Legfrissebb anyagok
IT café témák
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Padavan firmware
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Milyen routert?
- Aliexpress tapasztalatok
- MinDig TV
- Corel Draw topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
GAMEPOD.hu témák
-
IT café
Philips LCD és LED TV-k téma összefoglalója
Új hozzászólás Aktív témák
-
junior19
senior tag
Ha MM-nél volt kötve a + biztosítás, akkor oda kell bevinni a készüléket. A gyártó hivatalos szervize ilyenkor már nem kezeli garanciális készülékként.
Az MM elszállítja a készüléket, a biztosítóval szerződésben lévő szerviz(lehet akár gyári szerviz is) bevizsgálja, s dönt a javíthatóságról. Ha javítják, a biztosító rendezi az összeget a szervizzel. Neked csak azzal kell kapcsolatba lépni, ahol kötve van a + biztosítás. Nem a biztosítóra gondolok, hanem ahol vásárolva volt a készülék, s a + biztosítás. Majd ők intéznek mindent.[ Szerkesztve ]
codec project
Új hozzászólás Aktív témák
Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Politika
- BestBuy topik
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- iPhone topik
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Tőzsde és gazdaság
- Milyen légkondit a lakásba?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- További aktív témák...
Új prémium hirdetések