-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Attix82
őstag
válasz zsolt19900 #158300 üzenetére
Üdv.
Futómű beállítás előtt minden esetben rá kell rakni egy futóművizsgáló padra. Elmész egy olyan futómű állítóshoz ahol van ilyen vagy bejelentkezel egy műszaki állomáshoz ahol megnézik. Tuti valami nincs ott a helyén.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz zsolt19900 #158300 üzenetére
Csak egy kérdés laikusként, mert nem rég jártam így más márkánál, a lengőkarok nincsenek deformálódva?
Ott a srácnak a szilentet rosszul préselték ki, (kalapács) nem tudta beállítani a futóműves ott is mondott mindent, hogy miért. Aztán eljött megnéztem és kiderült, hogy a lengőkar meg lett ütve véletlen, gondolom lecsúszott a kalapács, és elment egy kicsit. Csere után minden patika lett. (Préselték volna nem lett volna semmi bibi)[ Szerkesztve ]
Renault power
-
momo2828
tag
válasz zsolt19900 #158300 üzenetére
Én is küzdöttem most sokat pékek és futómű kombóval. Furcsa hangokat hallottam a hupis utakon, mint pl. piros lámpák előtt. 3 pékből egyik se jött rá, hogy a toronycsapágytól jön a hang, mert a lengéscsillapítók se csillapítottak már semmit (16 éves gyáriak voltak).
Cseréltek szilenteket, és közben valahogy elállítódott a kormányösszetartás, mélyparkolóban imbolygott ki alólam a kerék kanyarodás közben..
Másik cserélt gömbfejet, de annyi esze nem volt, hogy jobb oldalra, jobb oldalit rakjon, rakott balt. Nekem ettől elkezdte húzni magát az autó most már nem emlékszem jobbra, vagy balra.
Harmadiknak fogalma nem volt róla mi lehet, ő nem hallott semmit.
Normális szerelő 10 méter megtétele után mondta, hogy mi a baj, és szerelés után sorolta, hogy milyen hákolásokat végeztek el az előző pékek. Szóval szerintem mindenképp keress egy hozzáértő szakit.