- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Programozás topic
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Reklámblokkolók topikja
- Aliexpress tapasztalatok
- Gépész 3D tervezőrendszerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
- Netflix
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
atos19881101
senior tag
válasz mike710 #161391 üzenetére
Fullig nyomtam, kb 5l ment bele.
(#161390) macilaci78
Ezt értem. Viszont neten rákeresve elég megosztó, hogy mi a jobb. Ha állsz a féken, és D-ben van, akkor a wandler folyamatosan kapja a terhelést + a motor is. Ha N-ben van, akkor ez nem játszik. Nyáron a nagy hőségben az olaj se kap olyan hűtést ebben az esetben, ha D-ben van és állsz egy helyben. Mikor N-be rakod, akkor mi történik ... szétkapcsol a kuplung. Ez ekkora probléma lenne?
Technikai jellegű válasz érdekelne.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Új hozzászólás Aktív témák
- Autóhifi
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- TCL LCD és LED TV-k
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Xbox tulajok OFF topicja
- Autós topik
- Fűnyíró topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen egeret válasszak?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest