-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
d3lete
aktív tag
Sziasztok!
Van egy CR dízel autóm egr off dpf off eu4. Olyan bajom van vele hogy IFA szaga van. Hengerfej fel van újítva porlasztók újak turbó új. Hidegen kék pamacs és kéken ködöl. Ha meghajtom eltunik. Lehet többletgazolaj a dpf fűtés miatt? -
d3lete
aktív tag
válasz Mágus2 #167271 üzenetére
Nem VW. Senki nem tudja megmondani a baját. Ez egy 530d m57 régi vasblok. Szinte megolhetetlen. Leirom nagyjából amit tapasztalok. Se kat se dpf se egr.
Poccre indul nagyon erős, de kéken ködöl. Üzem melegen kitisztul magas fordulaton 3500 4000 nem kékel. Csak alapjaraton. A szaga csípi a szemem budos régi kamion IFA liaz szag ruhámba egész nap érzem.
Injektorok felujitva. Hengerfej felujitva.
Turbó új de gagyi.
Henger fal tiszta látszik a honolas erősen. Kompresszió 23bar minden hengerben. Korrekció minden hengerben +-0.9 Max. Az olaj teljesen tiszta marad benne mint egy benzinesben 10ekent olajcsere. Nem tudom olajat eszik vagy sok a gázolaj. Minden fele szoftvert próbáltam már. Szelessavu lambda van benne lambda error ír hogy az oxigén koncentráció nagyon alacsony. Fekete füst nincs. Annyi van hogy az egr miatt az elvart levegő 350mg/hub az aktual 500mg/hub. De másnál ez nem okoz ilyen problémát.Köszönöm hogy írtál!
[ Szerkesztve ]
-
d3lete
aktív tag
válasz CharlieDrop #167500 üzenetére
Mindenhol vannak jó arcok, tuskók. A szakmai tudás nem mindig márka specifikus szerintem, ép ezért tettem fel ide is a kérdést.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ukrajnai háború
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- LEGO klub
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- YouTube
- E-book olvasók
- További aktív témák...