- SkyShowtime
- Távozott az OpenAI társalapítója
- Folytatja a leépítéseket a Tesla
- Mikrotik routerek
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- 242 millió dolláros szabadalomsértési ügybe keveredett a Microsoft Cortanája
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Sweet.tv - internetes TV
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz grizlisandor #183396 üzenetére
Hát én ebben nem lennék olyan biztos. Múltkor olvastam az egyik csoportban, hogy valaki vett egy limuzin A4 B7-et és nem volt dönthető a hátsó ülés sor, nem, hogy osztva, de még egyben sem. (Én is csak pislogtam. )
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz yodamester10 #183733 üzenetére
Belső riasztást tudod vele kikapcsolni, ha bent hagysz egy kutyát (amit nem kéne), akkor megnyomod a gombot, és belső mozgásra nem kapcsol be a riasztó.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz Grande Ale #183772 üzenetére
Ez szervizeknek van, és gyanítom céges hozzáférés kell hozzá. (Mintha erről lett volna szó Novoth Tibi videójában is.)
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz bul07 #183797 üzenetére
Tudod a mondást... A jó cucc eladja magát, a szart meg reklámozni kell.
molnarpeter leírt róluk mindent amit tudni kell, ez konkrétan egy kínai cég EU raktára, "felbrandelve"... Egy játszós autóba futóművet beépíteni ami esetleg szétesik "játék" közben, és hazaviszed traileren, oké, de nem hinném, hogy betenném a mindennapi használós autómba a cuccaikat. (Kopasz, MHV Tomi és szerintem még páran "játszósba" építenek ilyen cuccokat, nem véletlen.)
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz newmoonlight #183836 üzenetére
Ha lent volt az aksisaru, akkor normális működés. Amint tudott szinkronizálni, el fog tűnni.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
DJ. Ru$y
félisten
Nem tudom volt-e, de 240-nel levette a GTI a Skodát. [link] YT alert
Csávó rendesen mentette a menthetőt.Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
DJ. Ru$y
félisten
Tudom nem távgyógyítás meg ezer dolog lehet, viszont leírom, hátha találkozott valaki már ilyesmivel vagy lenne tipp merre induljunk.
Alany: Audi A4 B7 1.8T Avant S Line
Tünet: Múlt héten mentem fel vidékről BP-re pályán (130km), GPS140130, tempomat, nem is volt probléma, aztán beértem Pestre beestem egy "kis dugóba", és azt vettem észre, ha tempósabban próbálok meg elindulni a lámpától nem szépen lassan engedem rá a kuplungot, akkor valami fémesen csattogó hangot ad -talán- jobb elölről. Kifelé a városból ugyanez, pályán hazafelé semmi. Másnap ugyanez a kör, bent a városban ugyanezt csinálta... Tegnap ugyan nem padon, de aknánk megrángatta szerelő amit tudott a futóműben, semmi, kuplungot próbálta beterhelni, semmi.Mi lehet az ami ilyen hangot ad és csak egy pályázás után jön ki? Ugyanis melóba járkálva semmilyen hangot nem ad, gondolom nem kap akkora terhelést, 90-100-as meg lakott területes terhelésnél.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
DJ. Ru$y
félisten
Sziasztok!
Ki milyen gyertyát ajánlana AUDI A4 B7 Avant (8ED) 1.8 T Benzin 163 LE (BFB) autóba? Szerelőm a BERU-t ajánlotta, na abból is találtam legalább 3-4 félét 2500-5000 Ft-ig /db.Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
DJ. Ru$y
félisten
Sziasztok!
Először is boldog Karácsonyt minden konszern társnak!
Egy karácsonyi gyors segítséget kérnék bárkitől, aki látott hasonlót. Az alany egy Audi A4 B7 Avant 2006-ból. Történt, hogy a "gyári" (mint utólag kiderült már cserélt, de Valeo) hátsó ablaktörlőmotorom megadta magát, vettem helyette egy kompatibilis ERA márkájú cikkszámhelyes ablaktörlőmotort. Kicseréltem minden patika volt, törölt, átment rajta a nyál, ahogy kell stb. így volt ez a mai napig.
Ma hajnalban "jó időben" elindulva töröltem vele, lemostam a hátsó ablakot, majd kikapcsoltam. Sötét volt elsőre észre sem vettem, de teljesen "megkergült", ha "ON" állásba rakom, töröl szépen, majd vár amennyit kell neki és újra töröl, ha folyamatosan nyomom "Mosó" állásba, akkor gyorsan töröl elengedés után is, ahogy előtte is, viszont, ha "OFF" állásba teszem, akkor folyamatosan töröl, mintha "Mosó" állásban tartanám a kart, de nem kapcsolja a pumpát, nem tol hozzá folyadékot. Látott már valaki hasonlót? Mi a bánat lehet?
Külföldi fórumokon írnak minden félét, relé problémát, komfort modul problémát stb.
Nem találtam a biztosítéktábla leírásában külön hátsóablaktörlőnek biztosítékot, létezik, hogy nincs külön biztosítva? (Végig pályáztunk ma nem keveset, így betettem inkább "ON" állásba, hogy ritkábban töröljön, de hazafelé ezt elkerülném, ha lehet.) Szerszám nincs nálam sajnos amivel le tudnám szedni a kart. Ha relé probléma, melyik relét érdemes megnézni (mi a száma?) és hol találom? Köszi!
[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz Mágus2 #195891 üzenetére
Köszi Mági!
Volt ilyen felállás menetközben is, ugyanúgy végállástól végállásig ment egyfolytában, mintha "OFF" állásban lenne.
Nincs rárohadva, mivel múlt héten cseréltem a motort, szóval most lett le-fel szerelve. Kérdés ezek után merre induljak, ha a motor hibátlan?
Ami az elsőből lehet kimaradt: Ha normál "ON" állásba teszem a hátsó törlőt, akkor szépen megy, induló állástól végállásig egyet töröl, majd "vár" és ezt ismétli a megszokott időközönként, ha pedig "OFF" állásba teszem, akkor induló állástól végállásig, gyorsan kihagyás nélkül "töröl".
Olyan, mintha az elsőket nem első kar állásba, hanem másodikba raktam volna.[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz Mágus2 #195898 üzenetére
Hétfő helyett csütörtök lett belőle, megcsúsztunk idővel, de kiolvastam. Eltárolt hiba nincs (csak 2 parkszenzor, de az Isten ideje óta sajnos), néztem élőadatban a komfort elektronikát, de semmi, nincs ilyen érték benne, ami az MFA kar állására utalna.
Létezne, hogy ez relével van megoldva és a 395-ös relé lenne a ludas? (A benzinpumpa reléje pár ezer km-rel ezelőtt szívatott, lehet, hogy ez is elfáradt volna?)
Változott a helyzet is azóta, jelenleg úgy állunk:
- OFF állás (kar alaphelyzetben): gyors hátsó törlés
- ON állás (kar a műszerfal felé kattintva): mintha ki lenne kapcsolva most már nem töröl
- Mosás állás (kar a műszerfal felé nyomva és tartva): gyors hátsó törlés és nyomja a szélvédőmosót)Ui.: Sajnálom a műhelyes dolgot, én is remélem, hogy mielőbb visszatérsz a villáskulcsok mezejére.
[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz ervinke2 #196001 üzenetére
Király vagy, köszi szépen!
Közben vissza lett rakva a régi motor, aminek a folyás az oka, szerintem ez simán gyári hiba ezeknél, annál semmi baja nincs a vezérlésnek, ahogy kell úgy megy. Nem tudom, túl nagy lehet az ellenállása az újnak vagy mi a fene... Zárlatosnak nem zárlatos, azt kimértem. 20.000 Ft kuka.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz DJ. Ru$y #196004 üzenetére
Törlő és mosó fokozatot is jól érzékeli az elektronika, függetlenül attól melyik motor van fent.
Törlő: be, esetén nem töröl.
Törlő: ki, esetén pedig úgy töröl, mintha "Mosó: be" állapot lenne (gyorsan, nem vár, mint normál esetben), csak nem küld hozzá szélvédőmosót.Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
DJ. Ru$y
félisten
Én szereltem be... A cseréhez munkalapot kell mellékelni, esetleg szakvéleményt.
monosgeri21
Sajnos motorcsere után csinálta, szóval az új motorral van valami, de 1-2 napig jó volt. Ez a fajta motor ami az A3-A4-ben (gondolom A6-ban is) AUDI 8E9 955 711 E cikkszámmal van, ugye átfolyik rajta a szélvédőmosó, ott a "tömítőfelületet" képes a forgó mozgás miatt a fém szerkezet kikezdeni, visszaszivárog a víz, először csak rozsdásítja a zsírral keverve a mechanikát, majd megeszi a motor felé lévő tömítést, átfolyik a motoregységbe és vagy állandóan megy, vagy zárlatos lesz stb.
160e-rel vettem az autót, amiben már nem gyári, de gyári beszállító (Valeo) motor volt, láttam is szétbontásnál a nyomokat, hogy jártak ott előttem. Akkor még nem sejtettem, hogy mi a hiba szét sem szedtem, csak láttam, hogy dől belőle a szélvédőmosó, csere. Vettem Partan-ról egy A3-ból bontott cikkszámra pontos bontott gyárit, 7 hónapig bírta, miután lejárt a 6 hónap szavatosság persze. Vettem egy ERA-t beraktam, ez meg 2 nap után meghülyült... Látható jele nincs, füst nyom, égett szag a motor elektronikánál vagy a kis vezérlő elektronikánál. Mélyebben nem mentem bele, és nem szedtem szét, megpróbálok futni még pár kört a dologgal...Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz grizlisandor #196162 üzenetére
Nekem ilyet az Audi akkor csinál, ha áramtalanítva van az egész autó. Gondolom amint megkapja minden keréktől normálisan a jelet, akkor elalszik (nálam menet közben).
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
DJ. Ru$y
félisten
Sziasztok!
Rejtélyes hibával küzdök. Egy Audi A4 B7 1.8T BFB motorkódú autóról lenne szó.
Legelőször egyik reggel jött elő a probléma, indítózok, teker, semmi. Hibakód kiolvasás:
"10 hibakódot talált:
17633 - Befecskendezõszelep 1.henger P1225 - 002 - testzárlat -N30- - idõszakos
17635 - Befecskendezõszelep 3.henger P1227 - 002 - testzárlat -N32- - idõszakos
17636 - Befecskendezõszelep 4.henger P1228 - 002 - testzárlat -N33- - idõszakos
17634 - Befecskendezõszelep 2.henger P1226 - 002 - testzárlat -N31- - idõszakos
17833 - Tankszellõztetõ szelep -N80- testzárlat P1425 - 002 - - idõszakos
17525 - B1.-szonda 2: fûtõáramkör P1117 - 002 - testzárlat - idõszakos
17843 - Szekundér levegõrendszer szivattyú relé -J299- testzárlat P1435 - 002 - - idõszakos
17829 - Szekundér levegõrendszer-szelep -N112- testzárlat P1421 - 002 - - idõszakos 17697 - Turbófeltöltõ nyomásszabályozó szelep -N249- testzárlat P1289 - 002 - - idõszakos
17522 - B1.: szonda 2 P1114 - 002 - belsõ ellenállás túl nagy - idõszakos"Elmentem dolgozni hazaértem, minden probléma és hozzányúlás nélkül beindult (nem töröltem a hibakódokat sem, hogy a szerelőm is ki tudja olvasni).
Telt az idő nem jött elő újra, a szerelőm sem tudott okosat mondani, én addigra kitúrtam, hogy ezek elvileg mind-mind a benzinszivattyú relén keresztül kapna áramot.
Aztán 1-2x tankolás után is produkálta, de egy kis megmozgatás után (letoltuk a kútfejről), megint beindult, minden behatás nélkül. Tegnap jönnék haza a melóból (egész nap a napon állt, nem tudom van-e köze hozzá), megint ezt csinálta.
Ma volt időm szétszedni a kormány alatti részt, hogy meg tudjam nézni a relét és kipróbálni mi a helyzet, ha lehúzom. Szóval burkolat le, hibakódot kitörölve, relé ki és jöttek is a hibakódok:
"11 hibakódot talált:
17633 - Befecskendezõszelep 1.henger P1225 - 002 - testzárlat -N30-
17635 - Befecskendezõszelep 3.henger P1227 - 002 - testzárlat -N32-
17636 - Befecskendezõszelep 4.henger P1228 - 002 - testzárlat -N33-
17634 - Befecskendezõszelep 2.henger P1226 - 002 - testzárlat -N31-
17833 - Tankszellõztetõ szelep -N80- testzárlat P1425 - 002 -
17525 - B1.-szonda 2: fûtõáramkör P1117 - 002 - testzárlat
17843 - Szekundér levegõrendszer szivattyú relé -J299- testzárlat P1435 - 002 -
17829 - Szekundér levegõrendszer-szelep -N112- testzárlat P1421 - 002 -
17697 - Turbófeltöltõ nyomásszabályozó szelep -N249- testzárlat P1289 - 002 -
17949 - Üzemanyagszivattyú relé -J17- szakadás P1541 - 004 -
17522 - B1.: szonda 2 P1114 - 002 - belsõ ellenállás túl nagy"Szóval azon kívül, hogy bejött mellé az "üzemanyagszivattyú relé szakás" pontosan ugyanazok a hibák jöttek elő.
Akinek van hasonló tapasztalata, esetleg tudna okosat mondani, vajon érdemes lenne kicserélni a relét és megoldódik a probléma, vagy tovább kellene menni és a benzinpumpa környékén körülnézni? Utóbbira kezdek gyanakodni, mivel ugye a pumpával egybe építve van a szintjelző is, ha jól tudom, és ez lehet az oka a tankolás utáni problémáknak?!
Köszönöm, ha tudtok bármi okosat mondani. (Tudom nem lehet távgyógyitani és nem is ezt várom, de hátha valaki látott már hasonlót.)
[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
Új hozzászólás Aktív témák
- Eredeti játékok OFF topik
- Xbox Series X|S
- Bemutatta első táblagépét saját neve alatt a HMD
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- EAFC 24
- bambano: Bambanő háza tája
- SkyShowtime
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs