Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • focvis

    veterán

    válasz Acheron #141911 üzenetére

    Az fel sem tűnt, hogy a j.h. ajtót javítani kell.
    Nem ismerem a váltójavítás pontos költségét; amennyire tudom, egy hagyományos automatát vagy DSG-t 5-600 ezer Ft-ból lehet generáloztatni. Multitronic passz.

    Vennék-e banki visszavettet? Eddig 2 ilyen Opelt vettem, jó áron, jó régen.
    Sok kereskedő vesz ilyen autókat, kipofozza őket és a következő vásárló számára nem fog kiderülni az előélete; simán rá lehet fogni, hogy lízingből visszaadott. Ez a konkrét példány - a fenti hibákon túl - teljesen OK; magyar, vezetett szervizkönyves, nem pörgetett, remélhetőleg 2 kulcsos.

    Az értelmes ügyfél, ha nem bírja fizetni a részleteket, akkor normális állapotban adja vissza az autót; a "tipikus CHF-hiteles Suzukivásárló" viszont kiszereli a rádiót, akkut, bármit amit el tud adni és csak egy hiányos autót vesz vissza a bank. Viszont a bank a teljes tartozást + kamatait követeli az ügyfélen, ha az nem jön vissza az autó eladási árából, akkor tovább perli az ügyfelet és behajtás lesz a vége (ingóság, fizetésből letiltás, stb.). Az értelmes ügyfél autóját jobb áron tudja eladni a bank, ezért a behajtás veszélye, vagy annak összege is alacsonyabb. Tippre ez az Audi egy értelmes ügyféltől került vissza, de az sem kizárt, hogy ez az autó tényleg lízingből visszaadott, aminek a javítása nem gazdaságos a bank számára, mert csak Audi márkaszervizben javíttatna.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák