- Windows 11
- Mozilla Firefox
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mesterséges Intelligencia topik
- Proxmox VE
- Ubuntu Linux
- OpenWRT topic
- Linux kezdőknek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Amarton #155577 üzenetére
1.5 Atkinson ciklus, de amúgy mindkettő simán közvetlen befecskendezés, részecskeszűrő, stb. 100kkm után szívó oldalt megnézetném, a többire pedig ott a garancia Ha nagyon sokáig meg akarod tartani, 1.5, ha amúgy elég a kicsi, pár évet elmegy az is. Milyen váltóval nézted?
-
veterán
válasz Amarton #155588 üzenetére
Olvasd el ezt, a lap alján található pdf-fel egyetemben.
Mi tartozik a kötelező cserébe:
- olaj + szűrője a kijelző szerint, de max. 2 év / 30 ezer km után
- pollenszűrő 2/3 évente (60 ezernél?)
- fékfolyadék 3 évesen
- légszűrő 90 ezernél
- gyertyák 60 ezernél[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Amarton #155604 üzenetére
Elvileg viheted, ha teljesítik a leírt feltételeket. Véleményem szerint, akkor is bele fognak kötni, különösen a 2 éven túli +2 év garancia esetén. Én nem reszkíroznám, annyival nem drágább a márkaszerviz (attól is függ, hogy melyikről beszélünk, a Porsche csoport szervizei kimondottan drágák).
Viheted az olajat is, én mindig viszem. -
DoxaM
aktív tag
válasz Amarton #156222 üzenetére
ütném szét mindet, amelyik a kocsi előtt csinálja így mellette....komolyan hihetetlen, ha a xenont beveri, akkor a szerencsétlen hülyéje hogy fizeti ki pl.? áh, vicc komolyan ez a nyomorék fűkasza legalább lenne pereme , hogy ne verjen mindent szét világba
Más kérdés : esetleg pesten van valakinek VCDS és lenne kedve egy gyors ráolvasásra? egy kódot szeretnék csak megtudni az én óccó obd-m nem látja
-
Mauzes
őstag
válasz Amarton #156213 üzenetére
Ez a késés érintheti az 1.5 Tsi modelleket?
Már régen kérdezted, de friss tapasztalat: 25-30 hetes átvételi időt mondott a Porsche Pest az 1.5 TSI-vel rendelt Octaviakra, mert a Skodán belül is vannak még kérdőjelek a szabályozás és az 1.4-ről 1.5-re való átállás kapcsán. Az értékesítő azt mondta, hogy talán megjöhet hamarabb, de ne nagyon számítsunk rá. Addig is lehet választani a készleten lévő 1.4-esekből...
Hasonló a helyzet az Opelnél, ott az 1.4 turbos autók leghamarabb októberre várhatók, de erre még nincs hivatalos árlistájuk sem.
[ Szerkesztve ]
-
Mauzes
őstag
válasz Amarton #156339 üzenetére
Hát nem tudom, ha gyártói szintű a késés, akkor nem hiszem, hogy csak mert hamarabb rendelted, téged nem érint. De ilyenkor erősen szólniuk kellene, szóval nem tudom. Esetleg rákérdezhetnél.
Econ:
Itt a motor a kérdés, mert másik motorral az Octavia is megvan hamarabb (kb 3-4 hónap az átlag, ahogy hallom), de az 1.5 TSI valamiért bizonytalan, és az EURO 6.2-re való átállás náluk valamiért ilyen hosszú.Amúgy valaki elárulhatná, hogy az 1.4 TSI mégis miért cserés és pl. a 2.0 TDI miért nem.
-
_Smooth
senior tag
válasz Amarton #157039 üzenetére
Köszönöm a gyors választ.
Természetesen tervezek bemenni szalonba is, csak ismerem az értékesítőket (mivel én is az vagyok XD), és először a valós használati tapasztalatokra lettem volna kíváncsi.
Képes vagyok meggyőzni a legtöbb embert, hogy az adaptív tempomat MT mellett is jó, autópályán úgyse fogsz visszakapcsolgatni 6ból 140 és 80 között (annál jobban meg talán csak nem kell lelassítani az előzgetők miatt), de egy kicsit én is azt éreztem, hogy azt a 200-at talán érdemesebb lehet átcsoortosítani valami hasznosabbra és inkább újra aktiválgatni a sima tempomatot.
De LED fényszóróról már azt mesél nekem, amit akar. Nem használtam még és szalonban nem is fogom tudni érdemben kipróbálni. Lehet, hogy arra még annyira se érné meg nekem váltani.
Ugyanez a többi, számomra (legalábbis VAG-ból) ismeretlen flanc esetén.
Lehet, h papíron jól hangzik a Lane assistant, de valójában semmi érdekeset nem csinál annyi pénzért. Mint a speed limiter... ha jól tudom, akkor az is csak csipog, h átléptem a tempót, de valójában nem fogja vissza az autót. Na ennyit meg tud nekem waze is.
Vagy a fáradtság jelző... nem tudom, mit tud igazából. Persze a legnagyobb lehúznásnak még mindig a kanyarodáskor aktiválódó ködlámpát tartom. Ha valahol nagyon hiányzik az az extra fény, inkább felkapcsolom kézzel a ködlámpát (nem nagy baj, h ég mindkettő ).Szóval inkább ilyesmi tapasztalatokra lettem volna kíváncsi.
De köszönöm a véleményed, én is inkább efelé hajlanék. Nagyon idegesítő tud lenni pályán is, mikor lasítani kell egyesek miatt, de annyira nem bonyolult megtenni és újra aktiválni (-200ezerért, cserébe meg komolyabb fénnyel mondjuk).5,5mFt már elég baráti ár - bár használtautó beszámítás és hitel nem játszik. Operatív leasing viszont igen - nem tudom még, ez mennyiben fogja befolyásolni az árazást. A vége lehet, h az lesz, "csak" egy Style fog beleférni minden egyéb extra nélkül. (bár az ülésfűtésről akkor se szeretnék lemondani )
# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
_Smooth
senior tag
válasz Amarton #157048 üzenetére
SmartLinknek van bármi jelentőssége? Mit vesz át egyébként?
Skoda konfigurátora azt írja, magyarországon a szolgáltatók nem igazán kooperálnak ezen a téren.LED lehet, h nem lesz rossz azért. Megvagyok a mostani mk2-ben használt projektoros H7-tel is, de főleg ősszel/télen azért szinte minden napos az esti autókázás, nem lenne baj, ha nem folyna ki a szemem.
A panoráma tetőről azért rossz ezt hallani
Pedig nagyon szimpatikus dolog.# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
válasz Amarton #159684 üzenetére
Reklámozni a Hardverapró kivételével ÁSZFbe ütköző!
Nem mellesleg nem Autómata hanem Automata
És ha már ilyen szolgáltatás árulsz pénzért, akkor az övkikapcsolásnál hívd fel a figyelmet arra is hogy ezzel megváltozik a légzsáknyitás is - konkrétan elmaradhat.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Amarton #159686 üzenetére
Jó hát te így tudod, nem akarok én ezen vitázni, csak nehéz megmagyarázni az özvegynek amikor kikapcsolt öv figyelmeztetés után nem nyílik
(#159688) Doki16 szerintem ül benne egy kis manó aki nézi külön
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Amarton #159690 üzenetére
A régebbi típusoknál (passat b6, b7, octavia 1Z...) ez nem így működik, nem a jelzést kapcsolod ki az óracsoprtban, hanem a kapcsoló figyelését. Onnantól nincs auto-hold. Ezt biztosan tudod, ha ezzel foglalkozol.
Mellesleg milyen garanciát vállalsz a vezérlőkre?
[ Szerkesztve ]
-
-