- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Ubuntu Linux
- Bittorrent topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Crypto Trade
- Milyen routert?
- Amazon Prime Video
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz JHONNY 79 #149645 üzenetére
checkengine-t dobott, szinte már újkora óta, bár az inkább a sz@r adblue rendszer miatt, mert az sem volt még sosem jó, az egr vagy 2 hete folyamatos motorhiba lámpa volt, mondták, hogy 600km múlva tartalékra tette volna magát az autó.
Az az érdekes, hogy múlt héten is ezzel a gonddal volt ott az autó, akkor egy izzítógyertyát cseréltek benne, mert szerintük az volt a ludas, szervíz után 4 órával megint check engine ott világított! Nem értem hogy nem tudják megcsinálni a szakszervízben, az adblue szintet is mindig hibásan kijelzi, már tankolás után 2-3 órával is írja, hogy ki akar kopni belőle a műtrágyalé, majd elmúlik és fél nap múlva visszajön.....holnap megyünk megint érte, azt mondták, hogy 150km múlva törli a hibakódot és akkor majd leveszi a hibát az óráról, de nem értem, hogy miért nem ők törlik az agyából. VW szervíz Debrecen, Mikepércsi út a miheztartás végett....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz PeTeR_33 #149659 üzenetére
nekem ugyanezzel a motorral van skodám, csak közel 2x ennyi kilóméterrel! Nálam nem ráz!
lehet a lendkerék, bár a kettőstömegű fordulaton már beáll, az nem lehet, vagy valami rendellenes adagolás, vagy akár egy elrakott vezérlés lehet....ja és ha csak 4-5ben akkor akár lehet a váltóban is árulás....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz PeTeR_33 #149666 üzenetére
nálam 1500 alatt torpant néha mikor az injektor le volt kokszolódva! Hajtsd meg pályán, előtte tankold meg premium nyállal és utána jobb lesz ha ez a tiednek is a baja, mert nekem is 1500 alatt jelentkezett nyomatékszegény környezetben! Neked is ilyesmi lehet, csak enyhébben jelentkezik!
-
diablo1984
veterán
Lehet hülye kérdés, de elbizonytalanodtam! A 2006-os B6-os passat lyukosztása ugyanaz mint a 2011-es octaviaé, nem? Mert az egyik hírdetésben azt írják, hogy 2010utáni modellekre való felni 5x100-as, az előtti 5x112-es lyukosztású?
-
diablo1984
veterán
-
diablo1984
veterán
válasz nederlanden #150298 üzenetére
Valszeg benne van a kar is csak nincs engedèlyezve a tempomat az agyában, bár règen nem így oldották meg....
-
diablo1984
veterán
1,6 mpi motor mennyire olajevős fajta? Hajlamos?
-
diablo1984
veterán
válasz Mágus2 #150570 üzenetére
Igen, a 102 lovas 8 szelepesre!Néztem ma egy tourant, benzin+gázos(na a pótkerék tartályos 7 személyes autó kialakítását ecsetelhetném, de fogalmazzunk úgy, hogy touranban ez nem működik, gáz nélkül ok a 7 személy, de ezzel a fajta gázzal csak 5 üléses.....
2004-es autó, 12 éve gázos, 166e km-es, szerintem reális a km futása, kívül-belül kapott az élet sötét oldaláról rendesen, első-hátsó lökös is meghúzva, meggyűrve, jobb hátsó sárvédő csúnyán javítva(valami lehetett ott, de nem durván, lehet egy húzás a benzintöltő nyílás alatt, de egy szobrász nem tudta megcsinálni, még koszosan is látszott a tákolt kitt+megtüsszentés nyoma,összes lámpája bepárásodva, még a ködlámpák is, belseje lelakott, minden gomb kopott, ajtón a kárpit szövete a könyöklőnél a zsírtól már a hordozó anyaghoz tapadt, gumiszőnyeg fél talpnyi helyen átkopott. A km óra és fordulatszám plexije belülről párás(WTF?). Motorja benzinnel és gázzal is csendes volt, nem csattogott benne a szelep, szinte hangtalan volt alapjáraton, nem egy rakéta, de ment(persze sz@rabbul mint az 1,6tdi octavia, de nem is számítottam ilyen dinamizmusra sem), check engine világított, azt mondta a tulaj, hogy a lamda szonda a gáztól megkergül és azt jelzi(hogy kap így műszakit??).A gazda azt mondta, hogy olajcserétől olajcseréig 1 kg(??) olajat tölt bele, csipegeti a motor, füstje nem volt, azon nem látszott, a blokk olajos volt, de nem csepegtette, nívót kihúzva az octavia olajára gondoltam, hogy az dízel, de ebben feketébb az olaj...)Kipuff hátsó dobja szerintem kirohadt már, mert kongó üres hangja volt a gáznak, mikor távozott belőle, termosztát 70 fokon beállt és ez fölé nem engedte a cuccost!
Tehát fantázia lenne benne, de a mondhatni jó állapothoz(amitől a szemem nem hányja el magát azonnal) is sokat kellene rákölteni, a kasztni 3-4 elem festésével a kicsit karcos, de szép állapotra hozható(persze, lámpák ki, kiszárít, elsők megpolíroz), a belsejében a kapaszkodókról a gumitakony letakarítása és a komplett gombszett csere segítene, valamit 1-2 belső műanyag elem(miért kell a műszarfal közepére a tároló tetejére csavarozni valamit) és bal első ajtókárpit csere(hangszóró rács meg volt fúrva-vagy szeggel olvasztva- több ponton, meg annak volt a kárpitja "emberzsírozva").
Na szóval ebben az autóban az olajfogyasztás mennyire lehet természetes, meg úgy általában ezzel a motorral? -
diablo1984
veterán
válasz Mágus2 #150594 üzenetére
Az, hogy az árán egy hibátlan 1,6-os szívóbenzint vegyek az nem opció, 1az1-ben az a motor lepkefing az 1,6 cr tdi-hez képest, a kompromisszum az akkor működik, ha valami szarabb, akkor még a zsebemben lapul lóvé és akkor nem idegelem magam!
Az a furcsa, hogy a múlt héten egy 2005-ös toyota corolla versot néztem és az is minden irányban meg volt húzva és az természetes, hogy 13-14 éves autó ilyen, de mikor én árulok egy 18 éves autót és van rajta egy karc(az előző tulaj megnyomta a lököst, engem nem zavart, nem lelakott sem kívül sem belül) jön a hümmögés, hogy ezt festeni kell, meg miegymás, na nekem az az autó 100x különb volt külső-belső állapotban mint ez a 2 amit néztem, arról nem is beszélve, hogy az octaviában lassan 200ezer van, de ezekben meg 150-160 ezer volt és az octavia mint az új olyan belül, a külseje hajszálkarcos a gépi mosótól, de nincsenek fejnyi húzásnyomok a sarkain, nincs tele apró horpadásokkal és lehetetlen helyeken karcokkal.Valahogy én is úgy érzem, hogy az octavia nem kizárt hogy marad, mert ha minden amitől félek egyszerre fossa magát(ami nem valószínű, főleg, hogy a DPF az nem azt mutatta, hogy a végét járná) össze akkor is max 600-at kel ráverni és akkor 100e km-ig megint lesz egy probléma mentes autóm ami nem volt törve-javítva, nem 14 éves, keveset eszik, még ha ütöm-vágom, van benne nyomaték(több mint egy szívó benzinben) és amúgy sem egy túl problémás darab!
Az a furcsa, hogy az octavia azóta mióta meg lett pályáztatva, azóta tünet mentes, nem torpan, semmi baja! -
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #150595 üzenetére
A toyotától a touran annyiból jobbnak bizonyult, hogy a touranban a középső(3 üléses) sorban be tudtam magam mögé ülni az nélkül, hogy a térdkalácsom az etető tálcában nyomot hagyott volna! A japánban nincs tálca, de így is átlyukasztom az első ülést, ergo a touran lábtérre többet ad!
-
diablo1984
veterán
válasz Mágus2 #150594 üzenetére
ezért talán érte adnám az octit, de brutál tisztaságú heroin árában adják ezt a tourant!
Nem racsingolni akarok, de 1,6 szívó ha kevés, akkor csak a tsi opció marad, az nem egy DPF-el egyszerűbb mint a cr-es octi, de cserében van turbó+kompresszor, van faszántos vezérműlánc és koksz! Így az nem opció![ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz cool13 #150659 üzenetére
Hát ja, , kormánya a műanyag, csak fényes volt, de még nem kopott, a motorja teljesen csendes volt, minden egyéb hangtól mentes. Az elő 10 évről nem volt semmi ami a km-t igazolta volna 2014-től volt követhető a magyar rendszerben a km alakulása, így az szépen látszott 108e km-től, hogy hogy lett benne 166e! De 10 évig bármi lehetett, de 12 év gázüzem azért hallana egy 300ezer fölött futott benzines motoron, de ez csendes volt! Szerintem talán reális lehetett, de cudarmód igénytelenül használták, előfordulhat ilyen, mert sajnos faterom is olyan, hogy ha döglik a kocsi költ rá, de belső takarítás szökőévente van beütemezve, meg is lehet nézni azt a kocsit is belülről, igaz teljes üléshuzaton trikó még plusszban, szövetszőnyegen még gumiszőnyeg is, de az ő passatján is a kormány picsára van kopva, kárpitok retkesek és lógnak, kapaszkodó málik, váltógomb és szoknya, valamint kézifék szoknya okádék. Ha nem ismerném fater autóját simán rámondanám, hogy 500e+km van benne, pedig csak le van lakva szegény....
(#150660) Mágus2:Ja, hogy a gyári gázos 2 literes motorral van? De az CNG és nem LPG, azt azt sem tudnám, hogy itthon mit toljak bele és hol! Nem ragaszkodom én a gázhoz, de ez így képről nem tűnt fosnak, korrekt volt a gazdája, elmondott mindent róla, nem ganyé nepperszöveget tolt, gondoltam megjáratom az octaviát(200km) és megnéztem személyesen. Időm volt, alkalmam volt, de az autó nem épp olyan volt, mint amit vártam....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Winchester95 #151224 üzenetére
Ha a coolercső lyukas, azt látni fogod, olajgőzös lesz az atyaúristen is a környèken! Nèzdd meg diaggal, hogy a turbó nyomás jól kapcsol-e, mert lehet bármelyik szelep rossz.
-
diablo1984
veterán
válasz szilchi #151273 üzenetére
Az meg gondolom az első, hogy km optimalizálás után a 200e alatt egy kicsivel állapotra már rá lehet sütni, hogy nem új, valamint a mobil.de max beállítható km futása is 200e, ha valaki azt beállítja, hogy kiszűrje a sokat futottakat, akkor a 210e vagy a 230e km-t futott èppúgy kiesik, mint a 3-400e-et futott masinák! Így úgy gondolom az ilyen 195-200ezer között futott döntő többsège "optimalizált" futású.....
-
diablo1984
veterán
válasz MunezXBK #151277 üzenetére
Hát akkor èn buktam a magam 34 èvèvel....
Addig max a kasztnira az átrozsdásodási, ha a feltèteleknek megfelel, de ha jól rèmlik a konszern termèkein a max 4 èv vagy 200e km, tehát amelyiket hamarabb elèri, nem alku tárgya(a cègnèl 1 ève lett transporter ès tiguan is vásárolva ezekkel a feltètelekkel) -
diablo1984
veterán
válasz MunezXBK #151281 üzenetére
Dehogy szoktak motorra vagy váltóra annyit adni, a kiára 7 èvet ha a feltètelek teljesülnek ès az is soknak számít! VW eddig mèg 4 èvet sem vállalt, a 12 èv max a kasztni átrozsdásodására, de az sem alanyi jogon, csak ha hordod szervízbe átvizsgálásra a lejárt garos autódat....
garancia4[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Reggie0 #151626 üzenetére
Egy magas – és nagyon fontos, hogy magas – alkoholtartalmú italt általában nem is tud megfagyasztani egy házi fagyasztó. A 40% körüli alkoholtartalom már garantálja, hogy csak kb -68°C-on fagyjon meg az ital, pl. a vodka, vagy a pálinka, még akkor is, ha ezek egy része szintén víz. A tiszta etilalkohol -114°C-on fagy meg, úgyhogy az ilyen magas alkoholtartalmú italoknál valahol a 0°C és 114°C között van az igazság.
forrás -
diablo1984
veterán
válasz gyenesmartin #151986 üzenetére
Egyrészt már régiek, ha még adagolósat keresel, akkor alsó hangon 14-15 éve nem gyártják, ez idő alatt beleverték a világ összes kilóméterjét, visszatekerték vagy 2x karbantartás helyett, a kasztnija lerohadt, vagy ha megveszed, nálad fog összeesni, a motor lehet jó, de jellemzően sokat mentek(km állás max kiinduló lehet, de nem szentírás, nagyon nem), ilyenkor bármikor bármi, de nem egy meghatós motor, de ha a marsra jártak vele nyaralni, akkor tényleg kaka is tud lenni(ja, az hogy -20 fokban pöccre indul, az még nem jelenti, hogy nagyon faszántos a motor, az enyém(ex passatom) 500km alatt megevett 4 liter olajat, még csak nem is füstölt, télen pöccre indult ezzel a motorral).
Tehát bele lehet nyúlni, a pd-s 1,9 tdi, az fiatalabb kissé, ebből következik, hogy talán van még mozgásra hajlamos példány belőle, de minden igény kérdése, mert van aki sosem kellett semmit sem cserélni az autón, nagyon f@sza megbízható autó, én megveszem és 1 millát költök rá, mert az előző 5 évben semmit sem cseréltek és minden lóg benne, kinek ez, kinek az megfelelő.... -
diablo1984
veterán
válasz Doki16 #152631 üzenetére
Én is a múltkor az 1,6 cr tdi skodámba a molnál tankoltam sima dieselt(mert a maxmotion 20km-re van legközelebb, meg gondoltam, hogy kitisztult a lelke, akkor spóroljunk). Hát sikerült 600km-t városban menni vele, de az utolsó 50 km elég kínkeserves volt, visszatért az alacsony fordulaton torpanása. Ma elmentem az omv csodadízeléért, megtankoltam a verdát, hazajöttem 2500-as fordulat körül és láss csodát, tünetmentes a verda, 3-asban is ha leejtem a fordulatot 100 köré(vagy alá) akkor is feláll a gép torpanás nélkül, a mol-os moslékkal meg induláskor is kicsit csúsztatni kellett a kuplungot, mert lefulladás közeli érzés volt vele, fordulaton semmi gond.
Létezne, hogy ennyire hisztis az autó a sima gázolaj+város combóra? Most ezt a 600km-t úgy tettem meg vele, hogy nem igazán volt üzemmeleg a verda sosem, mindig 4 fok alatt 1000-res fordulaton melegítette volna magát, ennyi elég volt neki, hogy megint kínlódjon! De most a maxmotionnal elég volt 20-25km hogy tünetmentes legyen!
Én nem értem ezt a kocsit, hisztis díva, ha spórolni próbálok, hihetetlen és egyben kényelmetlen, hogy így kell használnom, pedig már azt hittem haverok vagyunk. De be kell látnom, hogy a dízel és a város, rövid távon is extra költséggel jár, hosszú távon meg cumiztatni fog!
Amúgy most full városban a mol-os fosból 7,7-re jött ki az átlag, az előtt maxmotionból 6,5-7 titer volt a max, tehát a drágábból még jobban is fogyaszt, de ezt pályázásnál is észrevettem!El akartam nyomni magamban ezt a gondolatot, de sajnos be kell látnom, hogy le kell cseréljem az autót valami nem turbó benzinesre, valami igénytelen motoros verdára, pedig már úgy megszerettem, de félek, hogy egyszer a maxmotion sem fog rajta segíteni és akkor zsebbe kell nyúlni, mélyen....
-
diablo1984
veterán
válasz Winchester95 #152642 üzenetére
Ez még mindig az amiért az 1,6 benzines audit adtad? A viszonylag kis kilóméteres toledó?Bakker az az autó szívat!
Pótkulccsal próbáltad, hogy nem az immo tiltott le? -
diablo1984
veterán
Kérdezd Peti198506-t, ő egy garantált 170 ezres futású ilyen motoros toledo-t vett, kérdezd meg tőle, hogy mennyit érhet!
Peti198506. egy próbát megér a pótkulcs, ha nem jön be, akkor akkusaru levesz pár órára és próbáld utána! Olaj gondolom van benne, indítózás közben semmi nem kalamol/kopog/csattog, semmi rendellenes hang nincs, nem?
-
diablo1984
veterán
válasz Winchester95 #152648 üzenetére
Hűtővizet kinyomta a kiegyenlítőből?
-
diablo1984
veterán
válasz Winchester95 #152659 üzenetére
A coolerbe a turbón át tud jutni!
Ha jutott, akkor a turbód cserés lesz!
nekem is mikor az 1,9 tdi passatban a turbó szabályzás rossz volt, 2 bar-on is töltött a turbo, pedig 0,8-nál el kellett volna engednie a nyomást, de valami szelep a tűzfalon beszart....[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Winchester95 #152665 üzenetére
Várdi, unix felejtős szerintem turbó ügyben, vagy bontott, vagy felújított játszik, egy új gyári az autód árának a harmada és lehet még keveset it mondtam, a turbós műhelyekben ha a tiedet leadod, akkor 100 magasságában megáll a történet.
Nagyobb nem belevaló injektorokkal magában csak a gond van, a te autódban most van elég gond magától is! Én első körben az elektronikás injektort bontóból szereznék be, ha a csúcsokat is cserélni kell benne, akkor a bosch szett olyan 40be volt vagy 8 éve, mert ez szerelhető porlasztós ha minden igaz. Az adagolóra is érdemes lenne ránézetni, mert ha az is több anyagot tol be, akkor az is lehet hiba, épp úgy mintha nem tol be semmit!
Ha 110 lovas és megbízható autót akarsz, nem ilyen szopatást, akkor mindenből a belevalót rakatod bele és kész, az ilyen szmókendcsárm hülyeséget meghagyod másnak.
A víz ha nem a tartályból jött, akkor lehet egy csőből vagy bárhonnan más helyről, remélhetőleg nem hengerfejes a masina, mert ha víz megy a hengerbe, az sem szokott öngyulladni....
-
diablo1984
veterán
válasz Winchester95 #152726 üzenetére
Akkor a turbó nem kapta fel az olajat. Adagoló vajon jó, nem az kap/ad fals èrtèket ès nem az nem küld kaját?
Pótkulcsot próbáltad? -
diablo1984
veterán
válasz Winchester95 #152729 üzenetére
A turbó ha beáll, akkor is beindul, csak gyenge lesz mint a lepkefing.
A víz passz, nèzd meg a csöveket.
Az indítástiltás is bőven lehet, èn egy pótkulccsal, majd ha az sem jó akkor egy villamosságishoz vinnèm el, hogy nèzze meg mi lehet. Porlasztókat kivève az is megèzhető, hogy gázolajat tol-e be a hengerbe, mert ha nem, akkor a mièrt nem indul megvan, az oka keresendő.... -
diablo1984
veterán
válasz Winchester95 #152754 üzenetére
abban nem egy villás szerkezet fogja a helyén? a réz "tűzkarika" tömítés alatta van?
-
diablo1984
veterán
válasz Winchester95 #152816 üzenetére
Ha ugrott a vezérlés, akkor a kompresszió is rossz, valamint nem kizárt, hogy kicsit kopogna indítózáskor(szelep beleverne a dugattyúba).
-
diablo1984
veterán
válasz Winchester95 #152836 üzenetére
Az nem gyenge, szólja a szerelőnek aki csinálta, hogy szar van a palacsintába és reméljétek közösen, hogy a motor túlélte.....
-
Új hozzászólás Aktív témák
- AI jelzést kapnak az új Ryzenek
- Okos Otthon / Smart Home
- Renault, Dacia topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Ismét egyedit alkotott a Sharp
- Milyen autót vegyek?
- Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Horgász topik
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen