- Windows 11
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- HBO Max & OD topic
- Ember helyett robot kellene az űrbe
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Proxmox VE
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz johnny82 #94646 üzenetére
Az a kérdés hol használta és mennyire hajtotta. Ha volt sok város, az nem jó, ha nyomta neki az sem jó. Ha túlságosan kímélve volt az sem jó. De ez mindegyikre igaz. Hidegindításnál kell figyelni a hangját, ha pár másodpercig kerreg, viheted lánc cserére. Ezen kívül a karbon tud még benne lerakódni, főleg ha sokat ment városban és 30 000km-es olajcsere periódust is betartották. Ilyenkor érdemes megelőzés képpen kipucoltatni a hengerfejet.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz johnny82 #94646 üzenetére
Nekem most is 1,4 TSI van, láncos, Golf 6.
# 1 gebasz: Vezérlés
Azt nézd meg, hogy full hidegm indításnál mennyire csörög a lánc. Az enyém az esetek felében elég hangos lánccsörgéssel indul olyan 1-2 másodpercig. Nem mindig csinálja. Ha elindítom egész röviden, akkor 10 perc múlva - továbbra is tök hideg motornál - már nem csinálja. Ha autópályáztam előtte és elindítom mondjuk fél óra múlva, akkor jó eséllyel csörögve indul ismét.
Lánccsere feszítővel, utángyártott, maszeknál kb. 70 ezer lehet, de ezt csak tippelem.
Ugyanez VW-nál + kicserélik még a vezérműtengely állító fogaskereket is (utóbbi 100-150 k.) hozzávetőleg 300-350 ezer Ft.# 2 gebasz: Kokszosodhat a szívószelep + szívótraktus.
Szaki szétszedi, lepucolja, ha ezt a fentiekkel együtt csinálják, akkor + 100 kb.
Ha vegyszeres fújkálással, akkor 20 k. Én utóbbit választottam. Érdemes a legfrissebb gyári szoftvert felrakatni, akkor kevésbé nyűgös.Jó motor amúgy, megy és normális tempónál jól fogyaszt.
-
-
veterán
válasz johnny82 #215999 üzenetére
Neked kell ezt eldönteni. 🤗
Ellene szól, hogy mit kezdesz a 17-es nyári gumival? (Ha a 18-as mellett döntesz, egyből cseréld le a kerekeket, hogy kvázi újként tudd árulni a gyári 17-eseket.)
Jófogáson van fent egy szép állapotú 17-es G8 GTI garnitúra, kopott gumikkal. -
veterán
válasz johnny82 #216233 üzenetére
Gyári méret: 225/40ZR18 és 7.5Jx18 ET51 [link]
Golf R-hez van 19-es, az 235/35ZR19 és 8Jx19 ET50, annál a 8x18 ET44 esetén 6 mm-rel jön kijjebb a felni, és így vélhetően elfér még.Polished = "diamond cut" vagy "szálhúzott". A sót nem szereti. Ha sérül, macerásabb javítani.
-
imyourfriend
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- 3D nyomtatott versenypályák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000