Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dízelracer

    senior tag

    válasz zoo8800 #12726 üzenetére

    Azt tudom. Cimbora TDI-ével is izgalmas forgolódni pedig csak 205-ös gumik vannak rajta. Viszont egy Golf3/Vento -nál olcsóbban fenntartható autó hirtelen nem jut estembe.

  • VR6-Fan

    veterán

    válasz zoo8800 #12726 üzenetére

    185/60 R14 Et40-et miért lenne nehéz tekerni? gyakorlatilag egy ujjal lehet, normális méretű kormánnyal....
    szerintem ez a nőknek se lehet kényelmetlen olyan könnyű.

    széles guminál vagy nagyon eltérő ET-nél már megértem, de gyárinál...

    GTheo!:hy

    256-os féked van elől, hátul is tárcsa és stab. rúdas elől hátul ugye?
    azért az annyira nem rossz...

    amit tudsz tenni keményebb szilentek (TT v Dingi (ehhez a teljesítményhez felesleges..), ültetű rugó szett, ne adj isten Gewinde.

    dircsi szürcsit nem raknék fel szart se ér.... gyári papír, abból is minőségi! és inkább cseréld gyakrabban, esetleg sport betét szűrő de jobban menni attól se fog, amivel igazából tudnál érdemben játszani hogy volt az 1,4-es motorból nagyon kevés ami 100le-s volt a 75le-s helyet, tudtommal fizikailag megegyeznek a motor csak a program más az ECU-ban, ergo rá kéne íratni a te ECU-ra egy ilyen progit. Persze ennek előfeltétele a motor kitűnő műszaki állapota.

    kipufban, tudsz * 4:2:1-et v 4:1-et felrakni (azt hiszem az első gyártják is hozzá) utána jöhet egy katalizátor egy nem átmenő közép dob, és esetleg egy átmenő végdob.

    (* ezeknek a mociknál már a gyári leőmlők elég jók, elégé ki van egyenlítve a gáz lengés)

    [ Szerkesztve ]

    "Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

Új hozzászólás Aktív témák