-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tresh #125002 üzenetére
Ezek a hansonlítások akkor relevánsak, ha két azonosan kopott motort és turbót hasonlítunk. Nekem az ASV az gyári új turbóval 1100-ról tolt. Aki ült benne és vezette, nem győzte az állát keresni, pedig minden más gyári volt(lehet, hogy AHF csúcsok voltak ASV szofttal, mert egyik gyári ASV sem tudta ezt ).
Ha pucolás után van a turbó, szintén ez a helyzet, amíg hajszálpontos a reguláció, nagyon virgonc, akkor lustul el, amikor össze-vissza tölt. Ha többet tölt, akkor is mehet szarabbul. Az EDC15 softja erre érzékeny.
[ Szerkesztve ]