóval nincs hiba, minden jelforrás rossz -értem- de azért visszaadtuk a tv árát mert hogy örüljél te hisztis gyerek :))

    Ezzel le is zártam ezt a témát, csak még mindig az idegeimet borzolják és úgy megkínálnám őket egy perrel vagy valamivel hogy legyenek már ügyfélcentrikusabbak.. Nem betérdeltem a tvt hanem szart gyártottak, és nekem kell bizonygatnom amikor a szervizben is látták.. :W

Új hozzászólás Aktív témák