- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mesterséges Intelligencia topik
- Proxmox VE
- Ubuntu Linux
- OpenWRT topic
- Linux kezdőknek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
- Hálózati / IP kamera
- TP-LINK routerek
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Lenry
félisten
ez engem is érdekelne, csak TDI-re (ha van eltérés)
többektől is olvastam, hogy fasság nagyon gyorsan elváltani, meg engem is zavar, amikor nagyon traktorosodik, ezért általában kicsivel 2000 alatt tartom a fordulatot, ez 3.-ban pont 50km/h, 5.-ben 90, 2000 fölött váltom el (amikor még van hová) és föntebb nem is szeretem pörgetni, mert ott meg már zavaróan éles a hangja (legalábbis nekem zavaró).
bár városból kiérve szeretem negyedikben kihúzatni, jó érezni a motor erejétcsak nem tudom, hogy ezzel nem-e szúrom tökön az autót
[ Szerkesztve ]
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
nagyúr
2000 körül kezd lenni "értelmes" turbó nyomás
Kettőstömeg attól hogy épp nagyobb fordulaton használod nem kéne hogy beszarjon. Bár nekem a tavaly februárban cserélt vatta új 22.000 km után megadta magát, és közben nem volt piszkálva.
De most mivel nagyobb elemek kerültek a kocsiba, meg felugrik rá a 2260VK, így már most amúgy is kevés lenne, ezért kap egy egytömegű erősített Audi S8 szerkezetet, kevlár tárcsával, lendkerékkel.Igazából arra kell figyelni, hogy ne úgy indulj el hogy állandóan kapar a kerék, és 1-2-be kerüld a rúgatást, akkor nem lesz gond. Turbónak amúgy sem tesz jót a városi tötyörgés, mert könnyen megragad a gemometria.
[ Szerkesztve ]
Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
-
FoBCRaistlin
őstag
1-es: csak éppen, hogy megmozdul, máris 2500-ig pörög és gyorsan elváltom 2-esbe.
KB én is2-es: 35-40 körül váltom el
KB én is, kivéve ha görcsöl a lábam3-as: 50-60 körül már jól jönne neki a következő
60-ig szigorúan 3-as, kivéve ha lábgörcs, mert akkor 1204-es: max. 90-ig
Mármint 190?5-ös: 80 fölött már jobb a hangja, ha itt van.
220-ig jó6-os: 100-nál tolom ide.
Shkiz0: Mi az alapja? Milyen konfig lesz a vége?
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
FoBCRaistlin
őstag
Jó kérdés, 220-nál 5-ben már kb a végét járja, de addig húzza becsülettel. Aztán kéri a 6-ot
Shkiz0: Ja az AL elemnek kb ott lesz a vége.
Vez tengely-t úgy tudom nem sok értelme van PD-nél cserélni.
Amúgy jól hangzik, kíváncsi leszek a végére.Nekem is nagyon ajánlgatták a 2260-at, de sokat megyek városban, és oda nem lenne jó.
Elég lesz nekem egy 1756 vagy 2056 is valami értelmes nyomáson normális szállítással.
Gyári elemeket pont szépen kiszolgálja.[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
nagyúr
Igen tudok róla, kettőstömegű nem szereti. Apám meg kb agyonver, amiatt, hogy Ti ezt mondjátok 1600 körül szoktam járatni, akkor jó csendes is a motor. A dugó az tényleg turbógyilkos. Azt kéne tudni, hogy az Ódi szerint ennek az ótónak melyik a legjobb üzemeltetése, ami üzemanyag spórolós is.
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
rob210
nagyúr
Igen az addig oké.
Csak a lemez sokkal vékonyabb mint az alu ha megnézed az anyagát sokkal vastagabb mire azt a stabilitást elérik mint a lemeznél.
Ezért szoktakl eggyel nagyobbat veni aluból mint lemezből.
ÉS peresebb gumit venni rá.Mondjuk 15" nál 55 ös az 16"nál 50 es.
Renault power
-