- Zyxel NAS326
- Windows Insider Program
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- A svájci nemzeti bank szerint rossz ötlet a jegybanki digitális pénz
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Windows 11
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Microsoft Excel topic
- Aliexpress tapasztalatok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
veterán
válasz newmoonlight #186886 üzenetére
Az 1.9 adagolós és PD oké, de a 2.0 PD TDI, mint mindent kibíró igásló?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz molnarpeter #187018 üzenetére
Épp a tegnap nézegettem egy német összehasonlító tetszett, ott olvastam először az Osram Ultra Lightról. Fényerőre kíváncsi lennék... Mert amúgy nagyon szívás a G4-ben az izzó csere. Főleg, hogy bal oldalt valami gond van az egyik izzót biztosító "kampoval", és nehezen akar racuppanni..
Nekem most H7 Osram Night Breaker van bent, 2019 nyarán került a helyére...[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz focvis #187034 üzenetére
Terveztem is. Keddre is kellemes hideget mond (kedd reggel 7.00-re -17).
Tavaly volt egy kis gond az önindítóval, amit másodjára sikerült is orvosolni, de akkora meg elmúlt a tél, szóval extra kíváncsi vagyok.
Télen amúgy csak prémium gázolajat tankolok bele, promó anyag szerint -35ig rendben van.Amúgy -20 alatt indítottam már a Golfot 3 éve, kicsit hosszabban, de gondo nélkül indult. Igaz, 10km később se mozdult a vízhőfok mérő, nem is értem, miért
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz szabonagyur #187084 üzenetére
Nekem 110 lovas ASV van egy G4 hatchben, nem versenygép, de normális előzésnél még nem nagyon volt gondom a tudásával. Nagyobb probléma az, amikor előzés közben kivág eléd egy 1.2-es G Astra, Saxo dízel...
Persze, egy Teslával biztos könnyebb lenne, mert ha már 30m van a szembejövő is befér, csak az már a kamikaze határaWhen every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz 6030D #187089 üzenetére
Azt írtam, hogy én előzök pl 2 autót egyszerre, amikor meg elindulok, mellé érnék, egy jóval lassabb jármű kivág elém. Én se tudom bejezni a manővert miatta, mert +2kmph-al előzget...
De gondolom értetted, mire akarok kilyukadni, csak kell, hogy érezzem a törődéstWhen every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Reggie0 #187110 üzenetére
Erdélyben elég sok hegyi szakasz van (és nem ilyen Pilis szintű). Szoktam előzni. Jártam többször a Mátraban, Pilisben is, na de ott aztán képesek az emberek 15-20al menni 30km keresztül a Volánbusz mögött.
Nekem a "rekordom" az 10 szgk + kamion, hegyi szakaszon, két "nekifutásból", igaz hegyre lefelé. B Corsa 1.4i 90Le
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz atos19881101 #187233 üzenetére
P10360 hobakód mit_jelent?
Az autó reggel nem indult, mi lehet vele? pls help
A Golf 6 jobba autó?Most már jobb?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Sziasztok,
Off autó, úgyhogy nagyon OFF-ba hagyom csak itt:
A menyasszonyom autója egy hete említette, hogy néha nyikorog "a kormány". Eddig csak a reggeli hidegben (0 - +4 fok) jelentkezett, most annyira sikerült leszűkíteni a kört, hogy valószínűleg összefügg azzal, hogy ha végállás közelébe van tekerve a kormány.Tipp, hogy mi lehet?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Igen, szervós. Külön be lett instruálva, hogy soha nem tekerjük full koppra a kormányt - tudtommal nem is szokta
focvis: na azt megnézem. Alacsony színt is okozhat ilyet?
bitpork: jelen állásban a folyadékcsere olcsóbb lesz, szerintem Köszönöm a tippet.
Jelen esetben nincs túl sok időm fórumozni + a Golf még megvan, sok baja sincs (kopp-kopp) bár igaz, nem is nagyon van használva, heti egy-két út.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Sziasztok,
Van egy Baseus szivargyújtós töltőm, ami igen nehezen szedhető ki az aljzatból, nagyon fixen áll benne.
Kérdés: ajánlott egy 24/7 benne tartani, vagy azért vannak veszélyei (tűz, etc) illetve az akut hosszútávon lemerítheti?
Jelenleg is kb heti egyszer használom az autót, az idő fenmaradó részében a garázsban áll.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz macilaci78 #195040 üzenetére
Egyszerűbb megoldásnak tűnik kivenni akkor inkább, mint bügykölni, mivel az ilyenekhez nem értek annyira. De köszönöm az infót és a tippet.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Sziasztok,
Adott egy 1.9 TDI Golf 4
Tavaly volt cserélve a szénkefe a generátorban, tegnap újra felvillant a töltés-visszajelőz a műszerfalon, apósommal rámértünk, 11.4V a töltés.
Kérdés: mennyire egyszerű, leszerelés nélkül (ha lehetséges ez) cserélni a szénkeféket? Szervizt hívtam, hétfőn vagy kedden tudna fogadni, de jó lenne ezt hamarabb megoldani, építkezünk és elég gyakran el kell menni ezért-azért
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz monosgeri21 #197569 üzenetére
Nem hinném.
Végül pár YT videó alapján megpróbáltam leszerelni a fesz szabályzót, de sajnos nincs olyan kulcsom, amivel oda tudnék férni. Muszáj lesz várjak hátfőigWhen every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz molnarpeter #188618 üzenetére
Szia,
Van neked személyes tapasztalatod előmelegítővel?
Gondolkodok, hogy egyet beszerzek, a könnyebb téli indítás miatt. Konnektoros megoldás érdekelne mindenképp, hogy ne a kocsi akkumulátorát szívassam vele.Pl ezt néztem: Schriffert Előmelegítő
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz gzbotii #201581 üzenetére
Ha már kérdeztem, és végül kaptam is tanácsot, akkor jövök egy kis visszajelzéssel a topicnak is:
Egy Schiffert előmelegítőt vásároltam, amit bár nem túl nagy kezdeti lelkesedéssel, de a szomszéd szerelő beépített a Golf 4 1.9 TDI autómba. Főleg megfelelő helyet volt nehéz találni, lévén elég nagy dologról van szó.
Lassan két hónapja használom, főként azért szerettem volna egy ilyet, hogy télen valamennyire minimalizáljam a kopást, kormolást. Van egy okos-konnektorom, azzal szoktam időzíteni a bekapcsolást reggel. Eddig -9/-7 fokok voltak maximum, akkor is nagyon szépen, könnyen indult 30-60p előmelegítés után. Langyos levegőt tud is fújni már induláskor, bár a vízhőfok mutató, hogy megmozduljon kell 4-500m.
800W-os, amit el is használ egy óra alatt az okos-konnektor szerint - egy hét használat azért már szépen látszik a villanyórán.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz molnarpeter #204146 üzenetére
Olajteknő szintjén van kb a legalsó pontja. A retúr (felső) cső kellene legyen a rendszer legalsó pontjánál, ez egy hajszál híján nem valósul meg, de úgy néz ki, nem okoz gondot.
Volt már bedugva 2.5 órát is, figyelve persze, és nem melegítette túl a rendszert, nem volt gond ezzel - első pár használat tesztelésről szólt főleg.
Van egy ilyen kis EML3247-es, azzal megpróbálok majd ránézni, hogy hány fokra is melegíti a rendszert.
A vezeték jelenleg az akkumulátor mellett lett rögzítve, gondolkoztam, hogy milyen kivezetést lehetne megoldani, hogy ne kelljen folyton felnyitni a motorháztetőt, de még nem volt időm ezzel mélyebben foglalkozni - olyan kellene ugye, ami külső csatlakozó, néz is ki valahogy, és víz/nedvesség ellen is védett, etc.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Kérdés: ha egy ELM327-es kütyü állandó jelleggel rá van csatlakoztatva az OBD-csatlakozóra, az mennyire merítheti az akkumulátort? Vagy jobb leállítás után kivenni?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz gzbotii #204142 üzenetére
Kis kiegészítés az előmelegítő témához: ma reggel egy óra előmelegítés után 32 fokos volt a hűtőközeg, majd 3.5km megtétele után 58 fokra emelkedett. A külső hőmérséklet +1 fok körül volt.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Új hozzászólás Aktív témák
- Spórolós topik
- Politika
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Futás, futópályák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gumi és felni topik
- Gyúrósok ide!
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nagyrobogósok baráti topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs