-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
FET-MEN
veterán
válasz sultansmith #74169 üzenetére
Annyiért talán g3-ból kapsz jó dízelt. A3-mast kétlem, g4 szintén. Seatból ibiza van sztem annyiért.
Iphone 7
-
válasz sultansmith #74169 üzenetére
600k csak donorra elég, sajnos.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Morris
veterán
válasz sultansmith #74173 üzenetére
No, mi a gond vele?
-
Morris
veterán
válasz sultansmith #74176 üzenetére
Aú.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz sultansmith #74176 üzenetére
Hozzájutni egy működő blokkhoz, motorcsere, eladni, aztán jöhet akár az A3. Nekem így tűnik logikusnak, és úgy már jobb állapotú kocsik között válogathatnál.
-
Kiskokó
veterán
válasz sultansmith #74173 üzenetére
Vegyél bele 1.9 Pd-t 130Le-vel...
Dj peer. : egy lájti sötítítés nagyot dobna az összképen
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
#10726912
törölt tag
válasz sultansmith #74237 üzenetére
Az udvaron "gyorsult", kocsi alá bakolva... Pardooon
AndrewTdi:[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz sultansmith #74299 üzenetére
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Coyot
őstag
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz sultansmith #75714 üzenetére
Szia!!!!
Egyébként nem.
Motorkódnak stimmelnie kell.Üdv
Z
Tigrincs: egy motorgenerál sacc 3 kiló.
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
#10726912
törölt tag
válasz sultansmith #75714 üzenetére
Ha a váltó nem is más (bár ez is esélyes), az elektronikát mindenképp át kell szerelni.Ha megvan a hibás motor, és maga a blokk nincs sérülve, akkor fúrasd fel, dugattyú-gyűrű sor, hajtókar csapágyak, stb, ha kell felsíkoltatni, hengerfejet felújítani, ha kell s van egy újszerű blokkod.kevesebből lenne meg, mint motort cserélni-papírozni, stb.
-
lsebestyen
addikt
válasz sultansmith #105651 üzenetére
Ahha. Kulcs az jó, de ugye immo nélkül nem indul a kocsi.
-
tresh
addikt
válasz sultansmith #107282 üzenetére
Az sose számít. Itt 2 dolgot fizetsz meg egyik hogy ez az autó evvel a motorral kuriózum. (persze utólag mindenbe be lehet rakni stb stb de ez gyári). A másik hogy elég ritka gyári felszereltsége van. Igen hülyén hangzik ez az ár egy 20 éves autónál, de nem is mi vagyunk szerintem a célközönség. Pl én is simán vennék egy G1 GTI-t mert gyerekorom nagy kedvencem de amennyiért egy gyárit kapnék (patika állapotba) az kb a lakásom árának fele..
-
tresh
addikt
válasz sultansmith #107286 üzenetére
Ez pont a muszaki tartalom vegett lesz/lett kultauto. Persze a G3 tucat termek a forma vilag se olyan rendhagyo mint a g1/g2 de valahol pl engem is megmozgat egy kicsit foleg amikor beallsz egy talalkozon a sok tucat tdi koze egy gyari vr6-al. Lehet rosszul emlekszem de csak a g3 corrado kapott ilyen blokkot vagy talan meg a b4 paszuly? Mindegy is szerintem a ritkasaga vegett hamar el fog kellni es nagy valoszinuseggel kulfoldi lesz az uj tulaj. Itthon senki se fogja ezt kifizetni ebben teljesen igazad van.
-
7600 GS
addikt
válasz sultansmith #107298 üzenetére
Calibra az nagyon nem egy szint az említett autókkal.
-
tresh
addikt
válasz sultansmith #107298 üzenetére
Pedig lassan a 3-as is eléri ezt a korszakot. Azért épp motorikusan patika vr6-al nem fogsz sűrűn találkozni